طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی آپارتمان مینیمال و منحصر به فرد

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 در ساعت 12 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این مقاله سعی داریم به بررسی طراحی دکوراسیون داخلی منحصر به فرد آپارتمان 92.5 متری واقع در مسکو بپردازیم ، این که چگونه با طراحی اجزا و عناصر مختلف ، فضایی ویژه ای در داخل خانه برای خود خلق کنیم.

این آپارتمان متعلق به یک زوج جوان خلاق که یک کودک کوچک دارند است. خواسته ی آن ها از طراح ، خلق فضایی بود که منعکس کننده ی شخصیت و علایق آن ها باشد. برای آشنایی بیشتر با طراحی دکوراسیون داخلی این آپارتمان ، همراه ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا باشید.

طراحی داخلی آپارتمان مینیمال و منحصر به فرد

در این آپارتمان با طراحی اتاق نشیمن  بزرگ و باز ، اتاق نشیمن به قلب تپنده ی خانه تبدیل شده است. فضایی که همه میتوانند حتی در هنگام انجام فعالیت های فردی از آن استفاده کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از مبلمانی مدرن به صورت دو طرفه ، جلوه ای ویژه و منحصر یه فرد را در یک فضای خانوادگی به وجود آورده است. همچنین که ، این مبل سالن پذیرایی را به قسمت ناهارخوری آشپزخانه متصل می کند و امکان گف و گو را به راحتی در هر جهت فراهم می کند. علاوه بر آن ، با استفاده از یک پاف بافت دار مکعب شکل به رنگ بژ ، جلوه ای ویژه به مبلمان سالن اضافه شده است.

در این آپارتمان دیوارها به رنگ سفید رنگ آمیزی شده اند. برای گرم تر جلوه دادن فضا ، از چوب به رنگ بژ استفاده شده است. همچنین با به کار بردن عناصر سیاه در اتاق ، در طراحی داخلی فضای آپارتمان تعادل برقرار شده است.

از یک میز ناهار خوری کشیده در پشت مبلمان استفاده شده است تا این خانواده ی سه نفره بتوانند همه در یک طرف آن بنشینند و در هنگام صرف شام به تماشای تلویزیون بپردازند.

دو طرف پنجره ی دیوار کنار مبل ، با استفاده از تخته های چوبی قفسه بندی شده است. این قفسه ها به عنوان فضایی برای نمایش کتاب ها ، لوازم و اکسسوری های دکوری استفاده شده اند.

در گوشه ای از اتاق ، یک تابلوی بزرگ هنری بر روی دیوار پشت صندلی و میز کوچک نصب شده است. این صندلی و میز کوچک با شکلی غیر معمول به خودی خود یک تابلوی هنری به حساب می آیند. همچنین با بکار بردن یک گلدان سیمی بر روی این میز کوچک ، جلوه ای چشم نواز ایجاد شده است که گویا نیاز به گلدان تزیینی واقعی را مورد تمسخر قرار داده است.

عناصر به کار رفته در طراحی اتاق خواب

طراحی داخلی آپارتمان مینیمال و منحصر به فرد

طراحی داخلی منزل  و فضای اتاق خواب به گونه ای استادانه انجام شده است. با انتخاب رنگ سفید برای دیوارها و چیدمان یک نوع مبل ساده ، یک تخت و دومیز در کنار آن ، این اتاق خواب طراحی شده است. کمد سفیدی در طول اتاق خواب به کار رفته است که ما را غافل گیر می کند. قسمت مثلثی که پنجره ها هم در این فضا قرار گرفته اند ، تقریبا مانند اتاقکی کوچک به نظر می رسد که از بقیه ی اتاق خواب جدا شده است و با چیدمان یک صندلی آبی رنگ به همراه لامپ هایی که طبقه طبقه اجرا شده اند ، فضایی دنج برای مطالعه خلق شده است.

در بازسازی ساختمان  و فضای حمام با استفاده از قفسه بندی زیبا برای قرار دادن اسباب بازی حیوانات ، یک حمام خاکستری و سفید را به یک حمام جذاب برای کودک تبدیل کرده است که باعث علاقه ی بیشتر کودک برای رفتن به حمام می شود. برای ایجاد کردن فضایی بیشتر به منظور قرار دادن وسایل از قفسه ها استفاده شده است.

در قسمت ورودی از یک مبلمان با طراحی پارچه ای که برای کوسن مبلمان سالن نشیمن استفاده شده است و زیر آن فضایی برای قرار دادن کفش ها وجود دارد ، استفاده شده است که یک فضای ورودی زیبا را برای شما به وجود می آورد.

طراحی داخلی آپارتمان مینیمال و منحصر به فرد

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات