طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی اتاق ناهار خوری لوکس و مدرن در ارومیه

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 28 ارديبهشت 1399 در ساعت 10 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مانند آشپزخانه ، اتاق ناهار خوری یک مکان اساسی در هر خانه به حساب می آید. این مکان جایی است که خانواده ها می توانند بعد از داشتن یک روز طولانی و سخت دور هم جمع شوند و حتی این فضاها در جشن های خاص سالانه ، سالگرد ها و مهمانی های خانوادگی کاربرد دارند همچنین ممکن است شما خانواده ، دوستان و یا همکارانتان را به مهمانی شام دعوت کنید. این فضای مهم در خانه می تواند با استفاده از مبلمان و دکوراسیون لوکس به اشکال مختلفی طراحی شود ، به همین دلیل ما در این مقاله ایده هایی جذاب و لوکس را برای شما آورده ایم تا از بین آن ها دکوراسیون مورد علاقه ی خود را انتخاب کرده یا با الهام گرفتن از آن ها ، به بهترین شکل فضای ناهار خوری منزل خود را طراحی کنید. علاوه بر آن ، ما در این مقاله ایده ها و ترفند هایی را ارائه خواهیم داد که می توانید متناسب با بودجه و فضایی که در اختیار دارید به طراحی محیط ناهارخوری منزل خود بپردازید.

اگر در ارومیه زندگی می کنید می توانید طراحی اتاق ناهارخوری منزل خود را با خیال راحت به نیروهای جوان و ماهر شرکت معماری هیرادانا در شعبه ی ارومیه بسپارید تا فضای ناهار خوری لوکس و زیبایی را مطابق با سلیقه شخصی ، برای شما و خانواده تان طراحی کنند.

طراحی سقف به اندازه ی طراحی کف اهمیت دارد ، گاهی اوقات بیشتر!

طراحی اتاق ناهار خوری لوکس و مدرن در ارومیه

اگر می خواهید در مهمانی های شام خود احساس صمیمیت بیشتری ایجاد کنید ، با نصب عناصر تاریک مانند مصالح چوب و ... در قسمت سقف ناهار خوری ، ارتفاع بصری را کم تر جلوه دهید. البته این ایده می تواند در دیگر ابعاد اتاق به راحتی به کار برود اما در سقف ها باید با احتیاط بیشتر اجرا شوند.

از میزهای ناهارخوری با سبک روستیک ( روستایی ) استفاده کنید.

یک میز ناهار خوری که به سبک روستیک طراحی شده است ، فقط مخصوص کلبه ی روستایی نیست. این نوع میزهای ناهار خوری معمولا بزرگ هستند اما در اندازه های متفاوت و متناسب با فضای اتاق ناهار خوری شما وجود دارند. اگر سبک دکوراسیون داخلی منزل شما روستیک است می توانید با همراهی مصالحی چون چوب طبیعی ، آجر و یا سنگ با قطعات و لوازم مدرن و براق ، یک اتاق ناهار خوری با دکوراسیون لوکس در ارومیه طراحی کنید.

منطقه ی ناهارخوری خود را با پهن کردن یک فرش مشخص کنید.

طراحی اتاق ناهار خوری لوکس و مدرن در ارومیه

لازم نیست با فرشی که پهن می کنید جزیره ای از رنگ ها را ایجاد کنید ، شما می توانید با پهن کردن یک فرش تک رنگ زیر میز ناهار خوری که در هماهنگی با رنگ دکوراسیون داخلی منزل شما انتخاب شده است ، با دکوراسیونی لوکس از مهمانانتان پذیرایی کنید.

در ابتدا و انتهای میز ، صندلی هایی با رنگ متفاوت قرار دهید.

با قرار دادن یک صندلی با رنگ متفاوت در ابتدا و انتهای میز ، کاملا متفاوت تر جلوه کنید.

ایده دیگری که را رابطه با انتخاب رنگ صندلی های ناهار خوری وجود دارد این است که شما می توانید بعد از انتخاب یک طرح هماهنگ برای تمام صندلی ها ، آن ها را در چند رنگ مختلف خریداری کنید. حتی این ایده را می توانید در انتخاب لوستر ها هم به کار ببرید ، به این صورت که با انتخاب دو لوستر یا چراغ آویز که شباهت های مشترک زیادی دارند بدون این که یکسان باشند ، به نورپردازی محیط ناهار خوری منزل خود بپردازید.

از لوستر ها و آویزهای چراغ با طراحی بسیار زیبا استفاده کنید.

یکی از راه های طراحی داخلی لوکس اتاق ناهار خوری ، نصب آویزهایی با طراحی های مدرن و زیبا است. اگر می خواهید طراحی شما جسورانه تر و گران قیمت تر به نظر برسد از چند آویز چراغ استفاده کنید. حتی شما می توانید از گزینه های ارزان قیمت تر به صورت دو تایی یا سه تایی استفاده کنید اما اگر بودجه ی خرید یک لوستر بزرگ و برجسته را دارید ، این یک راه عالی برای طراحی دکوراسیون مجلل و جذاب است.

به کار گیری روش های غیر منتظره.

طراحی اتاق ناهار خوری لوکس و مدرن در ارومیه

به طور مثال شما می توانید با استفاده از یک آویز شیشه ای کروی به رنگ قرمز ، خوشه ای سرخ را به سر میز ناهار خوری منزل خود بیاورید.

یکی دیگر از ایده هایی که می توانید برای جلوه ی بیشتر میز ناهار خوری خود به کار ببرید ، استفاده از دو نوع صندلی متفاوت ناهار خوری در طراحی این فضا است. برای ایجاد جلوه ی ظریف و در عین حال جذاب  می توانید با استفاده از دو نوع صندلی با رنگ مشابه ، اطراف میز را به زیبایی محاصره کنید.

طراحی لوکس اتاق ناهار خوری با رنگ سیاه و رنگ طلایی.

دکوراسیون سیاه رنگ می تواند ظاهری دلپذیر و چشمگیر را در بازسازی ساختمان ایجاد کند ، اما قرار دادن تنها هدف زیبایی همیشه ساده نیست با این وجود که بسیاری از طراحی های سیاه کاملا کسل کننده به نطر می رسند. برای این که دکوراسیون سیاه رنگ را از این فضای خسته کننده که می سازد دور کنید ، می توانید برخی از وسایل را به رنگ طلایی انتخاب کنید. به طور مثال در طراحی این فضای ناهار خوری مشکی و تیره ، از یک آویز طلایی و درخشش و روشنایی طلایی رنگ در کابینت شیشه ای همراه با صندلی ناهارخوری سیاه استفاده شده است. همچنین در طراحی داخلی این فضای ناهارخوری با حک کردن گل های تزیینی بر روی دیوار ، زیبایی و جذابیت خاصی به رنگ سیاه و جامد دیوار داده شده است.

با استفاده از چوب گرمای بیشتری به فضای ناهار خوری خود اضافه کنید.

طراحی اتاق ناهار خوری لوکس و مدرن در ارومیه

به طور مثال دیوارها در این اتاق ناهار خوری آفتابی ، با پانل های چوبی به زیبایی پوشانده شده اند و اتاق ناهار خوری با متریالی از جنس چوب در هماهنگی با دیوار این فضا ، مبله شده اند. همچنین از دیگر ایده های بسیار زیبا و لوکس در طراحی این فضای ناهار خوری ، استفاده از یک دیوار شیشه ای است که امکان دید و منظر مناسب از باغ بسیار زیبا را در هنگام صرف غذا ایجاد می کند.

در صورت امکان نصب شومینه را در نظر بگیرید.

طراحی اتاق ناهار خوری لوکس و مدرن در ارومیه

برای داشتن یک دکوراسیون لوکس در بازسازی منزل در شهر ارومیه در قسمت ناهار خوری منزل خود از شومینه های جذاب استفاده کنید. برای جلوه ی بیشتر این طراحی می توانید با نصب چراغ های آویز مسی در بالای میز ناهار خوری چوبی یک هماهنگی بسیار جذاب با تنه های درخت بریده شده ایجاد کنید.

با طراحی ویژه ی دیوارها فضا را بزرگ تر جلوه دهید.

شما می توانید با قرار دادن یک دیوار با سطح صیقلی و منعکس کننده ، علاوه بر زیباتر جلوه دادن فضا ، این محیط را بزرگ تر نشان دهید. این کار را می توانید با استفاده از آیینه ها ، شیشه های دودی یا رنگی و صفحه های بسیار براق انجام دهید.

طراحی لوکس فضای غذا خوری با عناصر ارگانیگ.

اگر به طراحی ارگانیک علاقه مندید این سبک طراحی بسیار مناسب شما می باشد. در این نوع طراحی فضای غذا خوری مجلل ، از نمای برجسته و سنگی دیوار گرفته تا چراغ آویز بالای میز ، همه چیز از متریال و مصالح طبیعی و ارگانیک انتخاب شده اند.

آخرین مطلبی که در مورد طراحی این قسمت از خانه به آن خواهیم پرداخت این است که ممکنه شما فضای کافی برای اختصاص دادن به یک ناهار خوری رسمی و مجلل را نداشته باشید اما نا امید نشوید ، یک ناهار خوری لوکس کوچک در هر فضایی می تواند به بهترین شکل اجرا شود. به طور مثال این میز و صندلی های مدرن درست در جلوی کتابخانه ی منزل قرار گرفته اند و فضای ناهار خوری لوکس و مدرنی را برای اهالی خانه به ارمغان آورده اند.

طراحی اتاق ناهار خوری لوکس و مدرن در ارومیه

 

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات