طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ضوابط طراحی دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 20 خرداد 1397 در ساعت 12 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استانداردها و ضوابط در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

اگر شما در حال افتتاح یک دفتر اداری هستید یا میخواهید دفتر خود را گسترش دهید یا فضای حال حاضر خود را بازسازی کنید شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا علاقه مند است توصیه هایی را در این مورد برای شما بازگو کند که به موفقیت بیشتری در کسب و کار خود برسید .

در ابتدا و مهمتر از همه توصیه های شرکت معماری هیرادانا به صورت کلی در مورد تمام دفاتر اداری صدق میکند و با توجه به نوع خدمات دفتر ممکن است فاکتورهایی جابجا و کمی تغییر کنند که یک طراح داخلی ماهر میتواند به خوبی با توجه به شرکت شما طراحی داخلی مناسب را برای شما انجام دهد . وقتی در مورد طراحی داخلی اداری و یا دکوراسیون اداری صحبت میکنیم مطالب و مسائل بسیار زیادی وجود دارد که با دانستن آنها میتوانید از طراح داخلی خود بخواهید تا آنها را در اجرای دکوراسیون اداری شما رعایت کند.

فضاهای عمومی و فضاهای خصوصی

در پنج تا ده سال اخیر تحقیقات و حرکت های بسیاری در جهت اینکه اعضای یک تیم و یا شرکت بتوانند به طور موثر در کنار هم بر روی پروژه های خود کارکنند و در عین حال فضا کاملا ارگانیک ، عملکردی و صمیمی باشد انجام شده است. مطالعات نشان داده است که چنین فضاهایی بدون داشتن یک فضای پشتیبانی باعث از بین رفتن مقدار زیادی از کارایی کارمندان میشود . بعضی از افراد در فضاهای شلوغ و پرسرو صدا کارایی بیشتری دارند ولی گروهی قابل توجه هستند که نمیتوانند روی وظایف خودشان تمرکز کنند وقتی که تلفن همراه کارمند کناریشان زنگ میخورد و حتی راه رفتن افراد در فضاهای اداری موجب حواس پرتی آنها میشود . اگر به فکر حل کردن این مشکل هستید و کارایی بیشتری از کارمندان خود انتظار دارید ، بسیار بسیار مهم است که فضاهای خصوصی ایجاد کنید تا شخص و یا یک تیم در عین ارتباط با دیگر افراد شرکت بتوانند در کنار هم و با آرامش و تمرکز زیاد بر روی پروژه خود کار کنند . اگر فضای مناسب و زیادی برای این کار وجود ندارد میشود یک فضای خصوصی را برای تمام افراد دفتر برای کارهای شخصیشان مثل تماس های تلفنی ، گفتگوهای دوستانه و ... در نظر گرفت.

انواع محیط کاری

فضاهایی وجود دارند برای کارها و فعالیت های نامشخصی که امکان دارد در دفتر و اداره شما انجام بگیرد در این فضاها مبلمان های مختلفی وجود دارد تا فعالیت هایی که ممکن است در آنها پیش بیاید را پیش ببرند .

سالن هایی بزرگ با صفحه نمایش های بزرگ و بردهای هوشمند برای کارهای گروهی ، اتاق های کوچک استراحت برای انجام کارهای شخصی که برای تمرکز بیشتر کارمندان لازم است و فضاهای متنوع دیگر .  طراحان مبلمان اداری و حتی خود طراحان داخلی که مبلمان اداری هم طراحی میکنند قدم های موثری در رابطه با مبلمان فضاهای اداری برداشته اند که با توجه به محیط کاری شما و نیازهای شما این مبلمان به شکلی نوآورانه طراحی میشوند. که این طراحی ها باعث خارج شدن دفاتر اداری از شکل قدیمی و خسته کننده گذشته است و باعث ایجاد نوعی حس و حال جدید به همراه شادابی و سرزنگی برای کارمندان میکنند.

 

ارگونومیک

آیا شما و تیم شما از ابزارهایی برای کاهش فشار چشم ، درد ستون فقرات و کمر در طول و بعد از ساعات کاری استفاده میکنید ؟ بسیار غافلگیر کننده است که چه تعداد زیادی از کارمندان میگویند که به این وسایل نیازی مبرم دارند و  اینکه شرکت و اداره آنها همچین وسایلی را به آن ها ارائه نمیکند . سطوح و وسایل مختلفی برای ایجاد ارگونومی در اداره خودتان وجود دارد. به طور ایده آل ما دوست داریم که هر کارمند دارای یک صندلی ارگونومیک و تنظیم شونده باشد ، یک میز که هم در حالت نشسته و هم ایستاده بشود با آن کار کرد و دارای قسمت صفحه کلید باشد ، مانیتور تنظیم شونده ، و یک چراغ رومیزی البته تهیه تمام این موارد مبلغ زیادی را لازم دارد به همین دلیل میتوانید از حداقل وسایل شروع کنید مثل صندلی های ارگونومیک و میزهای دارای قسمت صفحه کلید که این وسایل برای افزایش کارایی یک کارمند بسیار مهم هستند . با خرید این نوع وسایل و امکانات به این فکر کنید که در حال سرمایه گذاری هستید که پول شما را ذخیره و حتی بیشتر میکند . یک کارمندی که از دردی اذیت نمیشود و تمام روز را در محیط کاری بدون هیچ گونه مریضی و درد فیزیکی میگذراند بسیار کاراتر و موثر تر است تا کسی که مدام تمرکز و حواسش به خاطر درد های فیزیکی ناشی از نشستن زیاد پرت میشود .

زخیره سازی و سازماندهی

ایجاد فضاهایی برای ساماندهی به انواع وسایلی که باید نگهداری شوند باعث ایجاد محیطی تمیز و آرام میکند . بیشتر ما تجربه بودن در اداراتی که پرونده ها در همه جا دیده میشوند و لوازم اداری مختلف هرجا انداخته شده است را داریم که ما را یاد بازار شام می اندازد . شما باید به مشتری های خود این را نشان بدهید که قابلیت سازماندهی و مدیریت کسب و کار خود را دارید .

یکی از اولین مواردی که باید با طراحی دکوراسیون اداری یا بازسازی ساختمان اداری خود در مورد آن صحبت کنید اختصاص فضای مناسب برای ذخیره سازی اسناد ، مدارک ، پرونده ها و لوازم مختلف اداری است و اینکه تیم شما بتوانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند .

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا مجری صفر تا صد پروژه های بازسازی ساختمان | بازسازی منزل | دکوراسیون مغازه

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات