طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

شرکت معماری پروژه های ساختمانی

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 21 آبان 1398 در ساعت 13 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا تلاش میکند تا بهترین ها را برای شما طراحی و اجرا کند تا بتواند رضایت شما را به دست آورد .

مجری دکوراسیون لوکس باید فضاهایی را به وجود آورد که بتوان برای زندگی و کار کردن مناسب باشد و ایده های جذاب و منحصر به فرد خود را در آن به کار ببرد .

همیشه ایده های نو و بکر میتواند باعث زیبایی خانه شود . در بازسازی ساختمان و تعمیرات آن در شرکت معماری هیرادانا همیشه به این نکته عمل میشود که ایده های ممتاز میتواند دکوراسیون لوکس را در فضای خانه ایجاد کند .

حال در این مقاله ایده هایی را مطرح میکنیم که میتوان با طراحی و اجرای آن فضای خانه را جذاب تر کرد .

لازم نیست همه ی فضا را تغییر دهید

اغلب فکر میکنند برای این که فضایی لوکس و زیبا در خانه ایجاد کنند باید تمام فضاها و مبلمان ها را بازسازی و تعویض کرد . در صورتی که اینگونه نیست . در خیلی از مواقع تنها با یک تغییر کوچک در رنگ خانه یا مبلمان خانه میتوان بدون تغییر دادن سایر فضاها و عناصر خانه ، جلوه ای زیبا به آن داد .

به طور مثال میتوان تنها مبل های راحتی فضای نشیمن را عوض کرد یا فرش زیر آن را با رنگی دیگر جایگزین کرد و تنها با همین تغییرات جزئی شاهد جذاب تر شدن و مدرن شدن فضای خانه میشویم .

حضور تابلوها و نقاشی ها بر روی دیوار خانه میتواند دکوراسیونی لوکس در بازسازی منزل ایجاد کند . استفاده از نقاشی های معروف یا نقاشی هایی انتزاعی با رنگ های مناسب با فضای خانه میتواند هارمونی رنگی مناسبی را نیز ایجاد کند و باعث برجسته شدن فضای داخل خانه و این نقاشی ها میشود .

ممکن است در بعضی از سبک ها طراحی فضاهای شلوغ و تجملاتی رواج داشته باشد اما این یک اصل روانشناسی است که هر چقدر فضاها خلوت تر و مبلمان در جای درستی قرار بگیرد ، احساس آرامش و راحتی بیشتری برای ساکنان خانه رقم خواهد خورد و برعکس هر چقدر اجرای دکوراسیون داخلی شلوغ تر باشد این احساس آرامش از انسان گرفته میشود و او را دچار استرس و اضطراب میکند .

فضاهایی دنج و راحت طراحی کنید

در طراحی های پروژه های ساختمانی در شرکت های معماری برای فضاهای داخلی میتوان فضاهایی دنج و راحت را با حضور مبلمانی مناسب در کنار پنجره ای نورگیر با کتابخانه ای در کنار آن ایجاد کرد . این فضاها را هم میتوان فضاهای امن و خصوصی اعضای خانواده در نظر گرفت و هم میتوان فضاهایی صمیمی برای جمع شدن اهالی خانواده در کنار یکدیگر در این فضاهای دنج باشد .این فضاها باعث میشوند انسان در آن به آرامش برسد و در آن محیط ها ایده ها و تفکرات زیادی را برای خود رقم بزند .

سرویس ها و حمام هایی لوکس و مدرن طراحی کنید

در خیلی از مواقع برای بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی به فضاهایی که در معرض دید هستند توجه میشود مانند فضای نشیمن و طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و اتاق خواب ها و از طراحی سرویس های بهداشتی و حمام به سادگی گذر میکنیم و تنها به فضایی بدون ایده ای خاص و بکر بسنده میکنیم .

در صورتی که میتوان با طراحی های خاص و استفاده از رنگ های مناسب این فضا و متریال های جذاب و دیدنی ، فضایی مهیج و جذاب را ایجاد کرد . حضور عناصر دیگری مانند آثار تزئینی کوچک و حضور پیشخوان ها و موارد دیگر میتواند این فضاها را از حالت صرفا عملکردی خارج کند و بر جنبه های زیبایی شناسی آن نیز توجه کرد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات