طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

شرکت معماری و معماری داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 4 آبان 1398 در ساعت 17 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با پیشرفت ساخت و ساز و صنعت ساختمان سازی در ایران ، نیاز به وجود شرکت ها و مراکزی که در این زمینه فعالیت میکنند افزایش پیدا کرده است . با وجود شرکت های متعدد در این زمینه ، اعتماد به یک شرکت معماری و طراحی داخلی که از یک تیم حرفه ای و مجرب در زمینه طراحی و اجرا استفاده میکند و با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته میتواند طراحی های خود را به مرحله اجرا در آورد کمی دشوار به نظر میرسد .

ما در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا با بهره بردن از یک تیم حرفه ای و کاربلد و با سابقه طولانی در زمینه طراحی های ساختمان ها در مناطق مختلف تهران توانسته ایم رضایت مشتریان خود را جلب کرده و جز بهترین ها شویم . ما در زمینه بازسازی و تعمیرات ساختمان ، بازسازی منزل و دکوراسیون اداری فعالیت های خود را دنبال میکنیم .

اما سوال این است که یک شرکت موفق در زمینه معماری داخلی باید چه ویژگی ها و مزیت هایی داشته باشد ؟

ویژگی اول شرکت معماری

اولین نکته مهم در این زمینه استفاده از یک تیم مجرب و حرفه ای است که علم مرتبط با رشته معماری را داشته باشند و با پیشرفت علم و تکنولوژی معماری بتوانند خود را وفق دهند و از آنها استفاده کنند و به نوعی همیشه به روز باشند .نداشتن علم کافی در زمینه ی معماری که شامل :

 آشنا نبودن با متریال های مختلف ، نحوه استفاده ی آن در دکوراسیون داخلی منازل و فضاهای مختلف ، ترکیب جند نوع متریال با یکدیگر ، رنگ آنها و نحوه ی اجرای درست و دقیق این متریال ها در فضا داخلی منازل

نداشتن تخصص در این موضوع که نیاز های زندگی در منازل چه هست ، چه فضاهایی باید در خانه وجود داشته باشد ، شرایط طراحی ها آنها چگونه است ، چیدمان فضاها ، تقسیم بندی فضاهای خصوصی و عمومی ، سیرکولاسیون داخلی خانه

آشنا نبودن با سیستم های تاسیسات ساختمان و زیر ساخت های آن ، به روز نبودن برای استفاده از سیستم های پیشرفته و امروزی برای ساختمان ها و طراحی داخلی ، آشنا نبودن با سیستم های سقف و کف مختلف ، نشناختن سیستم های نورپردازی داخلی خانه و استفاده درست از آنها و ...

پس میبینیم که نداشتن تجربه ی کافی و علم لازم در این زمینه میتواند روند بازسازی ساختمان را با مشکل مواجه کند و نتیجه ی بدست آمده رضایت مشتری را جلب نکند .

ویژگی دوم شرکت معماری

دومین نکته در انتخاب یک شرکت معماری و طراحی داخلی موفق برای پروژه های مختلف ، شفافیت در هزینه های انجام شده است . برای مشتری مهم است که چقدر هزینه برای این فرآیند طراحی و بازسازی میتواند خرج کند ، هزینه های اضافه و بلا استفاده ، شفاف نبودن هزینه ای تمام شده و هزینه ی خرید محصولات و مصالح میتواند موجب بی اعتمادی مشتری به آن شرکت باشد .

ویژگی سوم شرکت معماری

سومین ویژگی مهم برای یک شرکت معماری موفق این است که نحوه ی اجرای آنها به چه صورت است؟

آیا کاری با کیفیت را انجام میدهد و تمام قوانین و اصول لازم برای ساخت یا طراحی داخلی منزل را به درستی و دقت انجام میدهند یا خیر ؟ آیا تمام اصول مهندسی درست اجرا میشود ؟

تمام این ها میتواند مشتری را برای استخدام یک طراح و مجری دکوراسیون داخلی مناسب ترغیب کند و اگر حتی یکی از این موارد به درستی در شرکت انجام نشود موجب بی اعتمادی مشتریان میشود ، پس مسئله ای که مهم است انتخاب یک تیم معماری و شرکت معتبر در این زمینه است که میتواند شما را برای رسیدن به یک بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی کمک کند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات