طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی در تبریز

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 21 مهر 1400 در ساعت 15 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبریز یکی از زیباترین و با اصالت ترین شهر های ایران محسوب می شود . می توان در هر جایی از این شهر زیبا ، یک اثر معماری بزرگ را تماشا کرد .

بیشتر بناهای معماری موجود در این شهر در دوران قاجار شکل گرفته است و برخی از آن ها بر اثر وقوع زمین لرزه ای ترسناک تخریب شده است .

اگر قصد سفر به این شهر بسیار دیدنی و تاریخی را دارید ، خوب است از مکان هایی نظیر خانه حیدرزاده ، خانه ی سرخه ای ، خانه ی ستارخان ، منزل پروین اعتصامی شاعر بزرگ ، موزه ی اسناد ، خانه ی فرزام و ... دیدن کنید . شما می توانید در تمامی این بناها شاهد هنر معماری ایرانیان باشید و از آن لذت ببرید .

در سال های اخیر اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی فضاها به شدت افزایش یافته است . از این جهت بسیاری از افراد به این منظور به شرکت های معماری مراجعه می کنند . شرکت دکوراسیون هیرادانا در این مقاله قصد دارد تا شما کاربران عزیز را با  نکاتی در خصوص طراحی دکوراسیون داخلی در شهر زیبای تبریز آشنا کند .

در نظر اول چیدمان وسایل در امری پیش پا افتاده و ساده تلقی می شود . اما جالب است بدانید که اگر این پروسه به صورت درست انجام نشود ، بسیاری از فضاها غیر قابل استفاده خواهد شد . بنابراین می توان گفت بهتر است به منظور طراحی دکوراسیون داخلی از افراد متخصص در این راه یاری بجویید .

سبک های مختلفی به منظور طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد که از میان آن ها می توان به دکوراسیون کلاسیک ، سبک گوتیک ، نئوکلاسیک ، مدرن و ... اشاره کرد .

افراد می توانند با توجه به سلیقه ی شخصی خود اقدام به انتخاب هر یک از سبک های مذکور کنند .

شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی در تبریز

علاوه بر منازل ، طراحی دکوراسیون اداری و یا شرکت ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا در این محیط ها روزانه افراد بسیار زیادی رفت و آمد خواهند داشت و هم چنین کارمندان ساعت زیادی از روز خود را در این محیط می گذرانند  .

در طراحی دکوراسیون اداری بهتر است به برخی نکات نظیر چیدمان وسایل ، انتخاب اکسسوری ها و غیره توجه داشته باشید .

در طراحی دکوراسیون داخلی ، لازم است تمامی آیتم ها با نظم در کنار یکدیگر قرار بگیرند . هماهنگ بودن وسایل با یکدیگر باعث بوجود آمدن نظم در محیط نیز خواهد شد .

حال که با نکات ابتدایی دکوراسیون داخلی آشنا شده اید ، بهتر است تا با طراحی ریزفضاها نیز آشنا شوید .

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن در منازل شهر تبریز

این بخش از منزل را می توان جزو یکی از مهم ترین قسمت ها در نظر گرفت . همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کردیم ، می توان سبک های مختلفی را به منظور طراحی این قسمت در نظر داشت . برای مثال اگر به دنبال فضایی لوکس و تجملاتی هستید ، ما به شما دکوراسیون کلاسیک را پیشنهاد می کنیم . نحوه ی قرار گیری مبلمان در کنار هم و چیدمان اکسسوری ها بخشی از پروسه ی طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن محسوب می شود .

طراحی دکوراسیون آشپزخانه در ادارات و یا منازل شهر تبریز

جالب است بدانید که برخی از فضاها میان طراحی منزل و دیگر مکان ها نظیر طراحی دکوراسیون اداری مشترک می باشد . برای مثال می توان از آشپزخانه نام برد .

کابینت یکی از اصلی ترین عناصر در این بخش می باشد . متریال ها و البته طرح و رنگ های گوناگونی برای کابینت وجود دارد که افراد می توانند به راحتی حق انتخاب داشته باشند .

بهتر است در دکوراسیون اداری محیط آشپزخانه با فاصله از محیط کار قرار بگیرد تا کارمندان بتوانند با آرامش چای بنوشند و یا غذا میل کنند .

دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب فضای استراحت هر فرد می باشد . از این جهت طراحی دکوراسوین داخلی آن باید به نوعی باشد که بتوان در آن به بیشترین حد از آرامش دست یافت .

استفاده از رنگ های خنثی نظیر سفید و طوسی می تواند گزینه ی مناسبی به این منظور باشد . هم چنین به کار بردن آیتم های عروسکی نظیر کاغذ دیواری می تواند انتخاب هوشمندانه ای به جهت طراحی اتاق کودکان باشد .

جالب است بدانید که در برخی سبک های پرطرفدار مانند دکوراسیون کلاسیک ، استفاده از پرده های پر طرح و نقش و هم چنین تخت چوبی بزرگ بسیار رایج می باشد .

شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی در تبریز

طراحی سرویس بهداشتی

بهتر است این قسمت به بهترین نحو ممکن طراحی شود . استفاده از مواد خوشبو کننده و حوله برخی از آیتم های مورد نیاز برای این بخش می باشد  . هم چنین به منظور طراحی این قسمت در شرکت ها و یا دکوراسیون اداری بهتر است از آیتم هایی نظیر دستمال ، شیر آب هوشمند و ... استفاده کنید .

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران محترم را با دکوراسیون داخلی و نکاتی در خصوص آن آشنا کرده ایم . خوب است بدانید که شرکت معماری هیرادانا با سال ها تجربه ی کاری در زمینه ی طراحی داخلی ، بازسازی منزل و ... می تواند گزینه ی بسیار مناسبی به این منظور باشد . از این روی شما کاربران محترم می توانید در صورت نیاز با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید .

6 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات