طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 9 اسفند 1399 در ساعت 17 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نئوکلاسیک سبکی محبوب و پرطرفدار می باشد و به راحتی و با هماهنگی می‌توانید از این سبک در هر اتاقی از خانه خود استفاده کنید ، البته کافی است که به اصول کلی آن پایبند باشید .

  • دکوراسیون اتاق نشیمن نئوکلاسیک

    سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون فضای داخلی

سبک اتاق نشیمن نئوکلاسیک بسیار لوکس و راحت  می باشد .

این اتاق برای پذیرایی و شب های دلپذیر و آرام خانوادگی ساخته شده است . اتاق نشیمن قلب خانه می باشد به همین دلیل باید فضای داخلی آن را با دقت برنامه ریزی کنیم . طراحی داخلی منزل سبک دکوراسیون نئوکلاسیک می‌تواند به شکل ظریفی بین تجملات و ساده گرایی تعادل برقرار کند .

  • دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک

    سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون فضای داخلی

آشپزخانه های نئوکلاسیک تازه ، شیک و کاربردی به نظر می آیند . طبخ غذا ، ملاقات با مهمانان یا صرف شام های خانوادگی در چنین آشپزخانه ای عالی به نظر می‌رسد .

به انتخاب موارد مختلف توجه ویژه داشته باشید زیرا آشپزخانه همیشه رطوبت ، چربی ، دما و بوی مواد غذایی را به خود میگیرد .

سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون فضای داخلی

میز های ساخته شده از سنگ مصنوعی ، کابینت های چوبی و تخت سنگ موزاییکی  انتخاب های خوبی برای اینگونه آشپزخانه ها می باشد  .

  • دکوراسیون اتاق خواب نئوکلاسیک

    سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون فضای داخلی

سبک نئوکلاسیک برای اتاق هایی که روشن می باشند و هوا به خوبی رد و بدل می شود عالی هستند . مرکز اتاق باید یک تخت خواب زیبا و گسترده قرار بگیرد که هر دو طرف آن توسط میز های کوچک به همان سبک قاب بندی شده باشد .

بهتر است اگر اتاقتان دارای فضای خالی است در یک گوشه آن کمد لباس بگذارید ۰یک مبل تیره چوبی در گوشه اتاق بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد .

  • دکوراسیون حمام نئوکلاسیک

    سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون فضای داخلی

اگر متراژ حمام شما کوچک است اما دوست دارید تجملی و زیبا باشد ، نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای بازسازی و دکوراسیون شما می باشد . این سبک دکوراسیون نسبت به فضای داخلی کلاسیک کم حجم تر و مدرن تر می باشد .

 شما می توانید از آینه ، کاشی های مرواریدی و رنگ های نقره ای استفاده کنید .

  • دکوراسیون اتاق کودک به سبک نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون فضای داخلی

 

شاید این‌طور به نظر برسد که نئوکلاسیسم برای طراحی داخلی اتاق کودک سبکی سفت و سخت است اما در حقیقت ساده و مختصر ، این سبک دارای پس زمینه ای می‌باشد که  باعث تجربه های دلنشین برای کودک شما است .

برای اینکه بخواهید کامل فضای داخلی اتاق را تغییر بدهید اسباب بازی ها ، اکسسوری های دیگر کافی است  و اگر فقط یک وسیله نئوکلاسیک را به رنگ خنثی استفاده کنیم به راحتی با سایر وسایل همخوانی و هارمونی را دارد .

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات