طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

سبک ساحلی در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 فروردین 1399 در ساعت 13 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در بین تمام سبک های  بازسازی ساختمان  سبک ساحلی سبکی است که حال و هوای خاصی را به منزل شما میدهد.سبک ساحلی حسی خنک و ساحلی را در افراد ایجاد می کند  علت ایجاد این حس هم در افراد استفاده از پالت رنگ  است که در این سبک استفاده می شود. در این سبک از رنگ های روشن  و پالت رنگ الهام گرفته شده از رنگ های آسمان، صدف ،شن ، ماسه و دریا هستند. تنها با استفاده از وسایل دکوری و تزیینی در منزلتان نمی توان سبک ساحلی را در منزل پیاده کرد بلکه استفاده از این سبک نیازمند رعایت اصول خواستی است که در این مقاله شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا به معرفی ان می پردازیم.

  •  نور در دکوراسیون به سبک ساحلی

    سبک ساحلی در بازسازی ساختمان

یکی از اصلی ترین نکات که باید در طراحی دکوراسیون منزل به سبک ساحلی نیازمند توجه ویژه ای است نور محیط منزل شما می باشد. سبک ساحلی نیازمند نور طبیعی زیاد است به همین علت است که سفید رنگ شاخص این سبک می باشد و این رنگ بیشترین سهم را در پالت رنگی این سبک دارد.

علت انتخاب این رنگ هم این است که استفاده از رنگ سفید باعث می شود فضای منزل شما روشن تر و بزرگ تر به نظر میرسد. رنگ سفید نه تنها نور و روشنایی را در خود جذب نمی کند بلکه نور را گسترش داده و در محیط پراکنده می کند.برای نور گیری خوب و فراوان در طراحی داخلی منزل به سبک ساحلی ابتدا باید از پنجره های بلند و قدی شیشه ای استفاده کنید تا نور مناسبی را دریافت کنید و علاوه بر ان می توانید از روش نور گیری سقفی هم برای دریافت نور استفاده کنید که بسیار هم این روش زیبا و پر طرفدار است اما اگر این کار برای شما امکان پذیر نبود حد اقل باید با چراغ ها و لامپ های زیاد نور مصنوعی در محیط ایجاد کنید.

  • انتخاب نوع پرده و پارچه ها

پرده های انتخاب شده برای پنجره ها در این سبک بازسازی منزل باید خیلی ساده و بدون نقش و نگار و نازک باشد این پرده های نازک که از رنگ روشن یا سفید انتخاب شده اند باید حالت ساده و بی تکلیفی را داشته باشند تا جلوی دریافت نور طبیعی منزلتان را نگیرد. در سبک ساحلی از پارچه های ساده، لطیف و راحت استفاده می کنند انتخاب پارچه سفید خالص هم انتخاب به جایی است اما اگر دوست ندارید می توانید از پارچه های پاستیلی یا راه راه های نازک و کم رنگ هم استفاده کنید.

  •  یک ایده متفاوت : اگر چه سبک ساحلی سبک پر زرق و برق شناخته نشده است اما شما می توانید با انتخاب چند وسیله دکوری به انتشار نور را در محیط بیشتر کنید فقط باید دقت داشته باشید که این وسایل بسیار محدود باشند در محیط و زیاد از وسایل براق یا شیشه ای استفاده نکنید تا ماهیت سبک ساحلی را از دست ندهید.

سبک ساحلی در بازسازی ساختمان

  • انتخاب رنگ در سبک ساحلی

همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم رنگ سفید رنگ بارز طراحی دکوراسیون داخلی ساحلی است این رنگ تمیزی وسادگی را به راحتی به نمایش بگذارد  اما در صورتی که شما تمایل استفاده از رنگ سفید را در منزل خود ندارید می توان رنگ هایی مانند بژ، کرم ، قهوه ای و ابی کمرنگ را به رنگ سفید رنگ های ماتی به وجود اورد که مناسب دکوراسیون های سبک ساحلی باشد. برای این سبک دکوراسیون سعی کنید از رنگ های کم رنگ و مات استفاده شود.

در سقف و دیوار های سبک ساحلی رنگ های تیره و روشن جایگاهی ندارند.  

  •  مبلمان

در طراحی داخلی سبک ساحلی از مبلمان ساده و راحت برای دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب   کنید در این سبک مبلمان سلطنتی و ... هیچ جایگاهی ندارد مبلمان باید به گونه ای باشد که بتوانید بر روی ان بشینید و لم داده و احساس راحتی داشته باشید بهترین انتخاب مبلمان در این سبک هم سوفا و کاناپه ها هستند.

در این سبک شما به فضایی دلباز احتیاج دارید پس سعی کنید مبلمان و وسایل را جوری بچینید که انگار در محیط جریان هوا وجود دارد وسایل باید با فاصله چیده شود و از جمع کردن مثلا مبلمان یا هر چیزی به صورت فشرده و نزدیک به هم اجتناب کنید.

سبک ساحلی در بازسازی ساختمان

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات