طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

سبک دکوراسیون داخلی شبی شیک

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 11 فروردین 1399 در ساعت 14 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر عاشق مبلمانی با سبک قدیمی ، رنگ هایی با طیف سفید ، وسایل تزئینی عتیقه و به طور کلی وسایلی که با نگاه کردن به آن ها ما را یاد کاخ های فرانسوی و انگلیسی می اندازند هستید سبک دکوراسیون داخلی شبی شیک به شما پیشنهاد می شود.

این سبک در نگاه اول شاید شبیه به سبک های دکوراسیون داخلی بوهمیان باشد ولی با ویژگی های خاص خود زنانگی بیشتری در این نوع از دکوراسیون داخلی به چشم میخورد . اگر می خواهید بیشتر با این سبک آشنا شوید این مقاله را در شرکت معماری  هیرادانا دنبال کنید.

اگر به فکر بازسازی ساختمان خود هستید و نمی خواهید در قسمت طراحی داخلی خود زیاد هزینه کنید همچنین به این سبک علاقه دارید استفاده از این سبک در پایین آوردن هزینه های طراحی دکوراسیون داخلی شما بسیار مؤثر خواهد بود.همچنین این سبک دکوراسیون از جمله سبک های معروف دنیاست که از کشورهای اروپای مرکزی در قرون گذشته الهام گرفته شده است و شما می توانید با هزینه ی پایین به این سبک دکوراسیون نزدیک شوید.

ویژگی های سبک شبی شیک

سبک دکوراسیون شبی شیک

از ویژگی های برجسته ی این سبک دلنشین و دعوت کننده می توان به رنگ سفید ، پارچه های گل دارظریف ، لوستر های بزرگ درخشان و ظریف ، مبلمان روستایی و وسایل عتیقه اشاره کرد.

شبی شیک نام لاتین این سبک می باشد. در اصطلاح به دکوراسیون داخلی گفته می شود که شبیه به خانه ای قدیمی وکهنه با دکوری های آنتیک است اما این کهنه بودن به این معنا نیست که خانه ی خود را رها کرده تا فرسوده و کهنه شود و سپس آن را با دکوری های انتیک تزیین کنید.

تزیین اتاق نشیمن به سبک شبی شیک کار دشواری نیست.برای شروع یک رنگ خنثی برای دیوارها ، کف و سقف منزل خود انتخاب کنید. رنگ های به کار برده شده در این سبک رنگ های روشن ، سرد ، پاستلی ، سفیدگون ، خام و مرده هستند. مثل آبی آسمانی یا آبی کم رنگ ، سفید خالص ، کرم ، شیری ، صورتی کم رنگ ، صورتی کثیف ، سبز کم رنگ و خاکستری خنثی

سبک دکوراسیون شبی شیک

از ویژگی های مهم این سبک رنگ و رو رفتگی است.از پارچه هایی استفاده کنید که یاد آور پارچه های کتانی قدیمی فرانسوی هستند.پارچه های کتانی و نخی در سبک شبی شیک کاربرد بسیاری دارند و برای این که کهنه تر بنظر برسند معمولا با چای شسته می شوند.

مبلمان سبک روکوکو گزینه ی مناسبی برای انتخاب مبلمان درشبی شیک هستند.

به طور کلی مبلمانی که در این سبک به کار می روند مبلمانی رنگ و رو رفته اند به همین دلیل به سراغ مبلمان وینتیج بروید.

روشن و پور نور بودن فضا از ویژگی های مهم این سبک است پس برای ایجاد این حس در بازسازی منزل خود از پرده های نازک با پارچه ی حریر استفاده کنید.

همچنین اگر فضای منزل شما تیره و تاریک است می توانید با طراحی دکوراسیون لوکس خود به سبک شبی شیک و استفاده از مبلمان این سبک با رنگ های روشن فضا را روشن تر و بزرگ تر جلوه دهید زیرا هنگامی که نور از مبلمان رنگ روشن انعکاس پیدا می کند اتاق شما روشن تر به نظر می رسد.

در سبک شبی شیک بیشتر توجه به جزئیات می شود تا کلیات.شما می توانید در انتخاب اکسسوری ها از لوازم دکوری که در طراحی آن ها دقت بسیاری شده است استفاده کنید مثلا مجسمه های کوچیک ، گلدان های سفالی ، قاب عکس ها ، آینه های قدیمی ، پنل های دیواری ،کوسن ها با پارچه های ضخیم و کتانی در رنگ های خاکی ویا با طرح های گل وینتیج در رنگ های پاستلی .

لوسترهای به کار رفته در طراحی داخلی به این سبک بیشتر لوستر های مجلل ، سنگین و کریستالی هستند که در آن ها چراغ های زیادی به کار رفته است.همچنین از چراغ های دیواری در اندازه ای کوچک تر و هم شکل با لوستراصلی نیز استفاده می شود

سبک دکوراسیون شبی شیک

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات