طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

روند و مراحل بازسازی و نوسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

1. بازدید و مشاوره با شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا

در این مرحله مشخص میشود که پروژه معرفی شده تا چه میزان به تعمیرات ساختمانی نیازمند است و هزینه های ناشی از برطرف کردن این نواقص تا چه حد است . شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی هیرادانا با تخصص و تجربه بالا در امر بازسازی و تعمیرات ساختمانو دکوراسیون داخلی میتواند بهترین مشاوره را در خصوص پروژه و نیازهای شما و با توجه به بودجه موجود به شما ارائه کند به شکلی که با مقدار بودجه شما بهترین متریال ها و مصالح با بالاترین کیفیت اجرا شود . ایده های شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا بر اساس دانش چند ساله و آکادمیک و تجربه بیش از صد و پنجاه پروژه موفق است که به صورت کاربردی و کاملا خلاقانه و نو ارائه میشود .

2. عملیات تخریب ساختمان

در این مرحله مواردی مانند دیوار ، شومینه و یا سقف و هر موردی که نیاز به تخریب و تغییر داشته باشد انجام میشود و در این کار حتما باید از یک تیم با تجربه و کارکشته استفاده شود تا صدمه به دیگر قسمت ها زده نشود برای مثال در تخریب کف نباید به لوله کشی ها و سازه ساختمانی صدمه ای وارد شود که بعضی از این صدمات میتوان جبران ناپذیر و یا با هزینه های زیادی دوباره اصلاح شوند.

3. ساخت قسمت های جدید و اجرای طراحی ، بازسازی و دکوراسیون داخلی

  • دیوارها

در این مرحله اگر دیوار و یا جدا کننده ای قرار است ایجاد شود اجرا میشود  ، اجرای دیوارهای تزیینی هم در این مرحله قرار میگیرد البته میتوان از دیوارهای پیش ساخته هم استفاده کرد که وزن کمتر و عملیات ساخت بنایی سنتی را ندارند استفاده کرد . باید ذکر کنیم که دیوارچینی های داخلی نیازمند هزینه زیاد و زمان بالایی ندارد .

  • اجرای سقف کاذب و سقف کناف و گچ کاری

بعد از دیوار چینی های داخلی به مرحله ساخت سقف در صورت نیاز می رسیم که امروزه سقف های طراحی شده به صورت کاذب و کناف از زیبایی خاصی برخوردارند و در نهایت بعد از دیوارچینی و سقف کاذب نوبت به گچ کاری میرسد .

  • نورپردازی

در صورت نیاز و خواسته کارفرما نورپردازی ها میتوانند تغییر کنند در این صورت باید دقت کامل به جای نورهای قرار داده شده و زاویه جهت تابش آنها دقت لازم را کرد ، نورپردازی در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است و باید دقت بالایی را در طراحی و اجرای آن کرد تا کیفیت و طراحی داخلی به بهترین شکل ممکن خود را نشان دهد .

  • کف سازی

در این مرحله به پوشش کف و کفسازی میرسیم که میتواند دارای نوع های مختلف و ترکیبی از متریال ها متفاوت باشد مانند لمینیت ، پارکت ، استایلیش ، پلکسی و ...

  • رنگ آمیزی دیوارها و سقف

شاید این مرحله کمی آسان بنظر برسد ولی از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است و زیبایی و جلوه اصلی یک دکوراسیون داخلی و یا بازسازی منزل  تا حد زیادی به رنگ آمیزی بستگی دارد و بهتر است که به بهترین شکل ممکن اجرا شود تا جلوه محیط حفظ شود.

  • نصب کاغذ دیواری ها و دیوار پوش ها

به مجموعه پوستر های دیواری ، دیوار کوب های مختلف و کاغذهای دیواری دیوار پوش گویند . نوع طرح و ظاهر این دیوارپوش ها به سلیقه طراح و معمار داخلی و با توجه به خواسته و سلیقه کارفرما انتخاب میشود که هر شکل و فرمی در طرح و رنگ این دیوارپوش ها تاثیر مستقیم و چشمگیری بر طراحی داخلی میگذارد . شرکت بازسازی ساختمان و معماری هیرادانا با در اختیار داشتن طیف بالای از کاتالوگ ها و سمپل های متفاوت از هر نوع متریال و بافتی میتواند گزینه های زیادی برای انتخاب برای شما فراهم کند تا رضایت و خواسته شما به نحو عالی برآورده شود .

  • اجرای قرنیز

قرنیز یک عضو جدا نشده دکوراسیون داخلی است و زمانی که از لمینیت و پارکت و کاغذ دیواری استفاده میکنیم ، اجرا و قرار دادن قرنیز یک امر اجتناب ناپذیر است ، قرنیز به عبارتی جداکننده دیوار از کف است و در صورت هارمونی با کف و دیوارها زیبایی خاصی را به محیط میدهد .

  • چیدمان تمامی وسایل و مبلمان

بهتر است در ابتدا بودجه ای را برای خرید و نوسازی مبلمان و وسایل داخلی کنار بگذارید ، شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا میتواند در امر خرید و یا حتی ساخت مبلمان و تجهیزات داخلی شما را یاری کند و در تمامی مراحل در کنار شما باشد و در مورد چیدمان و نوع قرار گیری مبلمان به شکلی علمی و با شناخت کامل بر علوم روانشناسی و فنگ شویی شما را یاری کند .

صنعت و زمینه بازسازی و نوسازی داخلی ساختمان

برای درک بهتر امور بازسازی بهتر است در ابتدا با کلمه و ریشه واژه بازسازی آشنا شویم . واژه بازسازی مترادف کلمه مرمت است و معنای تخصصی آن بالابردن کیفیت ، مقاومت و طول عمر توسط یک فرد و یا یک گروه بر روی یک اثر است .

در علم بازسازی ساختمان زمینه های مختلفی وجود دارد که به 2 شاخه اصلی تقسیم میشوند .

بازسازی علمی و یا آرکونولوژیک

بازسازی هنری و یا آرتیستیک

نوسازی هم بر اساس خواسته ها و نیاز های انسان بوجود می آید برخی مواقع افراد به دلایل مختلفی نیاز پیدا میکنند که محل زندگی خود را تغییر دهند ولی با وجود مشکلاتی که در تغییر مکان زندگی وجود دارد خیلی ها ترجیح میدهند محل زندگی خود را نوسازی کنند تا نیازها و خواسته هاشان را بدون تغییر مکان زندگی برآورده کنند.

بازسازی و نوسازی در دنیای امروز هزینه کمتری نسبت به دیگر مسائل دارد و در مدت کوتاهی میتوان به یک بازسازی و نوسازی عالی در محل زندگیتان برسید و یک حس متفاوت در زندگیتان تجربه کنید به همین دلیل بیشتر مردم دنیا اولویت خود را بر بازسازی و نوسازی میگذارند.

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات