طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

رنگ کاری نمای انواع ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 25 فروردین 1398 در ساعت 14 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از روش هایی که در بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار نمای زیبایی را برای ساختمان ایجاد می نماید رنگ آمیزی نمای ساختما می باشد که باعث می شود تا نمای ساختمان بسیار زیبا به نظر بیاید. استفاده از رنگ کاری نمای ساختمان در تعمیرات ساختمان سود بسیاری دارد زیرا شما می توانید با پرداخت کم ترین هزینه بیشترین نتیجه را بگیرید و نمای ساختمان را نوسازی نمایید.

نمای ساختمان به دلیل این که در فضای بازی قرار گرفته است بنابراین به دلیل تغییرات جوی دچار خرابی و فرسودگی می شود که یک شرکت بازسازی ساختمان  با استفاده از رنگ آمیزی اقدام به نوسازی نمای ساختمان می کند. رنگ آمیزی می تواند به سلیقه شما انجام شود که البته باید با مشورت کسانی انجام شود که در زمینه دکوراسیون و معماری فعالیت می کنند. نمای ساختمان دارای انواع مختلفی می باشد که از آن جمله می توان به نمای آجری و سیمانی و کامپوزیت و نمای چوبی و نمایی که از ترکیب این نماها ساخته شده باشد اشاره نمود که هر کدام به دلایل مختلفی دچار خرابی می شوند.

رنگ نمای ساختمان باید دارای چه ویژگی هایی باشد

رنگی که برای نمای ساختمان در تعمیرات ساختمان و  بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیردبه دلیل قرار گیری در فضای آزاد باید دارای ویژگی هایی باشد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد

  • رنگی که در بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد باید در برابر رطوبت دارای مقاومت بالایی باشد  و بتوان در زمان های مناسبی نمای ساختمان را مورد شستشو قرار داد
  • یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب رنگ برای نمای ساختمان مورد توجه قرار داد این است که رنگ باید در برابر نور خورشید نیز مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و در برابر افزایش دما دچار خرابی نشود
  • رنگی که در تعمیرات ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد باید قابلیت انحلال در آب را داشته باشد
  • همچنین رنگ باید قابل اشتعال نباشد
  • رنگ باید به گونه ای باشد که گرد و غبار را به خود جذب نکند

روش نقاشی ساختمان

نقاشی نمای ساختمان با استفاده از تجهیزاتی انجام می شود که باید شرکت بازسازی ساختمان بتواند به خوبی از آن ها استفاده نماید تا بتواند کار را با کیفیتی قابل قبول ارائه دهد و به پایان برساند.

اگر ساختمان بسیار بلند باشد از تجهیزاتی به عنوان راپل برای رنگ کاری نمای ساختمان در بازسازی ساختمان استفاده می شود که فرد با آویختن به یک طناب با رعایت کلیه نکات ایمنی امکان رنگ آمیزی نمای ساختمان را خواهد داشت.

نقاشی نمای ساختمان در چند مرحله انجام می شود

  • اولین کاری که باید در رنگ آمیزی نما مورد توجه قرار دهید این است که نمای ساختمان را از هر گونه آلودگی پاک کنید که این کار می تواند به وسیله نماشویی ساختمان انجام شود.
  • ترمیم نمای ساختمان با توجه به نوع نمای ساختمان
  • پوشاندن نمای ساختمان به وسیله موادی ضد آب
  • استفاده از رنگ های مناسب که بهتر است با دکوراسیون داخلی ساختمان شما ناهماهنگ نباشد.
10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات