طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

رنگ سال 2023 چیست؟

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 آذر 1401 در ساعت 15 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رنگ سال 2023 چیست؟

کمپانی پنتون که بیش از دو دهه است که هر سال قبل از شروع سال جدید میلادی رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده و به سرتاسر دنیا معرفی می کند. امسال رنگ قرمزی که نام آن Viva Magenta می باشد را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است. به گفته ی این کمپانی این رنگ الهام گرفته از خلیج فارس و خاک های سرخ آن می باشد. این رنگ که رنگی بسیار زنده و زیبا می باشد به سرعت توانسته نظر تمامی افراد و هنرمندان را جلب کرده و جای خود را در طراحی و مد و به خصوص دکوراسیون داخلی باز کند. روانشناسان معتقدند که این رنگ از جمله رنگ هایی خواهد شد که تاثیر مثبت بسیاری روی روحیه افراد می گذارد چرا که تناژ زنده و فوق العاده ای دارد که نه چشم را اذیت کرده و خسته می کند و نه کسل کننده و معمولی ایست. پس رنگ سال فوق العاده ای خواهد شد. با شرکت معماری هیرادانا همراه باشید.

رنگ-سال-2023-2

استفاده از رنگ سال در دکوراسیون داخلی

  • مبلمانی به رنگ Viva Magenta

یکی از جمله تاثیرگذارترین عناصر در دکوراسیون داخلی نشیمن و هال مبلمان می باشند. از آنجایی که مبلمان اصلی ترین عنصر در این فضاها می باشند و فضای زیادی را در بر می گیرند چگونگی آن ها می تواند تاثیر زیادی روی چگونگی طراحی داخلی بگذارد. از جمله ترندهای سال 2023 که الهام گرفته از رنگ سال می باشد استفاده از مبلمانی به رنگ سال می باشد. این مبلمان می توانند تماما به این رنگ بوده و یا بعضی از صندلی هایش این رنگی و بعضی از صندلی هایش سفید باشد. این مبلمان باعث سرزندگی و زیبایی بیشتر فضا شده و حس زندگی و سرزنده بودن را به فضا می بخشد. ترکیب مبلمانی به رنگ Viva Magenta با دیوارهای سفید می تواند ترکیبی بسیار هنری و زیبا باشد و دکوراسیون خانه ما را به رنگ سال نزدیک تر کند.

رنگ-سال-2023-3

  • کوسن هایی به رنگ Viva Magenta

از آنجایی که تغییر رنگ کلی مبلمان می تواند هزینه بر باشد شما برای به روز بودن و رو به مد بودن دکوراسیون داخلی خانه ی خود می توانید از کوسن هایی به رنگ سال استفاده کنید. در دل کوسن های رنگی خود چند کوسن به رنگ سرخ آتیشن نیز قرار داده تا باعث تاثیرگذاری در محیط شود. برای مثال مبلمان سفید با کوسن هایی به این رنگ می توانند بسیار زیبا و جذاب باشند.

رنگ-سال-2023-4

  • پرده هایی به رنگ Viva Magenta

در هر خانه ی ایرانی که پنجره هایی وجود دارد می توان پرده ها را نیز مشاهده نمود چرا که حفظ حریم و محرمیت در خانه های ایرانی اهمیت بسیاری دارد. از طرفی از آنجایی که فضای نشیمن و هال فضایی عمومی بوده و دکوراسیون آن اهمیت دارد به چگونگی پرده ها به عنوان یکی از شاخص ترین عناصر در این فضاها اهمیت بسیاری داده می شود. به همین دلیل یکی از جمله چیزهایی که در دکوراسیون داخلی سال نو می تواند تغییر یافته و به رنگ سال در بیاید همین پرده ها می باشند. پرده هایی به رنگ Viva Magenta که در کنار دیوارهای سفید و یا خود با ترکیب پرده های سفید می باشند می توانند زیبایی خاصی را به فضا ببخشند. این رنگ در کنار رنگ توسی نیز بسیار زیبا جلوه می کند.

  • دیوار شاخص به رنگ Viva Magenta

تغییر رنگ دیوار می تواند یکی از ساده ترین و تاثیرگذارترین کارهایی باشد که در تغییر دکوراسیون سال نو می توانید انجام دهید. از آنجایی که رنگ سال رنگی نسبتا تند و سرزنده به شمار می رود نیاز نیست که تمامی دیوارها را به این رنگ در بیاورید اما تغییر رنگ یک دیوار تاثیرگذار در فضای نشیمن و ... می تواند به خوبی تاثیرگذار باشد. برای مثال دیوار پشت مبلمانتان اگر مبلمانی به رنگ روشن دارید می تواند به رنگ Viva Magenta درآمده و تضادی زیبا را در فضا ایجاد کند.

رنگ-سال-2023-5

  • گلدان هایی به رنگ Viva Magenta

استفاده از عناصر کوچک ولی تاثیرگذار به رنگ سال می تواند تغییرات زیادی را در فضا ایجاد کند. برای آنکه رو به مد باشید نیاز نیست حتما تمامی فضای خود را هر ساله دستخوش تغییر کرده و تنها تغییر بعضی از جزییات خاص می تواند سلیقه، هنر و امروزی بودن شما را به خوبی نشان داده و فضای خانه تان را به خوبی مطابق با ترندهای روز کند. استفاده از گلدان هایی که دارای رنگ Viva Magenta از جمله پیشنهادات طراحان داخلی برای طراحی دکوراسیون منزل مطابق با رنگ سال می باشد. این گلدان ها با ایجاد تضاد با رنگ گیاهان می توانند تاثیر بسزایی روی دکوراسیون منزل داشته باشند.

رنگ-سال-2023-6

  • استفاده از کاغذ دیواری با طرح هایی به رنگ Viva Magenta

یکی دیگر از روش هایی پوشش دیوارها که امروزه بسیار محبوب می باشد و تغییر آن ها نیز بسیار آسان است کاغذدیواری ها می باشند. تغییر کاغذدیواری نسبت به تغییر رنگ دیوار هزینه ی بیشتری خواهد داشت اما تاثیرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود. شما می توانید یک یا دو دیوار را در فضای عمومی خانه خود با کاغذ دیواری هایی که دارای طرح هایی به رنگ Viva Magenta می باشند تغییر دهید. برای مثال کاغذ دیواری هایی با طرح گل هایی به این رنگ می تواند پیشنهاد جذابی باشد.

ترکیب رنگ های مناسب با رنگ Viva Magenta در طراحی داخلی

  • ترکیب سفید با رنگ سال 2023

سفید به عنوان اصلی ترین و کاربردی ترین رنگ در طراحی داخلی شناخته می شود. این رنگ می تواند کاربردهای زیادی داشته باشد و به خوبی با تمامی رنگ ها ترکیب شود. ترکیب این رنگ با رنگ Viva Magenta نیز می تواند ترکیبی زیبا و چشم نواز را پدید بیاورد. از آنجایی که رنگ سفید رنگی بسیار روشن بوده در کنار رنگ زنده ای مانند قرمز آتشین می تواند تضاد زیبایی را پدید آورده و چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. مبلمان سفید با کوسن هایی به رنگ Viva Magenta، دیوارهایی سفید با مبلمانی به رنگ Viva Magenta، کاغذ دیواری سفید با طرح هایی به رنگ Viva Magenta و ... همه و همه می توانند گزینه های مناسبی برای انتخاب باشند.

  • ترکیب کرم با رنگ سال 2023

کرمی رنگی روشن و خنثی به شمار می رود که ترکیب زیبایی با رنگ هایی که تناژ قرمز و زرشکی دارن تشکیل داده و فضایی شیک را ایجاد می کند. ترکیب این رنگ با رنگ Viva Magenta نیز می تواند بسیار زیبا و شیک و لوکس جلوه کند. مانند رنگ سفید رنگ کرمی نیز می تواند به عنوان رنگ زمینه عمل کرده و رنگ Viva Magenta در جزییات مختلف در دل فضایی به رنگ کرمی نفوذ کند. برای مثال مبلمانی به رنگ کرمی که دارای طرح هایی به رنگ Viva Magenta بسیار منحصر به فرد و شیک در دل فضایی ساده می تواند ظاهر شود و تاثیرگذاری زیادی روی طراحی داخلی داشته باشد. به همین علت به این ترکیب رنگ در بازسازی منزل بهتر است که دقت کنید.

رنگ-سال-2023-7

  • ترکیب سبز نعنایی با رنگ سال 2023

سبز نعنایی در ترکیب با رنگ Viva Magenta می تواند یک ترکیب رنگ جسورانه باشد که کمتر کسی به سراغ آن می رود. به طور کلی ترکیب تناژ سبز با تناژ قرمز و سرخابی می تواند بسیار ریسکی باشد و به همین علت حتما باید از متخصصین و طراحان حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. به هر حال سبز نعنایی را می توان یکی از محبوب ترین رنگ های امروزی شناسایی نمود که در کنار رنگ سال نیز به خوبی هم خود را نشان داده و هم باعث جلوه گری آن می شود. به همین علت می توانید در بازسازی منزل خود و طراحی داخلی جدید آن از این رنگ نیز در کنار رنگ Viva Magenta استفاده کرده و فضایی خاص را برای خود ایجاد کنید.

رنگ-سال-2023-8

  • ترکیب طوسی با رنگ سال 2023

رنگ طوسی یکی از خنثی ترین رنگ ها به شمار رفته و به همین دلیل با تمامی رنگ ها و انواع تناژها می تواند ست و هماهنگ شود و فضایی زیبا را پدید بیاورد. حال هر چقدر که رنگ ها سرزنده تر و بانشاط تر باشند، تاثیر رنگ طوسی و زیبایی دکوراسیون مدرن در ترکیب با آن بیشتر خواهد شد. به همین دلیل می توان گفت ترکیب رنگ طوسی با رنگ Viva Magenta نیز یکی از ترندهای طراحی دکوراسیون در سال 2023 می باشد.

رنگ-سال-2023-9

جهت مشاوره و بازدید رایگان و دکوراسیون خانه خود ب رنگ سال 2023 از طریق شماره 09125754921 با ما همراه باشید.

8 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات