طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

رنگ در دکوراسیون

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 28 دی 1395 در ساعت 12 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون سبز

رنگ سبز عموما برای نمایش عنصر های سمبلیک مورد استفاده قرار میگیرد همچنین نشان از زندگی دارد و شادی و نشاط را با خود به همراه می آورد و با هر رنگی که در طیف رنگین کمان وجود دارد هماهنگ میشود زیرا این رنگ خنثی در هر قسمتی از طبیعت از آن استفاده شده و ظاهر بسیار زیبا و شگفت انگیزی به خود میگیرد .

دکوراسیون سبز در ترکیب با بنفش و یا نقره ای بیشترین جلوه و شکوه خود را به همراه دارد و در این صورت رنگی مرفه و غنی است . رنگ سبز نشانه ای از ثروتمند بودن ، تولد دوباره ، احساس همدردی ، محتاط بودن ، آسایش و آرامش را به بیننده منتقل میکند .

در علم فنگ شویی این رنگ به عنوان عنصر چوب مورد استفاده قرار میگیرد و به عنوان یک عامل برای ایجاد توازن و تندرستی در محیط زندگی خانواده است .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/Green%20home%20interior%20design2.jpg

دکوراسیون صورتی

این رنگ جزء پر طرفدار ترین رنگ ها است و کمتر شخصی پیدا میشود که نسبت به این رنگ حس خوبی نداشته باشد عمده ترین طرفداران این رنگ دختران کوچک هستند زیرا ذات رنگ صورتی ظرافت ، لطافت ، نرمی ، دارای حس امنیت ، محرک احساسات و پر انرژی است و با ااستفاده کردن از این رنگ در دکوراسیون داخلی منزل خود میتوانید تمام این موارد را در دکوراسیون منزل خود داشته باشید .

این امر در علم روانشناسی به اثبات رسیده است که رنگ صورتی میتواند استرس و واکنش های عصبی را به حداقل خود برساند و صمیمیت و گرمی را در محیط زندگی خانواده ایجاد میکند .

استفاده از نور صورتی میتواند فضایی دلنشین و سرگرم کننده را بعد از یک روز پر مشغله و خسته کننده به وجود بیاورد . استفاده از این رنگ در دکوراسیون آشپزخانه فضایی جدید به وجود می آورد و آشپز خانه را جذاب و شیک میکند و در نهایت باید به این نکته توجه داشته باشیم که استفاده از رنگ بندی مناسب در دکوراسیون داخلی منزل به منظور هر چه بیشتر شدن انرژی های محیط حق همه ی ماست و برای به کار بردن رنگ ها متناسب با روحیه افراد خانواده باید شجاعت لازم را داشته باشیم.

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/Pink-Color-for-Charming-Living-Room-Decor1.jpg

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات