طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

رفع رطوبت در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 5 فروردین 1398 در ساعت 15 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از مشکلاتی که برای دیوارهای یک ساختمان ایجاد می شود نفوذ آب و رطوبت به دیوارها و سقف های یک ساختمان می باشد و به این ترتیب دکوراسیون داخلی منزل شما خراب خواهد شد. این که نم و رطوبت بر روی دیوار و یا سقف باقی بماند باعث تخریب دیوار می شود و می تواند برای شما هزینه های زیادی را به بار بیاورد. بنابراین مهم ترین کاری که باید در تعمیرات ساختمان انجام شود ممانعت از نفوذ آب به دیوارها می باشد تا خطراتی را برای ساکنین ایجاد ننماید.

ایجاد رطوبت بر روی دیوار دلایل مختلفی دارد که از آن جمله می توان به رطوبت زیاد در داخل منزل اشاره نمود. رطوبت زیادی بر روی دیوارها باعث می شود تا دیوارها پوسته پوسته و خراب بشوند. یکی دیگر از دلایلی که باعث ایجاد رطوبت بر روی دیوار می شود نشت آب از لوله های داخلی به دیوار می باشد.

از بین بردن دلیل رطوبت از روی دیوار

برای منزل باید تهویه به خوبی انجام شود تا اثری از رطوبت و لکه بر روی دیوار دیده نشود. برای رفع این مشکلات باید نشتی پشت دیوار را به خوبی رفع نمود تا دیگر به دیوار نم  ندهد. بنابراین بهترین راهی که می توان برای رفع نشتی انجام داد این است که به دقت محل نشتی و علت نشتی در بازسازی ساختمان بررسی شود و در تعمیرات ساختمان مورد تعمیر قرار دهد.

رفع ترکیدگی لوله در بازسازی ساختمان و یا خرابی ایزوگام

از مهم ترین دلایلی که دیوار دچار نم و رطوبت می شود ترکیدگی لوله ها می باشد. این که ترکیدگی لوله از سمت ساختمان شما و یا همسایه تان می باشد باید به خوبی بررسی شود. این کار باید توسط افرادی انجام شود که در این زمینه تبحر لازم را داشته باشند. بهترین راه برای حل این مشکلات مراجعه به یک شرکت بازسازی ساختمان می باشد.  اگر محل و دلیل ترکیدگی لوله آب به درستی بررسی نشود ممکم است باعث شود تا هزینه های زیادی برای شما ایجاد شود. یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود تا سقف نم دار شود خرابی ایزوگام می باشد که در این صورت باید به سرعت ایزوگام در بازسازی ساختمان تعمیر و یا ترمیم شود.

در بسیاری از موارد لوله کشی آب دچار مشکل است و برای سیستم فاضلاب منزل شما را دچار مشکل می کند. این مشکل در بسیاری از ساختمان هایی که به تازگی ساخته می شوند رخ می دهد بنابراین باید در اولین مرحله سیستم لوله کشی آب و فاضلاب ترمیم شود تا به سایر بخش های سرویس بهداشتی شما آسیب نرسد. ایجاد عایق بندی های نامناسب برای سرویس بهداشتی نیز از عوامل ایجاد نم و رطوبت در ساختمان می باشد که باید پس از بررسی توسط شرکت بازسازی ساختمان ترمیم و حتی بازسازی شود. شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا از شرکت هایی است که با داشتن متخصصینی در این زمینه می تواند به خوبی به بررسی دلیل رطوبت و رفع نقص آن بپردازد تا دکوراسیون داخلی شما آسیبی نبیند.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات