طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

راهنمای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 25 دی 1398 در ساعت 12 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان برای آشپزخانه ها به منظور دلباز تر کردن و زیبا کردن محیط انجام میشود . برای این منظور انتخاب مبلمان و عناصر مهم و کاربردی برای آشپزخانه ، انتخاب رنگ و متریال مناسب برای سطوح ، کف و سقف فضا ، طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه ، نورپردازی آشپزخانه ، نورگیر های طبیعی ، سبک طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه و موارد دیگر باعث میشوند کیفیت فضایی آشپزخانه افزایش پیدا کند و فضایی گرم و پرانرژی برای این محیط ایجاد شود . یکی از مواردی که در بالا ذکر شد طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه است . امروزه با پیشرفت صنعت کابینت سازی ، انواع و اقسام طرح های کابینت با تنوع رنگ ، نقش و متریال به بازار آمده است و متناسب با سلیقه ی مشتری ها میتوان از انواع آن در دکوراسیون لوکس آشپزخانه استفاده کرد . در این مقاله در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا قصد داریم رنگ های مناسب برای طراحی کابینت های آشپزخانه را برای شما معرفی کنیم .

1 - رنگ های گرم

اگر میخواهید انرژی و هیجان را برای آشپزخانه خود به ارمغان آورید از رنگ های گرمی مانند نارنجی ، زرد و قرمز استفاده کنید . البته این رنگ ها برای استفاده ی زیاد توصیه نمیشود و میتوان از ترکیب های رنگی دیگر در کنار آن برای جذاب کردن محیط استفاده کرد .

راهنمای انتخاب رنگ کابینت

2 - رنگ های خنثی

رنگ های خنثی این قابلیت را دارند که هم برای آشپزخانه های کوچک و هم آشپزخانه های بزرگ در طراحی و اجرای کابینت ها استفاده شوند.  هم چنین از نقاط مثبت استفاده از رنگ خنثی برای کابینت ها این است که میتوانند با دیگر وسایل و لوازم آشپزخانه ترکیب شوند و هارمونی رنگی فضایی جذاب و شیکی را ایجاد کنند .

3 - کابینت هایی دو رنگ

استفاده از دو رنگ برای کابینت ها و طراحی دکوراسیون آشپزخانه امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است . این کار باعث میشود تناسبات و تضاد های رنگی فضاهایی متنوع و بکری را در این محیط به وجود آورند . هم چنین به کار بردن دو رنگ میتواند زیبایی های بصری منحصر به فردی را در منازل ایجاد کند .

  •  سیاه و سفید

این ترکیب رنگی میتواند فضایی کلاسیک را در خانه ایجاد کند . این ترکیب رنگی هم تضاد را در خود دارد هم هماهنگی . این رنگ ها میتوانند در طرح های مختلفی اجرا شوند . به طور مثال کابینت هایی پایینی رنگ سیاه به خود بگیرند و کابینت هایی بالایی رنگ سفید یا بر عکس .

راهنمای انتخاب رنگ کابینت

  • آبی و سفید

رنگ آبی آرامش دهنده و تسلی دهنده ذهن است . رنگ سفید نیز نماد پاکی و تمیزی است و ترکیب این دو رنگ برای برقرار کردن فضایی ملایم و مثبت بسیار اثر بخش است . این ترکیب برای آشپزخانه هایی با نورگیر های بزرگ بسیار مناسب است .

راهنمای انتخاب رنگ کابینت

  • کرم و قهوه ای

این دو رنگ که طیف رنگی شبیه به هم را دارند و جز رنگ های خنثی به شمار میروند میتواند فضایی لوکس و لاکچری را برای کابینت های آشپزخانه به وجود آورند . این ترکیب رنگی برای آشپزخانه هایی با وسعت کم بهتر عمل میکند .

راهنمای انتخاب رنگ کابینت

  • سفید و خاکستری

بعد از ترکیب مشکی و سفید این یکی از بهترین ترکیب های رنگ سفید با رنگ دیگر است . این دو رنگ خنثی برای اجرای کابینت آشپزخانه مدرن گزینه ی بسیار خوبی است و در کنار اسباب و لوازم آشپزخانه میتواند هارمونی فضایی ممتازی را ایجاد کنند .

راهنمای انتخاب رنگ کابینت

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات