طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون نشیمن

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 22 اسفند 1398 در ساعت 9 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انتخاب رنگ یکی از مهم ترین انتخاب های دکوراسیون داخلی منزل به شمار میرود. انتخاب رنگ میتواند احساس افراد را از خوشحالی تا اضطراب تحت تاثیر قرار دهد. ترکیب رنگ ها نیز در کنار یکدیگر میتواند برای طراحی دکوراسیون منزل  شما فوق العاده باشد. در این مقاله در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد داریم چند ایده و راهنمایی برای انتخاب رنگ نشیمن به شما ارائه دهیم. انتخاب رنگ مناسب برای دیوار های اتاق  نشیمن به شدت بر فضایی که میخواهید طراحی کنید تاثیر گذار است. این فضا میتواند شامل محیطی آرام، صمیمی و شاد  و یا محیطی پر زرق و برق و الهام بخش باشد.

حال به برسی چند رنگ و تاثیرات آن بر روی روحیات انسان میپردازیم.

  • رنگ سفید، یکی از محبوب ترین رنگ های اتاق نشیمن

اگر رنگ سفید را برای  دیوار های نشیمن خود انتخاب کنید انعطاف بیشتری جهت تزئین مبلمان  و لوازم جانبی اتاق نشیمن دارید. در این اتاق ها میتوانید دیوار ها و سقف ها را سفید و مبلمان و لوازم جانبی نشیمن را قهوه ای یا سیاه در نظر بگیرید و تضاد جذابی را ایجاد کنید.

این رنگ ها فضایی گرم و بی نظیر و به دور از خستگی برای اتاق نشیمن شما ایجاد میکند.

راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون نشیمن

  • سبز، رنگی آرامبخش برای اتاق نشیمن

برای داشتن یک بازسازی منزل و اتاق ارام میتوانید انتخاب رنگ سبز روشن انتخاب خوبی باشد. دیوار های اتاق نشیمنتان را سبز روشن کنید با این کار دیوار ها یک حس ارامش به شما منتقل میکند.

اما اگر به رنگ سبز تیره علاقه مند هستید میتوانید از این رنگ هم در اتاق نشیمنتان استفاده کنید. طراحان معمولا استفاده از رنگ تیره را در سالن های نشیمن بزرگ و پر نور پیشنهاد میکنند. باید این را در نظر داشته باشید که سبز تیره برای سالن های نشیمن کوچک مناسب نیست و اینگونه سالن ها را کوچکتر نشان میدهند.

  • اتاق نشیمن با دیوار هایی به رنگ سیاه

شاید به نظرتان استفاده از رنگ سیاه برای نشیمن کمی عجیب و غریب باشد اما همانطور که در تصویر مشاهده میکنید با انتخاب این رنگ هم شما میتوانید یک اتاق نشیمن زیبا برای خود طراحی کنید.

راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون نشیمن

  • استفاده از رنگ فندقی

رنگ فندقی رنگی گرم و جذاب است و هیچ گاه از روند طراحی داخلی خارج نمیشود. کارشناسان معمولا برای سالن هایی که نور گیری کمی دارند و تاریک هستند استفاده طیف های روشن این رنگ را پیشنهاد میکنند.

  • استفاده از رنگ چوب طبیعی

یک ایده جذاب برای اتاق نشیمن این است که فضای اتاق نشیمن تان را با ترکیبی از تخته های چند لایه و دیوار های سفید تزیین کنید. استفاده از پنجره های بلند قدی هم در اتاق های نشیمن میتواند مناسب باشند این پنجره ها در روز نور خوبی را برای  شما فراهم میکننند و شما میتوانید احساس راحتی کنید.

راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون نشیمن

  • استفاده از رنگ پاستیلی

کسانی که قصد طراحی داخلی منزل به سبک مینیمال را دارند استفاده از این رنگ توصیه میشود.

استفاده از رنگ پاستیلی خنثی و خاموش میتواند فضایی ارام و ساکت را برای شما ایجاد کند.

اگر شما قصد دارید از مبلمان درخشان برای سالن نشیمنتان استفاده کنید استفاده توصیه میشود برای دیوار ها از رنگ پاستیلی استفاده کنید با این کار مبلمانتان برجسته تر به نظر میرسد.

  • استفاده از رنگ سورمه ای

رنگ سورمه ای رنگی است که برای سالن نشیمن پیشنهاد میشود. این رنگ فضای نشیمن را صمیمانه تر میکند و جلوه ای چشم گیر برای مبلمان و تابلو های شما به وجود می اورد بنا براین میتواند انتخاب مناسبی برای اتاق نشیمن شما باشد.

  • استفاده از رنگ صورتی

استفاده از رنگ صورتی برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن شما میتواند فضایی مدرن و شیکی را برای شما ایجاد کند، اگر شما میخواهید از رنگ صورتی به گونه ای در اتاق نشیمنتان استفاده کنید که زیاد دخترانه به نظر نرسد ، انتخاب رنگ خنثی است. شما میتوانید از یک رنگ صورتی ملایم برای دیوار ها با مبلمانی خاکستری برای اتاقتان استفاده کنید. این ترکیب برای کسانی که در میان سبک های دکوراسیون داخلی به سبک های امروزی علاقه مند هستند پیشنهاد میشود.

راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون نشیمن

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات