طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دیزاین دیوار با بهترین شرکت دکوراسیون در ایران و خارج از کشور

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 12 آبان 1400 در ساعت 10 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در پروسه ی طراحی دکوراسیون لازم است فاکتور های گوناگونی در منزل بررسی شود . یکی از مراحلی که ممکن است بسیاری از افراد اهمیت زیادی به آن قائل نباشند ، طراحی و دیزاین دیوارها می باشد .

جالب است بدانید که متریال های گوناگونی به این منظور وجود دارد که شما عزیزان می توانند با توجه به بودجه و هم چنین سلیقه ی شخصی خود حق انتخاب داشته باشید .

شما می توانید به منظور انجام این پروسه با شرکت های دکوراسیون در ایران و یا حتی خارج از کشور مشورت کنید . یکی از معتبر ترین و البته پر سابقه ترین شرکت های موجود در داخل کشور ، هیرادانا نام دارد . شما می توانید با اعتماد کامل اموری نظیر بازسازی ساختمان و یا طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به این شرکت بسپارید و بهترین نتیجه را دریافت کنید .

اهمیت تزئینات دیوارها به حدی بالا است که می توان این مرحله را یکی از مهم ترین قسمت ها در پروسه ی بازسازی منزل به شمار آورد .

با تزئین دیوارها ، محیط منزل  روح پیدا می کند و از حالت یکنواخت و کسل کننده بودن خارج می شود .

دیزاین دیوار با بهترین شرکت دکوراسیون در ایران و خارج از کشور

 سبک های گوناگونی به منظور طراحی و دیزاین دیوارها وجود دارد که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد . بخشی از سبک های مورد استفاده به شرح ذیل می باشد .

  • دکوراسیون کلاسیک
  • سبک مینیمال
  • مدرن
  • دکوراسیون گوتیک
  • عربی

برای مثال در دکوراسیون کلاسیک می توان از کاغذ دیواری های لوکس با طرح و نقش فراوان استفاده کرد .

متریال های گوناگونی نیز برای تزئین دیوار وجود دارد . برای مثال استفاده از چوب می تواند زیبایی محیط را تا چندین برابر افزایش دهد . لازم به ذکر است که برخی از این گزینه ها هزینه ی بسیار زیادی  نیز به همراه خواهد داشت .

در ادامه ی این مقاله قصد داریم تا شما کاربران محترم را با یک سری ویژگی مهم و اساسی در پروسه ی تزئین دیوارها در طراحی دکوراسیون آشنا کنیم .

رنگ

یکی از عوامل بسیار موثر در ظاهر منزل رنگ دیوار ها می باشد . انتخاب هوشمندانه ی رنگ می تواند تا حد زیادی فضا را کاربردی تر کند . برای مثال استفاده از رنگ های روشن برای محیط های کوچک بسیار مناسب است زیرا تا حد زیادی باعث بزرگ تر شدن محیط می شود . یکی دیگر از عواملی که در انتخاب رنگ بسیار تاثیر گذار است ، کاربری فضا می باشد برای مثال بهتر است در محیط های اداری از رنگ های خنثی و در فضاهایی که برای کودکان طراحی می شود از رنگ های شاد استفاده شود .

نورپردازی

جالب است بدانید که نور می تواند ظاهر بسیار خاصی در دکوراسیون داخلی منزل شما ایجاد کند . استفاده از چراغ های کوچک و نور پردازی های ملایم جلوه ی بسیار زیبایی بوجود خواهد آورد و طراحی دکوراسیون منزل را از حالت یکنواختی خارج خواهد کرد بنابراین به یاد داشته باشید که اگر قصد بازسازی ساختمان را دارید ، از این روش در دکوراسیون داخلی منزل خود استقاده کنید .

دیزاین دیوار با بهترین شرکت دکوراسیون در ایران و خارج از کشور

قاب عکس و یا تابلو

استفاده از قاب عکس های فانتزی ، تابلو فرش و یا تابلو های نقاشی گزینه ی بسیار مناسبی به منظور تزئین دیوارها می باشد . به یاد داشته باشید که برای ایجاد ظاهری زیباتر لازم است نظم و ترتیب را به هنگام چیدمان تابلو ها رعایت کنید .

بهتر است از قاب های ظریف و مینیمال استفاده کنید تا دیوار ها شلوغ نشود اما اگر از سبک هایی نظیر دکوراسیون کلاسیک پیروی می کنید بهتر است به سراغ انتخاب قاب های با ارزش و پر نقش و نگار بروید .

ظروف

استفاده از ظروف عتیقه با نقش های گوناگون یکی دیگر از آیتم های پر کاربرد به منظور طراحی دکوراسیون و تزئین دیوارها می باشد .

معمولا ظروف سفالی و یا عتیقه جات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . می توان این وسایل را مانند قاب عکس بر روی دیوار نصب کرد و از ظاهر جذابی که برای منزل ایجاد می کند لذت برد .

استفاده از این سبک تزئینات در دکوراسیون کلاسیک بسیار رایج می باشد .

استیکر

یکی دیگر از آیتم هایی که می توانید به منظور دیزاین دیوار از آن استفاده کنید استیکر های برچسبی می باشد . این وسیله قیمت بسیار مناسبی دارد از این روی می توان از آن در پروسه ی بازسازی منزل استفاده کرد .

تنوع بسیار بالای این برچسب ها و وجود رنگ و اندازه ی گوناگون آن ها یکی دیگر از ویژگی هایی است که باعث شده بسیاری از افراد به سراغ این محصول بروند .

نقش های برجسته و یا پتینه کاری

پتینه کاری یک هنر گران قیمت و در حال زیبا می باشد . اگر قصد دارید ظاهر لاکچری و در عین حال زیبایی برای محیط خانه ی خود فراهم کنید بهتر است به سراغ این هنر بروید .

می توانید قسمت کوچکی از دیوار را با نقش برجسته تزئین کنید . هم چنین نوع طرح و نقش  انتخابی نیز می تواند بر اساس سبک دکوراسیون داخلی منزل شما باشد .

اگر قصد بازسازی منزل خود را دارید می توانید از هنر پتینه کاری برای زیباتر شدن هر چه بیشتر محیط استفاده کنید .

نصب قفسه

با استفاده از چوب می توان تعدادی قفسه بر روی دیوار نصب کرد . این روش برای محیط های کوچک و یا فضاهای اداری بسیار مناسب می باشد .

خوب است بدانید که می توانید بر روی قفسه های نصب شده انواع مجسمه های کوچک و یا اکسسوری های مورد نظر خود را بچینید . الگوهای گوناگونی به منظور نصب قفسه وجود دارد که شما عزیزان می توانید از آن در دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر استفاده کنید .

ساعت

نصب ساعت های فانتزی بر روی دیوارها نیز یکی دیگر از گزینه های پر کاربرد به منظور تزئین دیوارها می باشد .

آینه

نصب آینه بر روی دیوارها یکی از گزینه های کم هزینه و البته زیبا می باشد . اگر قصد دارید یک محیط بسیار لاکچری داشته باشید به سراغ استفاده از آینه های تزئینی بروید .

دیگر محیط ها

شما می توانید دیوارها را با توجه به محیط تزئین کنید برای مثال استفاده از کاشی های فانتزی و یا قفسه برای محیط آشپزخانه بسیار مناسب می باشد . شما می توانید وسایلی نظیر حبوبات و یا ادویه جات را در قفسه های نصب شده قرار دهید با این حال علاوه بر زیباتر شدن محیط تا حد زیادی توانسته اید از فضا به صورت کاربردی تر استفاده کنید .

هم چنین در اتاق خواب نیز بهتر است از آیتم های تزئینی چوبی و یا تابلو های رزینی استفاده کنید .

برای طراحی دکوراسیون و تزئین دیوار در اتاق خواب کودک استفاده از استیکر های کارتونی و یا دیوارکوب های فانتزی گزینه ی بسیار مناسبی می باشد .

سبک ها

همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کردیم ، سبک های گوناگونی به منظور طراحی دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد که لازم است در طراحی دیوارها نیز از این سبک ها پیروی شود .

برای مثال در دکوراسیون مینیمال لازم است تا دیوارها با استفاده از کاغذ دیواری های ملایم پوشیده شود و از تعداد کمی قاب عکس به عنوان اکسسوری استفاده شود . اما در دکوراسیون کلاسیک می توانید از تابلو های نقاشی بزرگ و یا حتی از هنر پتینه کاری به منظور طراحی دیوارها استفاده کنید .

شما می توانید در پروسه ی بازسازی ساختمان و یا طراحی دکوراسیون اقدام به انتخاب سبک مورد نظر خود کنید .

دیزاین دیوار با بهترین شرکت دکوراسیون در ایران و خارج از کشور

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران محترم را با یکی از مهم ترین مراحل در بازسازی منزل یعنی تزئین دیوارها آشنا کرده ایم . جالب است بدانید که شرکت های بسیاری در ایران و یا خارج از کشور به انجام این کار مشغول می باشند . شرکت هیرادانا با سال ها تجربه در امر طراحی دکوراسیون و یا بازسازی ساختمان می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد از این روی شما می توانید در صورت نیاز با مشاورین ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید .

9 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات