طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون کلاسیک در واحد هایی با متراژ بالا به چه نحوی خواهد بود ؟

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 5 دی 1400 در ساعت 10 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هر چقدر زمان می گذرد به دلایل مختلف دکوراسیون اداری از اهمیت بیشتری برخوردار می شود . از جمله ی این دلایل می توان به این نکته که داشتن یک دکوراسیون اداری خوب منجر به جذب کارمندانی با استعداد و کیفیت کاری بهتر می شود و همچنین باعث بالا رفتن راندمان کاری و در نتیجه جلب بیشتر نظر مشتریان می شود اشاره نمود . دکوراسیون اداری امروزه در سرتاسر دنیا دارای محبوبیت زیادی می باشد و حتی کمپانی ها و شرکت های بزرگ داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب را یکی از الزامات دانسته و برای داشتن یک دکوراسیون اداری منحصر به فرد در رقابت می باشند . چرا که افراد اولین چیزی که از یک شرکت و برند می بینند دکوراسیون آن می باشد و از آنجایی که با گذشت زمان ظاهر هر چیزی دارای اهمیت شده و مورد قضاوت همگان قرار می گیرد داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب و زیبا می تواند این امکان را به شما بدهد که در وهله ی اول روی افراد مختلف تاثیر خوبی بگذارید . همچنین تا حدی روی نشان دادن کیفیت کاری شما هم موثر می باشد .

 

ویژگی های نشان دادن توجه به دکوراسیون اداری :

  • بالا رفتن راندمان کاری
  • بالا رفتن میزان رضایت کارمندان در اداره
  • جذب بیشتر مشتریان
  • استفاده ی بهتر از فضاهای مختلف اداره
  • ایجاد حس های همکاری و هماهنگی در کارمندان اداره
  • و ...

 

دکوراسیون اداری با تمام سبک های موجود در دکوراسیون :

  • دکوراسیون اداری به سبک مدرن
  • دکوراسیون اداری به سبک مینیمال
  • دکوراسیون اداری به سبک اسپرت
  • دکوراسیون اداری به سبک پست مدرن
  • دکوراسیون اداری به سبک نئوکلاسیک
  • دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک
  • و ...

 دکوراسیون کلاسیک در واحد هایی با متراژ بالا

دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک :

یکی از سبک هایی که در دکوراسیون و معماری به طور کلی دارای محبوبیت زیادی می باشد ، سبک کلاسیک می باشد . با این که این سبک را می توان یکی از قدیمی ترین سبک ها در دکوراسیون و معماری دانست اما به دلیل ویژگی ای منحصر به فردی که دارد همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و به همین دلیل می توان ادعا نمود این سبک هیچگاه از مد نیفتاده و همیشه ترند خواهد بود . این سبک در طی سال ها جای خود را در دکوراسیون اداری نیز باز کرده است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است . این سبک در دکوراسیون دارای مشخصه ها و ویژگی های خاصی می باشد که در روند طراحی و اجرا باید به تک تک این نکات توجه نشان داد . از آنجایی که سبک کلاسیک را سبکی فاخر و با شکوه می باشد می توان گفت که بیشتر مناسب فضاهای باز و بزرگ می باشد و در اداره هایی که پلانی وسیع دارند به خوبی قابل اجرا خواهد بود و خودش را نشان خواهد داد .

 

ویژگی های سبک کلاسیک در دکوراسیون اداری در فضاهای بزرگ از زبان شرکت معماری هیردانا :

  • توجه به نظم ، تعادل و همچنین تقارن

یکی از اصلی ترین مشخصه ها و ویژگی های دکوراسیون کلاسیک نظم و تقارن آن می باشد . در این سبک تمامی عناصر باید در تقارن با یکدیگر قرار بگیرند و به وسیله ی همین توجه به تقارن ، نظم در فضا ایجاد شده و تعادل حس می شود . این کار سبب مرتب دیده شدن همه چی و زیبایی در عین قانون مندی می شود . برای مثال در استفاده از مبلمان ، تمامی صندلی ها باید در جای خودشان و روبروی یکدیگر قرار بگیرند .

  • استفاده از رنگ های گرم در عناصر و پوشش سطوح

در دکوراسیون کلاسیک استفاده از رنگ های تند و جسورانه مجاز نمی باشد ، بلکه در این سبک بیشتر از رنگ های گرم و خنثی مانند سفید ، کرم ، بژ و قهوه ای استفاده می شود . این کار سبب می شود تا فضای اداره فضایی شیک ، گرم و در عین حال صمیمی و با شکوه بنظر برسد . برای داشتن یک دکوراسیون اداری کلاسیک باید حتما به این مشخصه توجه نشان داد . استفاده از رنگ هایی مانند قرمز ، صورتی و ... می تواند نتیجه ی عکس داده و ترکیبی نازیبا را پدید آورد .

دکوراسیون کلاسیک در واحد هایی با متراژ بالا

  • استفاده از متریال های مناسب

در سبک کلاسیک در دکوراسیون اداری بیشتر از متریال هایی مانند چوب هایی با کیفیت عالی و شیشه استفاده می شود . چوب به دلیل سبک خاصی که دارد و از آنجا که از دل طبیعت بیرون آمده است ، سبب القای حس گرما و صمیمیت به محیط می شود و از طرفی به دلیل بافت زیبایی که دارد و کارهای ظریفی که می شود روی آن انجام داد می توان ترکیبات با شکوهی از آن با شیشه تولید کرد و همچنین تنوع بسیاری دارد و به همین دلیل متریال های مناسبی برای استفاده در فضای اداری می باشند .

  • توجه به نورپردازی

نورپردازی در تمام سبک ها حائز اهمیت می شود . در دکورسیون کلاسیک نیز باید به آن توجه ویژه ای نشان داد . نور مصنوعی در دکوراسیون کلاسیک در اداره دارای کاربردهای بسیاری می باشد و می توان به وسیله ی نورپردازی به ویژه در شب جلوه ای خاص به محیط بخشید .

  • استفاده از جزییات و تزیینات زیاد

سبک کلاسیک را می توان یکی از معدود سبک هایی در دکوراسیون دانست که دارای تزیینات بسیاری می باشد و به جزییات در آن توجه بسیاری می شود . در این سبک هیچ یک از عناصر بیخودی و بی دلیل قرار نمی گیرند و برای وجود تک تک آن ها باید دلیلی وجود داشته باشد . برای مثال می توان گفت دسته ی مبلمان در این بک دارای کنده کاری می باشند و یا از تابلوها برای تزیین دیوار استفاده می شود . البته باید توجه کرد که استفاده از جزییات و تزیینات نباید اغراق آمیز و غیر حرفه ای باشد . همانطور که گفتیم هر چیزی باید در سر جای خودش باشد و به همین دلیل است که باید از متخصصین در زمینه دکوراسیون برای دکور کردن اداره ی خود به سبک کلاسیک استفاده کنید تا نتیجه ی بهتری بگیرید .

  • و ...

 دکوراسیون کلاسیک در واحد هایی با متراژ بالا

سخن آخر

همانطور که در مطالب بالا گفته شد و مطالعه کردید دکوراسیون داخلی به طور کلی دارای اهمیت بسیاری می باشد و دکوراسیون اداری نیز سالهاست که دارای اهمیت زیادی شده است . افرادی که دارای توانایی و استعداد بالا در انجام کارهستند متمایل به کار کردن در محیطی می باشند که دارای دکوراسیون اداری مناسب می باشد و رفاه آن ها در نظر گرفته شد . مشتریال نیز جذب شرکت هایی می شوند که به ظاهر و دکوراسیون خودشان اهمیت داده اند و این برداشت را دارند که کاری بهتر را نیز ارائه خواهند داد و همچنین نیز به طور کلی می توان گفت دکوراسیون اداری مناسب می تواند راندمان کاری را بالا برده و جذب مشتری کند . دکوراسیون اداری دارای سبک های مختلفی می باشد که یکی از این سبک های قابل توجه سبک کلاسیک در دکوراسیون می باشد . دکوراسیون کلاسیک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که این ویژگی ها به محیط شکوه و جلال می بخشند و باعث شیک بودن آن می شوند . برای داشتن یک دکوراسیون ادای به سبک کلاسیک باید در روند اجرا و طراحی تمامی ویژگی های این سبک رعایت شود تا بتوان گفت دکوراسیون کلاسیک را برای اداره ی خود در نظر گرفته اید . همچنین باید طراحی و اجرا را به متخصصین این زمینه بسپارید . یکی از شرکت هایی که در زمینه دکوراسیون و معماری در سرتاسر کشور کارهای فوق العاده و موفقی را انجام داده است شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا می باشد . مهندسین و طراحان این شرکت کارهای زیادی را در زمینه دکوراسیون اداری ، دکوراسیون تجاری ، طراحی نما ، طراحی ویلا ، بازسازی ساختمان و ... انجام داده اند و به خوبی می توانند پروژه ی شما را با رعایت ضوابط و استانداردها و در زیبایی کامل با کیفیت عالی به شما تحویل دهند . شما با سپردن پروژ ه ی خود به این شرکت می توانید از نتیجه ی رضایت بخش آن مطمئن باشید .

7 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات