طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون های تجاری برتر دنیا مختص چه شرکت هایی هستند ؟

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 19 بهمن 1400 در ساعت 15 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به طور کلی دکوراسیون به هنری می گویند که باعث در کنار هم قرار گرفتن عناصر مختلف در زیباترین شکل و بهره ورترین حالت خود می شود . دکوراسیون سبب می شود تا عناصر با هماهنگی کامل و ایجاد هارمونی کنار یکدیگر قرار بگیرند و کیفیت فضایی فضاهای مختلف را بالا ببرند . امروزه از آنجایی که در کل ظاهر هر چیزی دارای اهمیت بسیاری شده است و تاثیر زیادی روی قضاوت و نظر مخاطبین می گذارد ، دکوراسیون بیش از پیش پر اهمیت شده است . به همین دلیل فضاهایی مانند فضاهای اداری و تجاری که در ارتباط با افراد مختلف زیادی هستند و نظر آن افراد روی سود اقتصادی صاحبین این فضاها تاثیر می گذارد باید دارای دکوراسیون داخلی ویژه و شیکی باشند به طوری که هم به محیط زیبایی بخشد و کیفیت آن را بالا ببرد و هم رفاه افراد مختلف و مشتریان را فراهم نماید .

 

سبک های مختلف در دکوراسیون تجاری و اداری :

برای طراحی دکوراسیون داخلی به طور کلی سبک های مختلفی وجود دارد . هر یک از این سبک ها برگرفته از اقلیم ، تاریخ ، فرهنگ و ... خاصی می باشد که امروزه به سرتاسر دنیا کشیده شده اند . ساختمان های تجاری و اداری نیز از این قضیه مستثنا نیستند و برای طراحی دکوراسیون آن ها نیز می توان از تمامی این سبک ها با توجه به ضوابط و شرایط مورد نظر اینگونه فضاها استفاده نمود . باید توجه کرد که هر یک از این سبک ها دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی می باشند و به همین علت در روند طراحی باید تک تک این ویژگی ها و نکات را رعایت نموده تا دکوراسیون نهایی با سبک مشخصی باشد . وجود یک سبک در طراحی دکوراسیون داخلی سبب می شود تا همه چیز نظم گرفته و دکوراسیون نهایی دارای یک هماهنگی و هارمونی خاص باشد و چشم نواز تر و شیک تر بنظر برسد . از جمله ی سبک ها در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای تجاری و اداری می توان به سبک کلاسیک ، سبک مدرن ، سبک نئوکلاسیک ، سبک مینیمال ، سبک اسپرت و ... اشاره نمود .

دکوراسیون های تجاری برتر دنیا مختص چه شرکت هایی هستند ؟

همراه شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا با برترین دکوراسیون تجاری های دنیا آشنا بشوید .

 

بایدها و نبایدهایی که در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری باید دانست :

  • در طراحی داخلی فضاهای تجاری باید به ورودی ها دقت نمود . چرا که انواع ورودی ها پر ترددترین مسیرها می باشند و بیشتر از فضاهای دیگر در دیدرس می باشند . همچنین این فضا باید به گونه ای باشد که کاملا واضح بوده و کاربری آن مشخص باشد تا افراد بتوانند به راحتی و سریع آن را پیدا کنند .
  • بین طبقات باید ارتباطی بصری وجود داشته باشد . به گونه ای که مشتریان و بازدید کنندگان احساس کنند بر تمامی ساختمان تسلط داشته و توانایی دیدن همه جا را دارند . این اتفاق اکثرا در ساختمان های تجاری با ایجاد وید اتفاق می افتد که علاوه بر زیبایی و بزرگتر جلوه دادن ساختمان تجاری می تواند روی نورگیری بیشتر محیط نیز تاثیر زیادی بگذارد .
  • هر چقدر مساحتی که به یک ساختمان تجاری اختصاص داده می شود بزرگتر باشد آن فضا دلبازتر و شیک تر دیده می شود و می توان طراحی داخلی آن را به شیوه ای جدیدتر و جذاب تر انجام داد تا بیشتر مورد پسند افراد مختلف قرار بگیرد .
  • می توان از انواع رنگ ها برای دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی ساختمان های تجاری استفاده نمود اما باید دقت کرد این کار باید به گونه ای حرفه صورت بگیرد تا تمامی فضاها و جلوه ی بضری کلی ساختمان تجاری از داخل در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند .
  • و ...

 

دکوراسیون تجاری و اداری های برتر دنیا :

  • کمپانی فیسبوک

در بخش های مختلف این کمپانی از رنگ هایی مانند سفید ، سبز و آبی بیشترین استفاده شده است . همچنین قسمتی از این کمپانی دارای اتاقک های کوچک برای کارهای فردی با تمرکز بالا می باشد . در این مرکز اداری بخشی را به وسیله ی فرش و مبلمان راحت و وسایل بازی دکوراسیون کرده تا کارمندان بتوانند در آن به راحتی وقت خود را گذرانده و به استراحت بپردازند . به طور کلی این کمپانی به صورت فضای مشترکی طراحی شده و کارمندان هنگام انجام کارها می توانند در کنار یکدیگر بوده و دارای تعامل باشند که سبب هماهنگی بیشتر میان آن ها شده است .

  • شرکت گوگل

این شرکت از دیوارها و سقف های پنل مانندی استفاده کرده است که صداها را به خود جذب کند و از شلوغی این شرکت جلوگیری نماید . در طراحی داخلی این دفتر از رنگ های زنده و زیادی استفاده شده است که باعث نشاط بخشیدن به فضا و صمیمیت بیشتر آن شده است . همواره دکوراسیون داخلی این کمپانی جز برترین دکوراسیون داخلی ها بوده و الگوی بسیاری از طراحان برای طراحی دکوراسیون تجاری و اداری می باشد .

  • کمپانی اینستاگرام

فضای داخلی این شرکت به گونه ای طراحی شده است که باعث حس آرامش و سکون باشد به همین علت رنگ غالب فضاهای مختلف سفید می باشد و رنگ های دیگری که در فضاهای مختلف آن استفاده است نیز اغلب رنگ های روشن و ملایم می باشند . می توان گفت دکوراسیون داخلی این شرکت دکوراسیونی ساده و مینیمال می باشد که با عناصری مدرن و مینیمال توانسته است فضایی زیبا ، جذاب و راحت را برای کارمندان خود فراهم کند .

  • شرکت توییتر

در طراحی داخلی این شرکت کمتر از دیوار استفاده شده است و اکثر فضاها یا به صورت اشتراکی بوده یا از انواع پارتیشن ها برای جذاسازی دفاتر و فضاهای مختلف استفاده شده است . این کار که امروزه در دکوراسیون اداری و تجاری در سرتاسر دنیا ترند شده است سبب همکاری و هماهنگی بیشتر کارمندان با یکدیگر می شود و در نتیجه می تواند نتیجه ی بهتری برای اداره به دنبال داشته باشد .

  • کمپانی یوتیوب

دکوراسیون داخلی این ساختمان را می توان یکی از هیجان انگیزترین دکوراسیون های اداری و تجاری دانست . در این ساختمان از سرسره های بزرگ و رنگی به جای پله و آسانسور استفاده شده است و دارای امکاناتی مانند استخر ، زمین گلف و ... می باشد که همه را شگفت زده و علاقه مند به کار کردن در این فضا کرده است . کسانی که کانال یوتیوب آن ها دارای دنبال کنندگان زیادی می باشند می توانند از فضاهای مختلف این ساختمان برای انجام کارهای خود استفاده کنند .

  • کمپانی اپل

اپل که سادگی و زیبایی محصولات آن در نظر هیچکس پوشیده نیست در دکوراسیون داخلی خود نیز آن را نشان داده است . رنگ سفید را رنگی غالب این ساختمان از داخل می توان دانست و به طور کلی از رنگ های پر جنب و جوش در فضاهای این کمپانی استفاده نشده است . همچنین از دیوارهای شیشه ای به جای دیوارهای معمولی برای جداسازی فضاهای مختلف استفاده شده است .

دکوراسیون های تجاری برتر دنیا مختص چه شرکت هایی هستند ؟

  • کمپانی نایکی

دکوراسیون داخلی کمپانی نایکی نیز یکی از مدرن ترین و زیباترین دکوراسیون تجاری و اداری هایی می باشد که الگوی بسیاری از طراحان است . در طراحی داخلی این ساختمان از رنگ های سرزنده و شاد استفاده شده است تا فضایی پر انرژی خلق شود و بخش های مختلف کمپانی دارای طراحی های خلاقانه و جدید می باشند که هر بخش را منحصر به فرد کرده است .

  • و ...

 

 دکوراسیون های تجاری برتر دنیا مختص چه شرکت هایی هستند ؟

 

کلام آخر

برای داشتن یک دکوراسیون تجاری و دکوراسیون اداری حرفه ای و منحصر به فرد باید از تیمی حرفه ای کمک بگیرید . شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا یکی از شرکت های مطرح در سطح کشور در زمینه های مختلف معماری و دکوراسیون می باشد که کارهای زیادی در سرتاسر ایران و حتی کشورهای همسایه انجام داده است . مهندسین و طراحان این مجموعه دارای تجربه ی کافی در دکوراسیون اداری ، دکوراسیون تجاری ، بازسازی ساختمان ، طراحی نما ، طراحی ویلا و ... می باشند . شما می توانید با سپردن پروژه ی خود به این شرکت با خیال راحت از نتیجه ی عالی و با کیفیت آن مطمئن باشید .

9 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات