طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ترند های سال 2020 در دکوراسیون خانه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 5 مهر 1402 در ساعت 14 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون منزل و ترند های سال 2020

متخصصان و طراحان می گویند از کاغذ دیواری های طرح گل تا نقاشی آبی دریا ترند هایی می باشند که بسیار در سال ۲۰۲۰ مشاهده خواهید کرد.

بهترین زمان برای به روز رسانی و طراحی جدید طراحی داخلی منزل و کنار گذاشتن طرح های ده سال اخیر که در دهه ۲۰۱۰ رواج داشته است اغاز دهه جدید می باشد در این مقاله با این ترند های دکوراسیون داخلی 2020 آشنا خواهید شد.

این ترند های جذاب از کابینت آشپزخانه رنگی گرفته تا وان های ایستاده و نقاشی ناوگان دریایی و ... شما چه این ترند ها را دوست داشته باشید چه نه در لیست این مقاله چند ایده فوق العاده جذاب وجود دارد که حتماً شما آنها را می پسندید و در طراحی دکوراسیون منزل از آن ‌ها استفاده خواهید کرد.

دکوراسیون منزل و ترند های سال 2020

  • رنگ سال، آبی کلاسیک

رنگ سال آبی کلاسیک همراه با سایه های آبی ملوانی می باشد. بنابراین استفاده از این رنگ در طراحی داخلی یک امر بدیهی  است به گفته کری کلی آبی ملوانی تضاد خارجی و داخلی را هم در سبک مدرن و هم سبک سنتی در خانه ارائه می دهد.

  • کاغذ دیواری های طرح گل

    دکوراسیون منزل و ترند های سال 2020

طراحان داخلی بر این باورند که استفاده از کاغذ دیواری های گلدار که در سال های اخیر استفاده از آن ها در طراحی داخلی به چشم می‌ خورد با کمی تغییر مثلا استفاده از رنگ های جسورانه تر با مقیاس بزرگتر در سال ۲۰۲۰ نیز رواج دارد.

  • تاکیدات وینتج

    دکوراسیون منزل و ترند های سال 2020

هر آنچه در اطراف اتفاق افتاده باز هم اتفاق خواهد افتاد مخصوصا در مورد دکوراسیون داخلی.

طراح داخلی دفتر یک کمپانی زراحی، Bria Hammel

بر این باور است که شاهد طرح ‌هایی نظیر پای های بزرگ دوک مانند و پیچ خورده و دیگر ویژگی های ظاهری که در مبلمان دوران 1900 و ۱۸۰۰ رواج داشته خواهیم بود. وینتج راهم این بار طراحان فقط در یک یا دو قطعه مد نظر دارند.

  • ایجاد کنتراست بالا

امسال بهترین زمان برای بازسازی ساختمان با کنتراست بالا می باشد. اگر در فضای داخلی شما مدت زمان طولانی همه چیز سفید رنگ بود با اضافه کردن وسایل دکوری سیاه کنتراست بالا و جذاب را به وجود آورید. این کنتراست می تواند تنها در لوازم‌ دکوری باشد و یا حتی کفپوش سیاه رنگ و ...  باشد.

  • کابینت های رنگی

    دکوراسیون منزل و ترند های سال 2020

آشپزخانه تمام سفید ترند طراحی تعریف شده از دهه ۲۰۱۰ می باشد. اما طراحان بر این باورند که در سال ۲۰۲۰  تغییرات چشم گیری به وجود می‌آید و فضاها فراتر از رنگ سفید خواهند رفت و انتظار می رود که کابینت های چوبی قفسه ها و جزایر طبیعی را بیشتر مشاهده کنیم. اگر واقعاً قصد دارید روند طراحی آشپزخانه تمام سفید را کنار بگذارید و برای سال ۲۰۲۱ مدل جدید انتخاب کنید، پیشنهاد ما کابینت های رنگی می باشد، به گفته های  مودیانی کارشناس آشپزخانه روند طراحی در این سال انتخاب یک یا چند عنصر مثل کابینت آشپزخانه و جزیره آشپزخانه با استفاده از رنگ های جسورانه مثل سبز، زرد روشن، آبی و قرمز تیره می باشد.

  • تخت های سایبان دار

    دکوراسیون منزل و ترند های سال 2020

در چیدمان سال ۲۰۲۰ تقریباً استفاده از تخت ها با تاج های کوتاه و یا پارچه های سنگین کنار گذاشته می شود و نسخه های ساخته شده مدرن با اکریلیک، قاب ها با روکش فلزی براق و فلز باز خواهند گشت.

  • کاناپه های منحنی شکل

    دکوراسیون منزل و ترند های سال 2020

در چیدمان ۲۰۲۰ علاوه بر تخت های سایه بان دار کاناپه های منحنی شکل نیز به فضای داخلی تان اضافه می شود.

البته این ترند شما را به چند دهه عقب تر برمیگرداند. به گفته Giannasio برخی از نقطه ضعف های شصت و هفتاد را با تمرکز بر روی خط و منحنی و پیچ و تاب های مدرن مشاهده خواهیم کرد. در طراحی دکور محل کار نیز گاهی جهت شکست فضا، از این مدل مبلمان استفاده میشود. 

  • وان های ایستاده

    دکوراسیون منزل و ترند های سال 2020

اگر به دنبال یک ایده جذاب و لوکس برای طراحی حمام مستر جدید هستید وان های ایستاده را امتحان کنید. وان پنجه پا ایستاده در طراحی مستر شما پیشنهاد دیگر طراحی این سال است.

  • پارچه های نرم و گرم

شاید این بهترین راهکار برای افرادی باشد که عاشق مطالعه در جای دنج گرم و نرم می‌ باشند. در این سال این پارچه های راحت در همه جا مشاهده خواهید کرد و شاهد جایگزین پوست های براق و موهای نرم بافت شده به جای پارچه های های لوکس و بزرگ مخملی خواهیم بود.

  • طراحی نورپردازی سقف های کاذب

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه قدیمی و تبدیل آن به جدید و مدرن طرح های متفاوت و خلاقانه سقف های کاذب را در منازل مشاهده می کنیم. به نظر می ‌رسد که نورپردازی تو کار سقف کاذب به یکی از پر طرفدارترین ترند های ۲۰۲۰ تبدیل شود.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات