طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون منزل را از کجا شروع کنیم ؟

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 7 شهریور 1400 در ساعت 13 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بعد از بازسازی ساختمان ، اولین مرحله ای که باید به سراغ آن بروید ، طراحی دکوراسیون منزل می باشد. بعد از بازسازی منزل تمامی عناصر خانه دگرگون شده است از این رو دکوراسیون منزل نیز باید تغییر پیدا کند .

شاید در نظر اول این سوال برای شما پیش بیاید که طراحی دکوراسیون را از کجا آغاز کنید . شرکت معماری هیرادانا قصد دارد تا در این مقاله شما را با این مراحل آشنا کند پس تا انتها با ما همراه باشید .

چیدمان وسایل و انتخاب آن ها مهم ترین گام در طراحی دکوراسیون می باشد . خوب است بدانید که چیدمان دکوراسیون کار ساده ای نیست از این رو بهتر است آن را به دست افراد متخصص بسپارید. شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا یکی از بهترین گزینه ها به منظور انجام این کار می باشد .

یک لیست تهیه کنید .

بعد از بازسازی ساختمان ، نوبت به طراحی دکوراسیون منزل می رسد بهتر است قبل از هر کاری یک لیست از تمامی وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید تا بتوانید با نظم به سراغ تهیه کردن وسایل بروید . شما می توانید لیست خود را بر اساس بودجه ای که در دست دارید طراحی کنید .

با توجه به خانه خرید کنید .

بهتر است نگاهی عمیق به خانه ی خود بیندازید تا بتوانید با توجه به فضا و یا سبک معماری آن اقدام به خرید وسایل و یا چیدمان آن ها کنید . اگر فضای کوچکی دارید بهتر است به سراغ وسایلی کاربردی و در عین حال کم جا بروید و از خرید وسایل بزرگ و جا گیر پرهیز کنید . به یاد داشته باشید که فضای داخلی خانه می تواند تاثیر بسیار زیادی در خرید وسایل و چیدمان آن ها داشته باشد .

 دکوراسیون منزل را از کجا شروع کنیم ؟

سبک مورد نظر

در بازسازی منزل بهتر است سبک مورد نظر خود را دنبال کنید . چیدمان داخلی منزل نیز باید براساس سبک دلخواه شما قرار بگیرد . بهتر است به سراغ مطالعه ی سبک های گوناگون بروید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید برخی از سبک ها به شرح زیر می باشد .

  • مدرن
  • پست مدرن
  • روستیک
  • مینیمال
  • معاصر
  • کلاسیک
  • مدیترانه ای

از افراد متخصص یاری بگیرید .

پروسه ی طراحی دکوراسیون منزل کاری نیست که بتوانید آن را به تنهایی انجام دهید از این روی لازم است تا از افراد متخصص مانند یاری بجویید . شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای طراحی دکوراسیون منزل باشد .

رنگ بندی 

رنگ ها همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند . رنگ ها محیط خانه را دلچسب می کنند . شما می توانید بر اساس سبک دکوراسیون منزل خود اقدام به انتخاب رنگ کنید . برای مثال اگر سبک مینیمال را انتخاب کرده اید بهتر است به سراغ رنگ های خنثی نظیر سفید و یا طوسی بروید.

استفاده از اکسسوری ها

به کاربردن اکسسوری های گوناگون می تواند در زیبایی محیط خانه ی شما تاثیر گذار باشد . شما می توانید از مجسمه های کوچک ، تابلو های نقاشی و یا گل و گیاهان در محیط منزل خود استفاده کنید تا فضا از حالت یکنواختی خارج شود .

چیدمان وسایل

چیدن وسایل امری بسیار مهم و البته تخصصی می باشد . این که شما بتوانید با توجه به فضای خانه وسایل را بچینید و فضا را بهینه سازی کنید امری دشوار و زمان بر می باشد . سعی کنید هنگام چیدمان وسایل از شلوغ شدن فضا جلوگیری کنید .

نور

وجود نورپردازی می تواند جلوه ی منزل شما را تحت تاثیر قرار دهد . شما می توانید با انتخاب نورهای ملایم فضای خانه را تا چندین برابر زیباتر کنید . بهتر است هنگام بازسازی ساختمان ، برای نما نیز از نورپردازی استفاده کنید .

 دکوراسیون منزل را از کجا شروع کنیم ؟

کف پوش و دیوارها

شما می توانید با توجه به سلیقه ی شخصی خود و هم چنین بودجه ای که در دست دارید اقدام به خرید کاغذ دیواری ، کف پوش و یا کابینت کنید . متریال به کاربرده شده در هر یک از این عناصر کاملا تحت تاثیر سلیقه ی شخصی و بودجه ی شما می باشد .

کلام آخر:

در این مقاله شما کاربران محترم را با بخشی از مراحل طراحی دکوراسیون منزل آشنا کردیم . بهتر است این کار را بر روی برنامه و نظم انجام دهید تا از بروز هر گونه مشکل احتمالی جلوگیری شود .

9 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات