طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون منزل در هالووین

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 7 آبان 1399 در ساعت 11 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فصل پاییز اینجاست ، پس این یعنی تقریباً زمان هالووین فرا رسیده است!

کدو تنبل ها، خفاش های تزئینی، عروسک های ترسناک و جمجمه های پلاستیکی منتظر شما هستند؛ ممکن است اولین چیزی باشد که هنگام فکر کردن به دکوراسیون های هالووینی به ذهن شما می رسد همین چیزها باشد، اما ما در اینجا هستیم که به شما بگوییم به بیشتر از این ها فکر کنید.

امسال برای جشن هالووین تزئینات و سبزیجات پخته شده ی جذابی داشته باشید.

طراحی داخلی منزل به سبک هالووینی به هیچ وجه ترسناک نیست. دانستن اینکه طراحان دکوراسیون عاشق سبک دکوراسیون هالووینی هستند خیلی به شما کمک می کند تا یک جشن فوق العاده عالی را داشته باشید.

خوشبختانه ، جشن هالووین به سبک امروزی در بین افراد جای خود را پیدا کرده است و به یک جشن سرگرم کننده تبدیل شده است.

منتظر نظرات شما کاربران در ارتباط با این مقاله هستیم.

  انتخاب یک طرح رنگی برای دکوراسیون های هالووین

استفاده از رنگ خاص

قبل از تبدیل خانه ی خود به یک سرزمین عجایب ، یک طرح رنگی برای خود انتخاب کنید. این تصمیم در مورد دکوراسیون شما روند کار را بسیار آسان تر می کند! طرح بندی های معاصر که در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند شامل رنگ های روشن و تک رنگ هستند.

 طرح های خنثی

یک طرح خنثی که خلوت و ظریف باشد همیشه جذاب است.

تن های رنگی طبیعی و خنثی را متناسب با فضای داخلی خود انتخاب کنید و دکوراسیون ارزان قیمت هالووین خود را با بازدهی بالا ایجاد کنید.

 طرح های رنگارنگ

طراحی های هالووینی مدرن شاد و رنگارنگ هستند.

برگزار کردن یک جشن رنگی رنگی به جای داشتن یک دکوراسیون ترسناک بسیار ایده آل خواهد شد. اگر خانه شما با رنگ های خنثی یا پالت های تک رنگ تزئین شده است، دکوراسیون رنگارنگ هالووینی یک مکمل بسیار زیبا خواهد بود. با این حال ، به یاد داشته باشید که همیشه کمتر بیشتر است – پس دکوراسیون و تزئینات خود را ساده نگه دارید و به رنگ های کمتر بسنده کنید. 

 انتخاب پالت تک رنگ سیاه

 پالت تک رنگ سیاه

یک طرح تمام سیاه می تواند متناسب با هر فضای داخلی باشد ، اما اگر خانه ی شما با پالت رنگی سفید رنگ آمیزی شده باشد، آن طرح تاریک فضای بسیار چشمگیری ایجاد خواهد کرد.

به طور کلی استفاده از رنگ سیاه به تنهایی  درطراحی دکوراسیون منزل توصیه نمی شود و بیشتر از در کنار سیاه از المان های با رنگ های دیگر استفاده می شود یا یک بخش کوچکی فقط به تنهایی سیاه است؛ دلیل این موضوع این است که فضا برای افرادی که در آنجا حضور دارند کسل کننده نشود.

 ساخت گلدان هایی با کدو تنبل

گلدان هایی با کدو تنبل

می توانید در جشن هالووین گلدان های هالووینی بسازید؛ این یک ایده ی دکوراسیون منحصر به فرد می باشد که گل های تازه را درون یک کدو تنبل گذاشته و از آن به عنوان گلدان استفاده کنید.

این کار مناسب کسانی است که می خواهند بدون تشویش در فضای داخلی خود یک دکوراسیون ارزان قیمت هالووینی ایجاد کنند.

یک کدو تنبل بزرگ پیدا کنید و درون آن را خالی و سوراخ کنید، سپس شاخه گل های خود را در آن کدوی سوراخ شده بچینید. (دسته گل یا شاخه گل)

برای زیبا تر شدن این گلدان کدویی، آن را با رنگ ها تزئین کنید.

  چرخ دستی های رنگی

یکی دیگر از ایده های هالووینی داشتن چند چرخ دستی رنگی است که آن را پر از المان های تزئینی هالووینی کرده اید. (کدو، جمجمه های پلاستیکی، خفاش های تزئینی و ...)

همچنین در این چرخ دستی ها می توانید تنقلات، دسرها، خوردنی های جذاب و ... را پر کنید و درون آن ها را رنگی رنگی کنید. سرگرم کننده ترین بخش جشن هالووین داشتن نوشیدنی های خنک به همراه میوه های تازه است که از چرخ دستی ها می توانید به عنوان پیشخوان نیز استفاده کنید.

برای چرخ دستی ها یک پرچم رنگی بزرگ بگذارید و روی آن تابلویی با عنوان "دستفروش هالووین اینجاست" قرار دهید.

  ترکیب سیاه و سفید برای رازآلود کردن محیط

ترکیب سیاه و سفید هالوین

رنگ سیاه بر روی رنگ سفید نه تنها برای هالووین مناسب است بلکه کاملاً ظریف و خاص است. تمام تزئینات خود را به رنگ مشکی رنگ آمیزی کنید و با استفاده از گل هایی مانند گل رز قرمز یک فضای نمایشی و خونگرم ایجاد کنید.

هنگامی که همه ی بخش ها را مشکی کنید یک فضایی کسل کننده برای افراد حاضر در آن محیط درست می کنید پس در کنار رنگ سیاه حتما رنگ های دیگری را برای زیبا شدن آن فضا به کار ببرید تا بتوانید دکوراسیون لوکس منزل خود را تنها با  ترکیب دو رنگ سفید و مشکی ایجاد کنید.

 از عتیقه فروشی ها تزئینات قدیمی تهیه کنید

استفاده از عتیقه در تم هاووین

اسکلت های پزشکی قدیمی، تابلوهای قدیمی ترسناک، مواد تزئینی خاص، اسلحه های فلزی قدیمی مثل شمشیر ، فرش ها و پارچه های قدیمی، تلوزیون های قدیمی و ... می تواند از آن دسته از وسایلی باشد که در تزئینات هالووینی به شما کمک می کند.

استفاده از شمع دان های بزرگ و زینتی و فلزی با شمع های رنگی به صورتی که بعضی از شمع ها خاموش یا تمام شده باشند هم به زیبایی این فضا کمک زیادی می کند.

  تضاد زندگی و مرگ

تضاد زندگی و مرگ

کنتراست رنگی و تضاد المان ها مفهوم بسیار زیبایی در تزئینات و دکوراسیون است؛

دو المان به ظاهر متوسط و متضاد ​​هنگامی که کنار هم قرار بگیرند می توانند خیره کننده شوند.

استفاده از جمجمه های پلاستیکی، با مفهوم مرگ در کنار یک گلدان گل یا هر چیزی که مفهوم زندگی می دهد، بسیار زیبا می باشد. این یکی از هزاران ایده ی دیگری است که در تزئینات هالووین می توانید از آن استفاده کنید.

 

همه ی موارد بالا را  امسال امتحان کنید؛ در ایده های دکوراسیون هالووینی خود با متضاد ها بازی کنید و دنیایی از تزئینات داخلی را کشف کنید. اگر در مورد پیش بینی هزینه های طراحی خانه ی خود سوالاتی دارید، از یک متخصص طراحی داخلی کمک بگیرید.

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات