طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون مغازه گل فروشی با ترفند های معماری و دکوراسیون

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 25 دی 1400 در ساعت 12 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون دنیای عظیم و گسترده ای است که برای ورود به آن لازم است از یک سری توانایی ها و دانش خاص بهره مند باشید .

این که بتوانید برای هر فضا و هر کاربری فرآیند طراحی دکوراسیون را انجام دهید خود یک چالش بسیار بزرگ محسوب می شود .

از میان کاربری های موجود در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با طراحی دکوراسیون مغازه گل فروشی آشنا کنیم .

برای آشنایی با نکات کلیدی در ارتباط با طراحی دکوراسیون مغازه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید  هم چنین در پایان این مقاله انتظار می رود که شما با اصلی ترین نکات در این زمینه آشنا شده باشید .

وجود آرامش و حس خوب در گیاهان را می توان یکی از اصلی ترین علت های محبوبیت آن ها در نظر داشت . از این روی می توان حرفه و شغل گل فروشی را جزو پردرآمدترین کارها در نظر داشت .

جالب است بدانید که  شکننده و حساس بودن گل و گیاه این شغل به یکی از سخت ترین ها تبدیل کرده است . در صورت نامساعد بودن دکوراسیون مغازه و شرایط نگهداری ، در کوتاه ترین زمان ممکن گیاهان پژمرده و از بین خواهند رفت . در نتیجه صاحبان این شغل با ضرر مالی بزرگی مواجه می شوند .

دکوراسیون مغازه گل فروشی با ترفند های معماری و دکوراسیون

دانستن نکاتی در خصوص طراحی دکوراسیون مغازه ی گل فروشی و به کار گیری افراد متخصص در این زمینه می توانید از بروز ضررهای بزرگ مالی پیشگیری کند .

چیدمان گل و گیاه

چیدمان محصولات بر اساس فاکتورهای گوناگونی نظیر متراژ مغازه صورت می گیرد . برای جلوگیری از شلوغی مغازه ما به شما پیشنهاد می کنیم تا محصولات را در حاشیه ی فضا قرار دهید . هم چنین چیدمان محصول باید به نوعی باشد که بتوان به آسانی به آن ها دسترسی داشت . این قسمت از طراحی دکوراسیون مغازه را می توان جزو یکی از سخت ترین مراحل در نظر داشت .

ویترین مغازه

اولین بخشی که مشتریان با آن مواجه می شوند ، ویترین است از این جهت می توان به اهمیت بالای آن در طراحی دکوراسیون مغازه پی برد .

بهتر است برای طراحی ویترین مغازه ی گل فروشی ، از رنگ های گوناگون گل استفاده کنید تا توجه مشتریان به سوی آن جلب شود .

رعایت نظم و ترتیب در طراحی ویترین نیز یکی از نکاتی است که افراد باید به آن پایبند باشند. یکی دیگر از نکاتی که همواره باید به یاد داشته باشید این است که همیشه بهترین محصولات  موجود در مغازه را  برای نمایش در ویترین  قرار دهید .

سیستم خنک کننده ی هوا

با ورود به مغازه ی گل فروشی هم زمان با آمدن نسیم و بوی خوش ، یک خنکی خاصی نیز احساس می شود . همان طور که پیش تر به این موضوع اشاره کرده ایم ، نگهداری از گل و گیاه فرآیندی دشوار و حساس است . در طراحی دکوراسیون مغازه با این کاربری لازم است توجه ویژه ای بر سیستم خنک کننده ی هوا داشته باشید زیرا گیاهان در هوای خنک تازه تر خواهند ماند .

در صورت نبود وضعیت مناسب در هوای مغازه ، گل ها در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین خواهند رفت .

جالب است بدانید که نصب یک درب دو جداره نیز می تواند از خروج هوای خنک گل فروشی جلوگیری کند .

اکسسوری در دکوراسیون مغازه

گل خود یکی از آیتم های اکسسوری محسوب می شود . در طراحی مغازه ی گل فروشی می توانید با استفاده از محصولات موجود ، یک باغچه ی فانتزی و کوچک درست کنید . این کار باعث جلب توجه مشتریان به سوی مغازه می شود .

شما می توانید با نصب قفسه های فانتزی جلوه ی مغازه خود را تا چندین برابر زیبا کنید . به یاد داشته باشید که به این منظور باید از افراد متخصص یاری بجویید . شرکت معماری هیرادانا با سال ها تجربه در این زمینه می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای کمک رسانی به شما عزیزان باشد .

تامین رطوبت محیط

وجود رطوبت در هوای مغازه ی گل فروشی می تواند طول عمر محصولات را افزایش دهد . بنابراین تهیه ی سیستم های رطوبتی نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که باید به آن توجه داشته باشید .

فروش وسایل جانبی

با فروش یک سری وسایل جانبی می توانید درآمد خود را چند برابر کنید . شما می توانید بخشی از مغازه را برای فروش محصولات و تجهیزات باغبانی نظیر بیل ، خاک و ... اختصاص دهید .

تزئین دیوار ها

در طراحی دکوراسیون مغازه شما می توانید از آیتم های گوناگونی استفاده کنید . برای مثال به منظور جلوگیری از خالی بودن دیوارها می توانید از تابلوهایی با مضوعات باغبانی و یا گل کاری استفاده کنید با انجام این کار علاوه بر زیبایی محیط ، افراد می توانند از نکات آموزنده ای نیز بهره مند شوند .

دکوراسیون مغازه گل فروشی با ترفند های معماری و دکوراسیون

هوابندی

به منظور جلوگیری از ورود هوای بیرون به داخل مغازه شما می توانید از لاستیک های هوابندی موجود استفاده کنید . لازم به ذکر است که در این زمینه به دنبال بهترین متریال موجود باشید تا در آینده با مشکل رو به رو نشوید .

تزئینات مناسبتی

می توان به منظور جلب توجه مشتریان ، دکوراسیون مغازه را بر اساس مناسبت های مختلف طراحی کرد . شما می توانید ویترین مغازه را بر اساس مناسبت هایی چون کریسمس ، روز مادر ، عید نوروز و ... طراحی کنید . ویترین مغازه یکی از اصلی ترین قسمت هایی است که می توانید به این منظور به سراغ آن بروید .

نورپردازی

بهتر است نور محیط زیاد باشد تا گل ها جلوه ی بسیار زیباتری پیدا کنند . هم چنین شما می توانید از نور پردازی جداگانه نیز بر روی گل و گیاهان استفاده کنید .

گل آرایی

برای ایجاد ظاهری زیباتر در دکوراسیون مغازه ، می توانید بخشی از آن را به گل آرایی اختصاص دهید . به یاد داشته باشید به دلیل نیازمند بودن این کار به تخصص و توانایی ، بهتر است از افراد مجرب در این زمینه کمک بجویید .

کف پوش

همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم ، مغازه ی گل فروشی همواره مرطوب و خنک است از این روی بهتر است به سراغ انتخاب کف پوش های ضد آب بروید . در صورت استفاده از کف پوش هایی که دارای عایق مناسب نیستند ، ظرف مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت . شما عزیزان می توانید از کف پوش هایی با پوشش گالوانیزه و یا فایبرگلاس به این منظور استفاده کنید .

فضای آماده سازی گل

به منظور جلوگیری از شلوغی در ساعات کاری شما می توانید فضای آماده سازی و تزئینات گل برای فروش را با قسمت نمایش گیاهان تغییر دهید .  جداسازی این دو فضا از یکدیگر باعث می شود که در ساعات شلوغی با مشکل رو به رو نشوید .

بسته بندی گل برای فروش خود فرآیندی زمان بر است که نیاز به نظر مشتریان دارد .

دکوراسیون مغازه گل فروشی با ترفند های معماری و دکوراسیون

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران عزیز را با طراحی دکوراسیون مغازه با کاربری گل فروشی آشنا کرده ایم . نکات بالا تنها بخش اندکی از چیزهایی است که باید به آن پایبند باشید . در صورت عدم رعایت نکات مذکور در مدت زمان کوتاهی با مشکلات و ضررهای مالی فراوان رو به رو خواهید شد .

شرکت معماری هیرادانا با سال ها تجربه در زمینه ی معماری و طراحی دکوراسیون می تواند گزینه ی مناسبی برای شما عزیزان به این منظور باشد .

شما کاربران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید و یا به وب سایت ما مراجعه کنید .

5 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات