طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون مغازه خود را بر اساس سلیقه مشتری اجرا کنید

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 1 مرداد 1397 در ساعت 17 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

زمانی که مشتری برای تهیه کالای مورد نیاز خود به سطح شهر میرود مغازه هایی را برای خرید انتخاب میکند که دکوراسیون شیک و زیبایی داشته باشند. زیبایی دکوراسیون مغازه تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد پس در نتیجه باید دکوراسیون مغازه خود را بر اساس سلیقه مشتری اجرا کنید. اما برای اینکه بتوانید دکوراسیون مغازه خود را بر اساس سلیقه مشتری اجرا کنید باید نکات بسیار مهمی را که در ادامه این مطلب در اختیار شما قرار خواهیم داد مد نظر و توجه فراوان قرار دهید. اولین و مهمترین قسمتی که یک مشتری را به خود جذب میکند ویترین میباشد. مشتری اول از هر چیز ویترین یک مغازه را بررسی میکند و سپس برای خرید به داخل مراجعه میکند.  نسبت به صنفی که در آن فعالیت میکنید باید دکوراسیون داخلی مناسبی را انتخاب کنید ولی نکات مهمی که تقریبا برای تمام ویترین ها صدق میکند به چینش و نورپردازی مناسب مربوط میشود.

چینش اجناس باید به گونه ای باشد که مشتری را با سردرگمی مواجه نکرده و به وضوح بتواند تمامی اجناس موجود در ویترین را مشاهده کند. نورپردازی در ویترین نیز باید به گونه ای باشد که اولا مشتری را از فاصله دور به خود جلب کند و همچنین جزئیات کالا را به وضوح در اختیار مشتری قرار دهد. در قدم بعدی برای اینکه دکوراسیون مغازه را بر اساس سلیقه مشتری اجرا کنید باید به کفپوش ودیوار پوش ها توجه خاصی داشته باشید زیرا مشتری پس از ورود به مغازه ابتدا به دور و اطراف نگاهی می اندازد و اگر از پوشش های مناسب و زیبا استفاده کرده باشید مطمئنا رغبت بیشتری را برای خرید از خود نشان خواهد داد. البته این نکته را نباید فراموش کنید که کفپوش و دیوارپوش ها زمانی به چشم خواهند آمد که نورپردازی مناسب بر روی آنها انجام شده باشد.

زیبایی و جلوه کفپوش و دیوار پوش بدون نورپردازی هیچ زیبایی و جذابیتی نخواهد داشت و باید از طیف های نوری متفاوتی استفاده کنید تا جذابیت آن چند برابر شود. یک مورد بسیار مهم دیگر را  برای اینکه بتوانید دکوراسیون مغازه خود را بر اساس سلیقه مشتری اجرا کنید باید مد نظر قرار دهید: قفسه و همچنین چینش اجناس داخل مغازه را نباید طوری در نظر بگیرید که باعث شلوغی و آشفتگی شود. مشتری رغبتی به خرید از مغازه هایی که اجناس آن در مکان مناسب قرار ندارد و دارای آشفتگی میباشد ندارد پس باید به این موضوع توجه بسیار زیادی داشته باشید. به طور مثال فرض کنید که برای خرید کالا داخل مغازه شده اید ولی آنقدر اجناس به صورت فشرده در کنار یکدیگر چیده شده اند که نمیتوانید هر یک از آنها را به خوبی بررسی و مشاهده کنید. مطمئنا در چنین مغازه هایی مشتری رغبت چندانی به خرید نشان نخواهد داد. اجناس مغازه را در مکان مناسب و قابل دسترس و با فاصله مناسب از یکدیگر چینش کنید تا اولا مشتری بتواند به راحتی اجناس را مشاهد کرده و دوما دید مناسبی برای بررسی داشته باشد.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان هیرادانا قادر است به بهترین صورت به اجرای دکوراسیون اداری ، دکوراسیون مغازه و سایر انواع طراحی دکوراسیون داخلی بپردازد. علاوه بر این در زمینه طراحی نما ، بازسازی منزل و غیره نیز فعال است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات