طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون رنگ قهوه ای

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 3 دی 1398 در ساعت 14 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رنگ قهوه ای جز رنگ های خنثی در بازسازی منزل به شمار میرود . این رنگ که جز رنگ های ثانویه و از ترکیب رنگ های دیگر به وجود می آید دارای ماهیتی است که هم میتواند برای دکوراسیون داخلی منازل در سبک کلاسیک، دکوراسیون لوکس را ایجاد کند و هم برای طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن فضاهایی جذاب را ایجاد کند .

رنگ قهوه ای خاصیت بالایی در ترکیب شدن با رنگ های دیگر دارد . این رنگ میتواند هم برای سطوح داخلی خانه مانند سقف ، دیوار و کف به عنوان رنگ به کار رود یا در متریال هایی به این رنگ که متریال اصلی آن چوب است و هم میتواند به عنوان رنگ مبلمان در ساختمان ها به کار رود .

اما برای این که بتوانیم در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا با استفاده از این رنگ ، ترکیب های رنگی و فضاهای جذابی را در داخل خانه ها ایجاد کنیم باید بیشتر با رنگ قهوه ای آشنا شویم .

روانشناسی رنگ قهوه ای

فضاهایی که رنگ قهوه ای را به یاد انسان می آورد ، چوب و زمین است . این دو عنصر که نماد زندگی و رویش هستند ، ماهیت خود را به رنگ قهوه ای نیز منتقل کرده است .

رنگ قهوه ای میتواند حس زندگی و طراوت را در فضای خانه پخش کند .

هم چنین این رنگ نماد صداقت ، امنیت و گرما است . از همین رو بغیر از اینکه رنگی مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل است برای دکوراسیون اداری و دفتر ها نیز میتواند بسیار تاثیرگذار باشد و در جلب رضایت و اعتماد مشتری میتواند نقش مهمی را ایفا کند .

دکوراسیون اداری قهوه ای

ویژگی ها و خاصیت های رنگ قهوه ای

همانطور که گفته شد یکی از ویژگی های مهم این رنگ این است که میتواند در اکثر سبک های بازسازی ساختمان و دکوارسیون داخلی منازل به خصوص سبک کلاسیک و سبک مدرن به کار برده شود .  ویژگی دیگر این رنگ خاصیت تطابق و هماهنگی با دیگر رنگ ها است . قهوه ای به دلیل خنثی و گرم بودن میتواند ترکیب های زیبایی را با دیگر رنگ های خنثی و گرم و سرد ایجاد کند . از دیگر خاصیت های قهوه ای این است که رنگی است که همیشه کاربردی است و پس از گذر زمان تکراری و یکنواخت نمیشود .

هم چنین رنگ قهوه ای برای به کار رفتن در سطوح مختلف خانه ، متریال و مبلمان میتواند استفاده شود .

دکوراسیون آشپزخانه قهوه ای

ترکیب های رنگی قهوه ای

قهوه ای و کرم

یکی از عالی ترین ست های رنگی قهوه ای ، ست قهوه ای و کرم است . این ترکیب رنگی میتواند فضایی گرم و پر انرژی را برای منازل ایجاد کند و برای آپارتمان هایی با پنجره های بزرگ و وسیع که نور طبیعی خورشید را وارد این محیط ها میکنند بسیار کاربردی است .

قهوه ای و سفید

این ترکیب رنگی برای سبک دکوراسیون داخلیک لاسیک و مدرن بسیار پر کاربرد است .تضاد و کنتراست میان این دو رنگ میتواند فضایی برجسته و درخشان را به وجود آورند . اگر به دنبال فضایی آرام و راحت هستیم این ترکیب رنگی میتواند مناسب عمل کند . در اجرای کابینت آشپزخانه این ترکیب رنگی بسیار عالی عمل میکند .

قهوه ای و سبز

این ترکیب رنگی ما را یاد چوب و گیاهان می اندازد و میتوان گفت این رنگ ، رنگ طبیعت است . حضور این ست رنگی در فضای داخلی خانه حس طراوت و زنده بودن را برای انسان به ارمغان می آورد . برای بهره بردن از این ست رنگی میتوان سطوح را به رنگ قهوه ای و مبلمان را به رنگ سبز انتخاب کنیم یا برعکس .

قهوه ای و زرد یا طلایی

این دو رنگ یکی از بهترین ترکیب های رنگی برای قهوه ای به شمار میرود . رنگ زرد میتواند به عنوان یک نقطه کانونی در بین رنگ قهوه ای خود را برجسته کند . هم چنین استفاده از ترکیب رنگی قهوه ای و طلایی ترکیبی ممتاز برای سبک کلاسیک به شمار میرود و حالتی لوکس و شیک برای خانه ها به ارمغان می آورد.

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات