طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سفید و طلایی

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 8 اسفند 1398 در ساعت 12 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رنگ طلایی و سفید از رنگ های شیک و لوکس برای طراحی دکوراسیون داخلی محسوب میشوند و شما میتوانید با کمک این دو رنگ فضایی تجملی و لوکس برای منزلتان طراحی کنید. رنگ طلایی را میتوان با رنگ ها یی نظیر مشکی  ، سفید ،ابی و... ترکیب نمایید و دیزاین متفاوتی را برای خود ایجاد نمایید. استفاده از رنگ طلایی مات و براق دو حس متفاوت را به ما میدهد.

طراحی داخلی سالن پذیرایی با ترکیب رنگ سفید و طلایی

دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سفید و طلایی

رنگ طلایی در دکوراسیون پذیرایی بهترین انتخاب برای کسانی است که اهل تجمل هستند. رنگ سفید و طلایی را میتوان در بازسازی ساختمان کلاسیک و مدرن مورد استفاده  قرار داد. این رنگ میتواند دیزاین  مدرن را به سمت تجمل و دیزاین های کلاسیک را نیز متفاوت جلوه دهد. رنگ طلایی را در دیزاین های کلاسیک  معمولا به صورت منبت کاری و ابزار های پر زرق و برق و نقش و نگار به چشم میخورد.ومعمولا به صورت براق و گسترده تر دیده میشود.  این رنگ دردیزاین های مدرن نیزمعمولابه صورت مات ومحدودتر دیده میشود ودر سطوح صاف تری استفاده میشود. برای جذاب تر شدن رنگ سفید و طلایی در دکوراسیون پذیرایی میتوان با رنگ های فیروزه ای ، بنفش یا قهوه ای ترکیب کرد. اگر سالن پذیرایی کوچکی دارید پیشنهاد میشود برای دلباز تر شدن فضا از رنگ طلایی با طیف رنگی روشن استفاده کنید و برای سالن های پذیرایی بزرگتر هم میتوان از  ترکیب طیف  رنگی تیره و روشن استفاده کرد. معمولا در فریم های قاب ، مبل و لوستر از رنگ طلایی استفاده میشود . استفاده از پارچه های ابریشمی طلایی برای پرده یا کوسن نیز مناسب است اما باید توجه داشته باشیم که استفاده از این رنگ در پرده با حجم های بالا ، بهتر است با زمینه غیر از رنگ طلایی استفاده شود و فقط هاله هایی از رنگ طلایی در نقوش پرده دیده شود.

میزان نور

دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سفید و طلایی

رنگ طلایی  خود درخشش دارد در نتیجه نیازی به نور موضعی در فضا وجود ندارد چون باعث میشود از جلوه زیبای رنگ طلایی کاسته شود و زمانی که رنگ طلایی در معرض مستقیم نور قرار میگیرد ، درخشش آن چشم را آزار میدهد. معمولا این رنگ در جاهایی مورد استفاده قرار میگیرد که نور طبیعی نداریم یا به صورت محدود در فضا وجود دارد.  برای استفاده از رنگ طلایی در بازسازی منزل بهتر است از نور های آفتابی در فضا استفاده کرد چرا که رنگ طلایی بیشترین درخشش را در فضای تاریک دارد. در صورت استفاده از رنگ طلایی به میزان نور خانه دقت کنید زیرا این رنگ در برخورد با نور شدید میتواند چشم را آزار و از جذابیت این رنگ بکاهد.

استفاده از رنگ سفید و طلایی در سالن غذا خوری و آشپزخانه

دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سفید و طلایی

برای طراحی  سالن غذا خوری و آشپزخانه تاریک و بدون نور نیز میتوانید از رنگ سفید و طلایی استفاده کنید با ترکیب این رنگ ها میتوانید دکوراسیون لوکس برای سالن غذا خوری و آشپزخانه طراحی کنید. البته بهتر است در آشپزخانه کمترین رنگ طلایی را بکار ببرید و پیشنهاد میشود به صورت نوار هایی اطراف کابینت یا سرامیک میان کابینت ها استفاده کرد.

استفاده از ترکیب رنگ سفید و طلایی در دکوراسیون اتاق خواب مستر

دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سفید و طلایی

اتاق خواب در دکوراسیون منزل یک حوزه خصوصی برای استراحت و خواب محسوب میشود.  اتاق مستر، فضایی آرام و مشترک و دارای ویژگی های خاص خود میباشد که یکی از ویژگی های شاخص ان طراحی سرویس بهداشتی جداگانه در این اتاق خواب ها است. اتاق خواب ها فضایی هستند که ایجاد احساس آرامش در آن حرف اول را در طراحی داخلی میزند و بهتر است افراد با توجه به سلیقه خود ترکیب رنگ اتاق خواب را انتخاب کنند. همانطور که میدانید زرق و برق رنگ طلایی بسیار زیاد است  پس بهتر است این رنگ بیشتر در کوسن ها ، اکسسوری ها و پرده های اتاق مورد استفاده قرار بگیرد. توصیه میشود تنها زمانی از کاغذ دیواری طلایی با طرح های شلوغ استفاده شود که سرویس تخت خواب و رو تختی شما مدرن و ساده باشد.

10 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات