طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون داخلی مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 15 بهمن 1399 در ساعت 14 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

قرن نوزدهم تاریخ تولد دکوراسیون داخلی مدرن است ولی این سبک هم اکنون توجه بسیاری از افراد جامعه را به خود معطوف کرده است .

سادگی یکی از اصولی است که در این سبک دکوراسیون در نظر گرفته می شود ولی سادگی باید طوری باشد که فضای خانه شما را خسته کننده نکند .

  • تفاوت قابل توجه و مهم دکوراسیون داخلی مدرن با دکوراسیون های جدید

_بازه ی زمان

از تفاوت های بارز دکوراسیون جدید و دکوراسیون داخلی مدرن بازه زمانی است که سبک دکوراسیونی که مدنظر قرار گرفته استفاده شده است .

تفاوت سبک دکوراسیون جدید و دکوراسیون داخلی مدرن بدین شرح است که در دکوراسیون جدید از بروزترین سبک های دکوراسیون استفاده می‌شود که حاوی خلاقیت و نوآوری است در حالیکه سبک طراحی داخلی مدرن به یک بازه زمانی خاص در طول تاریخچه دکوراسیون منازل مسکونی اشاره دارد .

دکوراسیون داخلی مدرن

عناصر مدرن در دکوراسیون جدید مورد استفاده معماران و طراحان داخلی قرار می گیرد در یک نگاه کلی سبک دکوراسیون داخلی جدید ترکیبی از سبک های پیشین با پیشرفت های نوین تکنولوژی است .

دکوراسیون داخلی مدرن

_اکسسوری

دکوراسیون داخلی مدرن

  امروزه بیشتر کارهای هنری که با استفاده از رنگ های گوناگون طراحی می شوند جایگزین تابلوهای قدیمی در سبک دکوراسیون داخلی مدرن شده است  .

در حقیقت می توان این گونه بیان کرد که سبک دکوراسیون  داخلی مدرن دیگر از سنت های قدیمی به کار برده نمی شود و با رشد جامعه صنعتی همگام می شود .

امروزه در طراحی داخلی منزل به سبک مدرن از تابلوهای بزرگ که از قاب های ساده به کار برده شده روی دیوار ها استفاده می کنند و یا از چندین قاب عکس کوچک روی بخش بزرگی از دیوار طراحی و نصب می کنند اما دیگر در این نوع از دکوراسیون خبری از تابلوهای قدیمی نیست .

از کاغذ دیواری ها در سال های اخیر برای دکوراسیون دیوار های منازل به کار برده می‌شد اما امروزه این کار قدیمی شده  است و از رنگ های خنثی برای دیوارها به کار برده می شود ، رنگ هایی مانند: خاکستری یا سفید که برای پوشش دیوارها استفاده می شود .

  • استفاده از عناصر صنعتی در دکوراسیون داخلی مدرن منازل

سبک دکوراسیون داخلی مدرن دارای مصالح جدیدی همچون شیشه ها و استیل است که اگر این مصالح نبود چنین پیشرفتی نیز وجود نداشت.

دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی مدرن

 در کلام آخر هم می توان به این موضوع اشاره کرد که انتخاب عناصر و مصالح ساختمانی پیشرفته مثل آهن در صنعت دکوراسیون و همچنین استیل با ظاهر مدرن و جدید فضای  داخلی مدرن و جذابی را خلق می کند.

8 / 10
از 6 کاربر
ارسال نظر
anita : awliii bood
0 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت : پاسخ
0 0
ممنون از شما
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات