طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون داخلی شرکت اداری

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 18 آبان 1398 در ساعت 13 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مجری دکوراسیون  باید بداند برای طراحی یک شرکت اداری این نکته بسیار حائز اهمیت است که از یک طرف باید فضایی ایجاد کنیم تا کارمندان در آن بتوانند به راحتی بر روی کارشان تمرکز کنند ، بتوانند با دیگر کارمندان به آسانی ارتباط برقرار کنند و مشارکت داشته باشند و بصورت کلی انگیزه و بازده کاری کارمندان را در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی افزایش دهد و از طرفی دیگر از نظر فیزیکی و روحی و روانی نیز فضایی راحت و آرامش بخش را به وجود آورد تا کارمندان در آنجا احساس آسایش داشته باشند تا بتوانند عملکرد خود را به خوبی نشان دهند .

دکوراسیون انعطاف پذیر شرکت اداری

بازسازی و دکوراسیون شرکت های اداری ممکن است روش های گوناگونی را شامل شود . یکی از این روش ها طراحی دکوراسیون داخلی انعطاف پذیر است به این شکل که میز ها و صندلی ها متحرک هستند و میتوانند به راحتی آنها را جابجا کرد و به این صورت فضاها نیز قابلیت انعطاف پیدا میکنند . این فضاهای منعطف برای شرکت های اداری مناسب هستند که می خواهند عملکرد های مختلف را در فضای خود تجربه کنند و به دلیل وسعت کم این امکان را ندارند ، پس با استفاده از این طراحی انعطاف پذیر میتوان این مشکل را حل کرد .

در این فضاها تعامل و ارتباط کارمندان بیشتر میشود و کابل های شارژ و اتصال به شبکه برای این که در فرآیند جابجایی فضاها مشکل ساز نباشند از سقف به روی زمین متصل میشوند .

ایجاد فضایی صمیمی مانند خانه برای دکوراسیون شرکت اداری

در دنیای امروز طراحی ها به سمت راحتی کاری کارمندان پیش میرود و دیگر استفاده از فضاهایی خشک و خسته کننده برای فضاهای کار جالب توجه نیستند . برای اینکه بتوانیم اضطراب و استرس کارمندان در فضای کار را از بین ببریم شرکت طراحی داخلی هیرادانا با استفاده از طراحی های صمیمی که فضای اداری را مانند دکوراسیون داخلی منزل ، گرم و دلپسند میکند ، دکوراسیون اداری مناسب را ایجاد میکند .

از دیگر مزیت های این روش دکوراسیون اداری این است که خلاقیت کارمندان را افزایش میدهد . هم چنین باعث میشود انگیزه و تلاش افراد برای کار کردن بیشتر شود و بازده کاری شرکت افزایش پیدا کند .

برای این که بتوانیم دکوراسیون داخلی اداری این فضا ها را شبیه حس حضور در منزل کنیم میتوانیم ایده های زیادی را برای طراحی آن به کار ببریم . برای این منظور میتوانیم از صندلی های راحتی ، مبل ها و کاناپه هایی شبیه مبلمانی که در خانه ها استفاده میشود استفاده کنیم تا حس راحتی را برای فعالیت کارمندان افزایش دهیم . استفاده از پرده هایی روشن برای پشت پنجره ها ، طراحی فضایی هایی برای جمع شدن کارمندان به دور یکدیگر و بحث و تبادل نظر و بیان ایده هایشان همراه با نوشیدن چای یا قهوه و میان وعده های غذایی و استفاده از فضاهایی تفریحی و سرگرمی مانند حضور میز پینگ پنگ یا فوتبال دستی برای زمان های استراحت کارمندان ، میتواند از جمله ایده هایی باشد که فضایی راحت و صمیمی مانند فضاهای منازل را در شرکت های اداری اجرا کند .

دکوراسیون اداری ارگونومیک

در فضاها و اجرای دکوراسیون اداری به دلیل نشستن های طولانی مدت و ثابت ، آسیب هایی جدی به سلامت کارمندان وارد میشود . امروزه برای رفع این مشکل در فضاهای اداری چاره ای اندیشیده اند و آن نیز استفاده از میز ها و صندلی های ارگونومیک است . این میز ها و صندلی ها با استفاده از متریالی مناسب میتوانند به صورت دستی متناسب با شرایط هر فرد تنظیم شوند . میزان ارتفاع این میزها و صندلی ها ، عقب یا جلو رفتن پشتی صندلی ها و موارد دیگر که میتواند شرایط ایده آلی را برای نشستن بر روی این صندلی ها و کار کردن پشت این میز ها را ایجاد کند . از دیگر ایده هایی که میتوان برای این صندلی ها در نظر گرفت استفاده از صندلی های توپی شکل ورزشی است که افراد میتوانند حین نشستن بر روی آن به ورزش کردن با آن نیز بپردازند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات