طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون داخلی با ترکیب طراحی کلاسیک و مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 19 اسفند 1398 در ساعت 13 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

درک بهتر از سلیقه مشتریان ، ما را قادر می سازد تا به وضوح آنچه را که در خانه هایشان احتیاج دارند را درک کنیم.در این مورد خاص ، مشتری که آرزو داشت در خانه ای با چشم انداز پارک گسترده زندگی کند از طراح درخواست کرد که بازسازی و دکوراسیون منزل لوکس طراحی شود و طبق نظراتشان همه موارد اجرا شوند.هرشخص بر اساس گروه سنی علاقه به یک سبک مشخص دارد.افرادی که سن کمتری دارند اغلب سبک های مدرن و امروزی را میپسندند.حال در اینجا مالک خانه به سبک کلاسیک بسیار علاقه دارند ، در حالی که فرزندان آنها دکوراسیونی ساده اما شیک را ترجیح می دهند. شرکت طراحی دکوراسیون داخلی تلاش میکند  با در نظر گرفتن نيازهاي مختلف هر فرد ، زمينه مياني را بیابد تا طراحي همه جانبه را که مورد نظر همه اعضا خانه باشند را تامین کند.

سبک کلاسیک در طراحی داخلی خانه

دکوراسیون داخلی با ترکیب طراحی کلاسیک و مدرن

طراح با شناسایی قدرت آپارتمان که مناظر زیبای پارک درست در خارج از پنجره است ، شروع به بررسی و در نظر گرفته است که چگونه خانواده میتوانند از تمام زوایای خانه خود  لذت ببرند. در همان زمان طراحان سعی کردند نیازهای همه را براساس ترجیحات آنها برای سبک برآورده کنند. حتی اگر "بازسازی منزل به سبک کلاسیک" به طور معمول با پیچیده و باشکوه همراه باشد ، ما نمای تماشایی را در خارج از پنجره به عنوان نقطه عزیمت خود انتخاب کرده و به تدریج به تصمیم خود مبنی بر خالی کردن کل فضای داخلی متعهد شده اند.

برای نمایش ظریف جنبه های طراحی کلاسیک ، از عناصر نمادین استفاده شده است و با تفسیر زیبایی های کلاسیک با یک رویکرد مدرن ، خطوط پیچیده را ساده کرده است و دکوراسیون لوکس را در نظر دارد. پیشنهاد طراح به کار بردن رنگ سفید خالص به عنوان زمینه اصلی است ، که محیطی سرشار از آرامش و راحتی ایجاد کند. رنگ سفید را به عنوان رنگ پس زمینه دیوار اتاق نشیمن انتخاب کرده است.

سیرکولاسیون داخلی

    آشپزخانه

در طرح اصلی آپارتمان ، آشپزخانه رو به جنوب قرار گرفته است؛ ما با ایجاد یک فضای باز و ترکیب آشپزخانه با اتاق نشیمن ، نقشه کف را تغییر دادیم. علاوه بر این یک جزیره آشپزخانه نصب شده است تا بتوانند مواد اولیه آشپزی را تسهیل کنیم. با توجه به علاقه های پخت و پز خانم خانه ، همچنین کابینت آشپزخانه را جادار طراحی شده است که نه تنها فضای کافی را ذخیره می کند بلکه علاوه بر آن زیبایی خاصی را به محیط کلی اضافه می کند.

دکوراسیون داخلی با ترکیب طراحی کلاسیک و مدرن

    فضای مطالعه

طراحی دکوراسیون داخلی فضای "مطالعه" به گونه ای است که با استفاده از صندلی سنگین وزن و یک دیوار تلویزیون استیل ضد زنگ طراحی شده است که بطور خودکار 360 درجه و یک قسمت جانبی که به صورت فضائی برای هدفون ، مجلات و سایر اشیاء محبوب را ذخیره می کند ، چرخش می کند.

      اتاق ها

با توجه به ضلع شمالی آپارتمان روبروی پنجره ، یک فضای شخصی  برای پدر خانه طراحی شده است که نیازهای خواندن و عادت های او از تماشای تلویزیون و گوش دادن به موسیقی را در خود جای دهد.

فضای مشترک خانوادگی ، که از مناظر خارجی دلپذیر شروع می شود ، به گونه ای طراحی داخلی شده است که هر فرد ممکن است بر سرگرمی های دلخواه خود تمرکز کند اما در همان زمان در یک فضای باز با هم تعامل و ارتباط برقرار کند.

اتاق خواب آنها به نوبه خود به عنوان محوطه های خصوصی که هر کدام به سبک مورد علاقه خود طراحی شده اند ، خدمت می کنند. اتاق خواب مستر ادامه ای از پیش زمینه های با رنگ سفید اتاق نشیمن است. با این وجود کف چوبی چندین سایه تیره تر رنگ شده است تا گرما به اتاق بخورد.

جزئیات طراحی

دکوراسیون داخلی با ترکیب طراحی کلاسیک و مدرن

در بازسازی ساختمان فریم های اصلی پنجره سیاه به منظور نرم کردن فضا و ایجاد یک مرجع بصری ، توسط پنجره های گرد و قوس دار جایگزین شدند.  از نظر استراتژیکی قرار دادن میز ناهار خوری ، لامپ ها ، مبل ها ، تمام راه را به صندلی پنجره ، به گونه ای ترتیب داده است تا آنها یک بصری پایدار بسازند که به سمت مناظر خارج از پنجره گسترش یابد.

برای طراحی حمام ترکیبی از سنگ و کاشی سفید با تزئینات دقیق مانند روشنایی و پیرایش فلز را برای انجام یک ترکیب الکترونیکی معمولی و کلاسیک در نظر گرفته اند. در مورد دو اتاق خواب ثانویه ،طبق شخصیت های منحصر به فرد کودکان پیش رفته اند، به همین دلیل به نظر می رسد که هر درب به یک اتاق هتل مبله مجزا منتهی می شود.

دکوراسیون داخلی با ترکیب طراحی کلاسیک و مدرن

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات