طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون خانه ی سلبریتی ها

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 10 شهریور 1400 در ساعت 9 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سلبریتی ها یا همان افراد مشهور ، صاحب خانه های لاکچری با معماری فوق العاده هستند . دکوراسیون منزل سلبریتی ها از هر نظر بی نقص می باشد و از امکانات بسیار زیادی برخوردار است . شرکت معماری هیرادانا قصد دارد تا در این مقاله شما کاربران محترم را دکوراسیون خانه ی سلبریتی ها و ویژگی این خانه ها آشنا کند . تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

دکوراسیون خانه ی سلبریتی ها

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپیریو یکی از بهترین و البته محبوب ترین هنرمندان هالیوودی می باشد . کمتر کسی وجود دارد که درخشش این بازیگر را در فیلم تایتانیک شاهد نباشد . معماری خانه ی این بازیگر به سبک معاصر می باشد و نکته ای که دکوراسیون منزل دی کاپریو را تا حد زیادی خاص می کند ، استفاده از رنگ سفید در اتاق نشیمن می باشد . طراحی خانه بسیار ساده می باشد و تنها وسایل ضروری به چشم می خورد .

کلویی کارداشیان

خانواده ی کارداشیان یکی از ثروت مند ترین افراد بر روی زمین می باشد . دکوراسیون منزل کلویی ترکیبی از سبک های ترکی و خاورمیانه ای می باشد . به کار بردن رنگ های سفید و مشکی در منزل ، باعث ایجاد نظم و زیبایی بصری شده است .

سلنا گومز

سلنا گومز یکی از محبوب ترین خواننده های دوران معاصر می باشد . این خواننده و بازیگر از سبک مینیمال در طراحی داخلی منزل خود استفاده کرده است . می توان طراحی مینیمال را نقطه مقابل دکوراسیون کلاسیک دانست .

آنجلینا جولی

استفاده از رنگ های گرم و تند یکی از اصلی ترین ویژگی های خانه ی آنجلینا جولی می باشد . استفاده از رنگ های تند ، حس بسیار خوبی به افراد القا می کند . دکوراسیون خانه ی آنجلینا جولی برای طراحی ویلا بسیار مناسب خواهد بود .

متیو پری

کمتر کسی وجود دارد که طرفدار سریال فرندز نباشد . ستاره ی این فیلم ظاهر مدرن را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کرده است  . مدرن بودن وسایل ظاهری بسیار شیک برای خانه بوجود آورده است .

دریک

دریک یکی از محبوب ترین خوانندگان رپ می باشد . اتاق نشیمن این خانه بسیار ساده خواهد بود از این رو به راحتی می توان از فضای خانه ی این هنرمند الهام گرفت . وجود پنجره های بزرگ نور خورشید را در طول روز به خانه هدایت می کند از این رو فضای خانه ،  در طول روز گرمای خوبی خواهد داشت .

مهراب قاسم خانی

دکوراسیون داخلی خانه های سلبریتی های ایرانی نیز از جذابیت بسیار زیادی برخوردار می باشد . با نگاه کردن به خانه ی این هنرمند می توان فهمید که همه چیز از دکوراسیون کلاسیک الهام گرفته است . استفاده از لوستر باعث شده تا محیط خانه چندین برابر زیباتر شود .

هدیه تهرانی

یکی از ویژگی های بارز منزل این هنرمند ، استفاده از رنگ ها می باشد هم چنین استفاده از گل و گیاه باعث شده تا حد زیادی در این خانه احساس آرامش داشت .

جانی دپ

یکی از با استعداد ترین سلبریتی ها که همواره با ایفای نقش های گوناگون هواداران خود را شگفت زده می کند . شاید علاقه مند باشید درباره ی دکوراسیون منزل این هنرمند اطلاعاتی کسب کنید . وجود کتاب های فراوان در محیط خانه فضایی دنج و دوست داشتنی برای این هنرمند فراهم آورده است .

بیل گیتس

شاید برای شما جالب باشد تا با طراحی ویلا ثروت مند ترین فرد جهان آشنا شوید . سبک خانه ی بیل گیتس پیرو دکوراسیون کلاسیک می باشد . استفاده از لوسترهای بزرگ و تابلوهای نقاشی جذابیت فضای خانه را تا چندین برابر بیشتر کرده است .

اپرا وینفری

کابینت های چوبی آشپزخانه و رنگ سفید اتاق نشیمن یکی از بارزترین ویژگی های خانه ی اپرا وینفری می باشد . می توان گفت هر قسمت از خانه ی این هنرمند یک سبک خاص را دنبال می کند .

از جمله ویژگی های مشترک در منزل سلبریتی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • اتاق مخصوص لباس
  • استخر
  • اتاق مخصوص ورزش
  • وجود چندین حمام و سرویس بهداشتی

دکوراسیون خانه ی سلبریتی ها

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران محترم را با دکوراسیون منزل سلبریتی ها و ویژگی آن ها آشنا کردیم . شرکت معماری هیرادانا مجموعه ای است که می تواند به بسیاری از سوال ها و نیاز های شما در زمینه ی معماری پاسخ گو باشد بنابراین شما می توانید در صورت لزوم با مشاوران این شرکت ارتباط برقرار کنید .

9 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات