طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون تجاری معروف ترین پاساژ های دنیا

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 23 بهمن 1400 در ساعت 14 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون داخلی سبب می شود تا عناصر مختلف و مناسب یک فضا در بهترین حالت و زیباترین شکل خود در کنار همدیگر قرار بگیرند . به طوری که باعث بالا رفتن کیفیت آن فضا شوند . در واقع به دلیل داشتن یک دکوراسیون داخلی مناسب می توان مشاهده نمود که استفاده از قسمت های مختلف فضا هم آسان تر شده و هم می توان استفاده های مختلفی از قسمت های مختلف کرد . از آنجایی که روز به روز به ارزش زیبایی ظاهر هر چیزی نیز افزوده می شود و دکوراسیون داخلی هم از این قضیه مستثنا نیست ، می توان گفت که روز به روز به میزان اهمیت این هنر افزوده می شود . باید دقت نمود که دکوراسیون داخلی برای همه ی فضاها یکسان نمی باشد و بلکه هر فضایی با توجه به کاربری ای که دارد دارای عناصر مخصوصی برای دکوراسیون می باشد . برای مثال می توان گفت هیچگاه دکوراسیون داخلی یک فروشگاه نمی تواند مانند دکوراسیون داخلی یک خانه باشد . همچنین نکته ی دیگری که توجه به آن مهم است انتخاب یک سبک مناسب برای دکوراسیون می باشد . دکوراسیون داخلی نیز مانند دیگر بعدهای هنر و معماری دارای سبک های مختلفی می باشد که از جمله ی این سبک ها می توان به سبک مینیمال ، سبک اسپرت ، سبک نئوکلاسیک ، سبک کلاسیک ، سبک مدرن و ... اشاره نمود . هر یک از این سبک ها نیز دارای ویژگی های مخصوص خود می باشند که به این وسیله از یکدیگر متمایز شده اند .

 دکوراسیون تجاری معروف ترین پاساژ های دنیا

دکوراسیون تجاری :

یکی از فضاهایی که داشتن یک دکوراسیون داخلی مناسب برای آن امروزه از الزامات محسوب می شود ، فضاهای تجاری و اداری می باشند . شرکت ها و پاساژها با داشتن دکوراسیون تجاری و دکوراسیون اداری خوب دارای مزیت شده و می توانند جلوه ی بصری خوبی در ذهن افراد برای خود ایجاد کنند . اصولا افراد امروزه جذب فضاهایی می شوند و بنظرشان حرفه ای و یا دارای محصولاتی با کیفیت خوب می شوند که دارای ظاهری شیک می باشند . داشتن یک دکوراسیون تجاری مناسب سبب می شود تا افراد مختلف فضای تجاری شما را به فضاهای تجاری مشابه ولی بدون داشتن یک طراحی داخلی خوب ترجیح داده و در نهایت سود اقتصادی شما بیشتر می شود و نتیجه ی بهتری نسبت به رقیبان خود می گیرید .

 

نکات قابل توجه در داشتن یک دکوراسیون تجاری :

  • توجه به مساحت پاساژ و یا فروشگاه

مساحت یک پاساژ و یا فروشگاه می تواند تاثیر زیادی روی چگونگی طراحی و دکوراسیون داخلی آن فضا بگذارد . شما با توجه به ابعاد آن ساختمان و فضاهایی که نیاز دارد می توانید طراحی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و المان هایی که نیاز است یا باعث جلب توجه و زیبایی بیشتر پاساژ می شود را ساتفاده نمایید .

  • توجه به بودجه ی موجود برای اجرا کردن طرح

در ابتدای هر طراحی ای باید بودجه ی کارفرما را در نظر بگیرید . چرا که فرقی ندارد شما چه چیزی را طراحی می کنید و کیفیت آن چگونه است . اگر هزینه ی آن موجود نباشد ، نمی توان آن را به اجرا درآورد . به همین دلیل در ابتدا بودجه را بررسی نموده و طبق آن به طراحی و خرید محصولات بپردازید .

دکوراسیون تجاری معروف ترین پاساژ های دنیا

  • توجه به محله و منطقه ای که ساختمان در آن قرار دارد

یکی از عواملی که روی کیفیت دکوراسیون داخلی ساختمان های تجاری می تواند تاثیر بگذارد محله ای است که ساختمان در آن ساخته شده است و یا وضعیت اقتصادی ای که مشتریان و افرادی که در آن رفت و آمد دارند ، می باشد . البته که می توان در هر حال با ساخت یک ساختمان لوکس و داشتن دکوراسیون عالی و محصولات با کیفیت حتی در بدترین محله هم مشتریانی خوب را وادار به آمدن در آن نمود .

  • توجه به سبک کلی معماری ساختمان

بهتر است که دکوراسیون تجاری و طراحی داخلی ساختمان با طرح کلی و سبک کلی ای که ساختمان به آن ساخته شده است همخوانی داشته باشد . این کار سبب زیباتر و هماهنگ تر دیده شدن ساختمان به صورت کلی می شود .

 

ساختمان های تجاری معروف دنیا :

ساختمان های تجاری زیادی در سرتاسر دنیا در سبک های مختلف معماری و دکوراسیون ساخته شده اند که همگی سالانه بازدید کنندگان زیادی را به سمت خود کشانده و این تنها به این دلیل است که علاوه بر معماری و دکوراسیون فوق العاده شان توانسته است فضاهایی خاص و منحصر به فرد را برای افراد تامین کرده و رفاه آن را فراهم نمایند .

  • مرکز خرید بزرگ دبی

این مرکز خرید را می توان به جرات بزرگترین مرکز خرید و لوکس ترین مرکز خرید در سرتاسر دنیا به حساب آورد . این مرکز خرید در یک زمین که دارای مساحتی معدل با 11 هکتار می باشد برپا شده است . دارای فروشگاه ، هتل ، رستوران و مراکز تفریحی دیگری نیز می باشد . این مرکز خرید در سال 2008 افتتاح شده است و دارای جوایز متعددی برای معماری و دکوراسیون و راه انداختن کسب و کارهای مختلف نیز می باشد . همچنین به عنوان پربازدیدترین مرکز خرید دنیا نیز شناخته می شود . در دکوراسیون داخلی این ساختمان تجاری از آکواریوم های بزرگ برای زیباتر کردن و دیدنی تر کردن محیط استفاده شده است .

 

  • مرکز خرید لاس وگاس

این مرکز خرید در واقع جزئی از یک هتل بزرگ می باشد . این مرکز خرید مساحتی برابر با 46 هزار متر مربع دارد . از جمله ویژگی های این مرکز خرید می توان به کانال های آبی که در آن وجود دارد اشاره نمود که مردم توسط قایق روی آن به دیگر فضاها می روند .

  • مرکز خرید فوکوآکای کشور ژاپن

این مرکز خرید در نزدیکی کانال های آبی ساخته شده است . این مرکز خرید دارای مرکز موسیقی و سینما و فواره های آب و رستوران و ... می باشدکه باعث منحصر به فرد شدن این مرکز خرید در آن منطقه و همچنین بازدید بسیار بالای آن شده است .

  • مرکز خرید موسکو در کشور روسیه

این مرکز خرید را می توان تلفیقی از معماری مدرن و همچنین سنتی کشور روسیه دانست . تمامی فروشگاه هایی که در این پاساژ قرار دارند برندهای معروف دنیا می باشند . از جمله ویژگی هایی که باعث جذاب تر دیده شدن این مرکز خریده و بازدید زیاد آن در طول سال شده است ساخته شدن آن در دل زمین می باشد . این مرکز خرید همچنین دارای تعداد زیادی گنبد با نمای شیشه ای می باشند که چشم اندازی زیبا را قابل مشاهده می کند .

  • مرکز خرید الا موانا در هاوایی

این مرکز خرید را می توان بزرگترین مرکز خرید دنیا از نظر مساحت که به صورت خارجی ساخته شده است دانست . یعنی این پاساژ رو باز بوده و دارای سقف نمی باشد . از مزیت های بزرگ این فروشگاه و پاساژ می توان به جاذبه هایی که از ذاها و محصولات کشاورزی منطقه که در آن وجود دارد اشاره نمود . این عامل سبب شده است تا بازدید کنندگان زیادی در سرتاسر دنیا قصد دیدن این مرکز خرید را کرده و حداقل برای یکبار هم که شده به آن جا آمده و از زیبایی های آن دیدن کنند .

دکوراسیون تجاری معروف ترین پاساژ های دنیادکوراسیون تجاری معروف ترین پاساژ های دنیا 

کلام آخر

برای داشتن یک دکوراسیون داخلی خوب برای ساختمان های تجاری خود باید با مهندسین و شرکت هایی که در این زمینه متخصص بوده و دارای تجربه ی کافی می باشند مشورت کرده و کار خود را به آن ها بسپارید . شرکت معماری هیرادانا که از جمله شرکت های مطرح در سطح کشور در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد و مهندسان و طراحان آن دارای تجربه و کارنامه ای پربار از پروژه های مختلف در سرتاسر ایران و کشورهای همسایه می باشند . برای داشتن یک دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری مناسب و به روز برای ساختمان خود می توانید با تکیه بر تجربه ای که این طراحان و مهندسان دارند پروژه ی خود را به آن ها سپرده و از نتیجه ی رضایت بخش آن خیالتان راحت باشد .

6 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات