طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون تجاری لوکس برند های معروف دنیا

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 30 بهمن 1400 در ساعت 13 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون تجاری مغازه های برتر دنیا نظیر دیور ، شنل و ... توجه هر کسی را به سوی خود جلب می کند . این فضا ها توسط بهترین مهندسین طراحی شده از این روی تفاوت های بسیار زیادی با دیگر موارد مشابه دارد .

شرکت دکوراسیون هیرادانا در این مقاله شما عزیزان را با بهترین و مشهور ترین مغازه های دنیا آشنا خواهد کرد . هم چنین به بررسی طراحی دکوراسیون تجاری آن ها نیز خواهد پرداخت . شما عزیزان می توانید به جهت آشنایی با دکوراسیون مغازه با ما در انتهای این مقاله همراه باشید .

دکوراسیون مغازه برند دیور به چه صورت می باشد ؟

دیور یکی از لوکس ترین و البته گران ترین برند های تولید پوشاک و لوازم آرایشی در سر تا سر دنیا می باشد . این برند در بسیاری از کشور ها نظیر آمریکا ، انگلستان و یا فرانسه دارای مغازه های بزرگ و شعب متعدد نیز می باشد .

با نگاهی سطحی به دکوراسیون تجاری دیور ، اولین چیزی که توجه افراد را به سوی خود جلب می کند ، ویترین این مغازه می باشد .

ممکن است برخی از شعب این برند متراژ چندان بالایی نیز نداشته باشد . اما با هوشمندی بسیار بالایی ویترین این مغازه ساخته شده است .

استفاده از جاذبه ها و عناصر گردشگری هر کشور در ویترین ، معلق بودن لباس ها ، وجود مانکن در فیگورهای مختلف را می توان بخشی از ویژگی های دکوراسیون تجاری این برند در نظر داشت .

دکوراسیون تجاری لوکس برند های معروف دنیا

برند fendi  و طراحی دکوراسیون مغازه های آن برند

مینیمال بودن یکی از مهم ترین ویژگی های این برند در طراحی دکوراسیون تجاری می باشد . جالب است بدانید که بر خلاف قوانین ، ویترین این مغازه تنها دارای یک نوع از محصولات می باشد .

این کار باعث شده تا حس کنجکاوی مشتریان برانگیخته شود و برای مشاهده ی دیگر محصولات این برند از این مغازه بازدید داشته باشند .

چیدن رگال های لباس در حاشیه ی مغازه نیز باعث شده تا در ساعات شلوغی مردم با مشکل رو به رو نشوند .

دکوراسیون تجاری لوکس برند های معروف دنیا

استفاده از رنگ های خنثی در طراحی دکوراسیون تجاری مغازه ی فندی بسیار رایج می باشد . شما می توانید شاهد استفاده از رنگ هایی چون صورتی ملایم ، سفید ، کرمی و ... باشید . این رنگ ها آرامش بسیار زیادی با خود به همراه دارد از این روی مشتریان می تواننند بدون هیچ نگرانی برای خرید اقدام کنند .

برند شنل و طراحی دکوراسیون مغازه ی آن

شنل یکی از برند هایی است که قطعا یک بار نام آن را شنیده اید . این برند بسیار لوکس و گران قیمت می باشد از این روی طراحی دکوراسیون تجاری آن نیز باید لوکس باشد .

شما می توانید هم در ویترین و هم در فضای داخلی این مغازه شاهد حضور مانکن ها با فیگورهای مختلف باشید . این عمل را می توان جزو یکی از بزرگ ترین جسارت های برند شنل در نظر داشت .

طراحی نمای بسیاری از شعب مغازه های دیور بر اساس سبک ویکتوریایی طراحی شده که ظاهر آن را تا حد بسیار زیادی لوکس تر و جذاب تر کرده است .

برند ال وی و طراحی دکوراسیون تجاری آن

این برند صاحب بزرگ ترین مغازه ها در دنیا می باشد . استفاده از کانسپت هایی که متعلق به خود این برند می باشد ، جزو یکی از مهم ترین ویژگی های آن محسوب می شود .

برخی از شعب این مغازه به سبک روستیک طراحی شده که به لوکس تر شدن هر چه بیشتر این مغازه کمک کرده است .

برند karl lagerfeld

طراحی دکوراسیون این برند لوکس پاریسی را می توان بسیار خشک و جدی در نظر داشت . از این روی می توان طراحی آن را برای دکوراسیون اداری نیز بسیار مناسب در نظر داشت .

استفاده از رنگ های سیاه و سفید باعث ایجاد یکنواختی در طراحی دکوراسیون تجاری این برند شده که ممکن است برای افراد چندان خوشایند نباشد.

جالب است بدانید که حتی محصولات این مغازه نیز از رنگ های سیاه و سفید پیروی می کند .

برند گوچی و طراحی دکوراسیون مغازه های این برند

کمتر کسی وجود دارد که برند گوچی را نشناسد . این برند همواره به نوآوری و خاص بودن مشهور است . اگر با محصولات این برند آشنایی داشته باشید ، می دانید که گوچی همواره از طرح های عجیب و غریب استفاده می کند . استفاده از این طرح ها در طراحی دکوراسیون مغازه گوچی نیز کاربرد دارد .

 

برند میو میو و سبک پاریسی

استفاده از گچ بری و شومینه را می توان جزو یکی از مهم ترین ویژگی های این برند در نظر داشت . رنگ آبی کاربرد بسیار بالایی  در این برند دارد . آبی آرامش خاصی را با خود به همراه می آورد . از این روی می توان آن را انتخاب هوشمندانه ای در نظرداشت .

به منظور لوکس شدن فضا این برند از پارچه های ابریشمی با رنگ طلایی _ آبی استفاده کرده است .

اختصاص دادن مرکز فضا برای نشستن افراد نیز یکی دیگر از نکاتی است که این فروشگاه را نسبت به رقیب های خود خاص و منحصر به فرد می کند .

ورساچه و یونان باستان

برند ورساچه تا حد امکان به منظور طراحی دکوراسیون تجاری خود از یونان و رم باستان الهام گیری کرده است .  استفاده از رنگ طلایی در هر بخش از این فروشگاه باعث شده تا با انداختن نیم نگاهی به این فروشگاه ، به یاد رم و یونان باستان بیفتیم .

این کار تاثیر بسیار فراوانی در جذب مشتریان نیز داشته است .

برند اچ اند ام

در طراحی دکوراسوین مغازه این برند ، از هر رنگی به صورت اندک استفاده شده است . ممکن است گمان کنید که این کار باعث از بین رفتن نظم محیط می شود اما اچ اند ام توانسته با این کار شور و هیجان خاصی را در محیط ایجاد کند .

دکوراسیون تجاری لوکس برند های معروف دنیا

زارا و مینیمال بودن

دکوراسیون مغازه های برند زارا تا حد زیادی از مینیمال بودن پیروی می کند . مینیمال بودن سادگی خاصی را نیز با خود به همراه دارد از این جهت افراد می  توانند با آرامش به خرید کردن بپردازند .

دکوراسیون تجاری لوکس برند های معروف دنیا

فروشگاه اپل و طراحی دکوراسیون تجاری آن

تنها طراحی دکوراسیون مغازه های فروش لباس خارق العاده و خاص نیست . با انداختن نیم نگاهی به دکوراسیون مغازه های برند اپل می توان تا حد زیادی به طراحی جذاب آن پی برد .

استفاده از تکنولوژی های خاص و به روز در این مغازه باعث شده تا افراد به سوی آن جذب شوند .

قرار دادن میزهای چوبی ساده در فضا و چیدمان محصولات اپل بر روی آن یک سادگی و در عین حال زیبایی خاصی به همراه دارد که توجه هر کسی را به سوی خود جلب می کند .

هواوی و طراحی دکوراسیون مغازه هلی آن برند

برند هواوی نیز تا حد بسیار زیادی مانند برند اپل از شلوغ کاری خودداری کرده است و توانسته در عین سادگی یک دکوراسیون بسیار مینیمال طراحی کند . در این روش بیشتر تمرکز افراد بر روی محصولات خواهد رفت  و کمتر کسی به فضای اطراف دقت خواهد کرد .

دکوراسیون تجاری لوکس برند های معروف دنیا

کلام آخر :

در این مقاله به بررسی و تحلیل دکوراسیون تجاری لوکس بسیاری از برند های لوکس دنیا پرداخته ایم . شرکت معماری هیرادانا هر روزه در وب سایت خود مقالات بسیار مفیدی در خصوص معماری و طراحی دکوراسیون ارائه می کند تا شما به شما عزیزان ایده های نابی بدهد .

همچنین به کمک دانش و مهارت و سوابق کاری طولانی مدت خود آماده ی طراحی و اجرای بینظیر پروژه ی شما کارفرمایان میباشد .

7 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات