طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون تجاری جذاب طبق ترند های به روزدنیا

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 28 دی 1400 در ساعت 15 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون تجاری به دلیل رفت و آمد تعداد زیادی از افراد در طول روز ، جزو یکی از سخت ترین ها و البته چالش برانگیزترین پروسه ها محسوب می شود .

در سرتا سر دنیا مانند دیگر رشته های هنری مانند مد و فشن ، برای طراحی دکوراسیون نیز ترند و مد وجود دارد .

در این مقاله شرکت معماری هیرادانا قصد دارد تا شما کاربران عزیز را با ترندهای روز جهانی که در طراحی دکوراسیون تجاری مورد استفاده قرار میگیرد ، آشنا کند . به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

اهمیت رنگ ها در طراحی دکوراسیون تجاری

در چند سال اخیر رنگ های خنثی نظیر کرم ، بژ و یا غیره بسیار ترند شده است . از این روی می توان به این نتیجه رسید که به منظور طراحی دکوراسیون تجاری نیز می توان از این سبک رنگ استفاده کرد .

جالب است بدانید که استفاده از رنگ های جیغ و گرم مانند قرمز در طراحی دکوراسیون تجاری چندان پیشنهاد نمی شود .

شما می توانید به منظور ایجاد ظاهری زیباتر و خارج کردن محیط از یکنواختی از رنگ هایی چون زرد و یا آبی نیز استفاده کنید .

نورپردازی محیط در طراحی دکوراسیون تجاری چگونه است ؟

نورپردازی خود پروسه ای دشوار و زمان بر است که برای ورود به آن لازم است از تخصص لازم بهره مند باشید . شما می توانید در محیط های کوچک از نور پردازی در سبک های متنوع استفاده کنید . در طراحی دکوراسیون تجاری می توانید به منظور نمایش هر چه بهتر کالاها ، از نورپردازی بر روی محصولات نیز استفاده کنید .

متریال های مورد استفاده در طراحی دکوراسیون

استفاده از فلزات با رنگ های طلایی و یا نقره ای می تواند در لوکس تر شدن ظاهر یک فضا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد . هم چنین شما می توانید علاوه بر فلزات ، از چوب و یا پلاستیک های فشرده و با کیفیت نیز استفاده کنید . این متریال می تواند در هر جایی از دکوراسیون تجاری مورد استفاده قرار میگرد .

استفاده از عناصر طبیعی و الهام از طبیعت

یکی دیگر از ترند های جهانی در زمینه ی طراحی دکوراسیون تجاری ، الهام از طبیعت و استفاده از عناصر طبیعی می باشد . شما می توانید ااز طبیعت در هر بخشی از طراحی الهام بگیرید . برای مثال می توانید رنگ بندی محیط را بر اساس طلوع و غروب خورشید انتخاب کنید و یا می توانید از اکسسوری های سنگی و یا مجسمه های چوبی نیز استفاده کنید .

 دکوراسیون تجاری طبق ترند های جذاب دنیا

اکسسوری

همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم استفاده از عناصر طبیعی در دکوراسیون تجاری جزو یکی از محبوب ترین ترند ها تبدیل شده است . ازاین روی شما می توانید اکسسوری های موجود در این فضا را نیز بر این اساس انتخاب کنید .

برای مثال به کار بردن گلدان های طبیعی یکی از هوشمندانه ترین انتخاب های موجود می باشد .  گیاهان چون برگ انجیری و یا زاموفیلیا از بهترین گزینه های موجود می باشد .

پارچه با طرح و نقش فراوان

برای خارج کردن محیط از یکنواختی می توانید از پارچه با طرح و رنگ های گوناگون استفاده کنید . قرار دادن یک دست مبل راحتی در دکوراسیون تجاری نیز انتخاب هوشمندانه ای می باشد .

شرایبط فضا به منظور رفت و آمد افراد

بهتر است چیدمان تجهیزات و وسایل به نوعی باشد تا مشتریان بتوانند به آسانی رفت و آمد کنند . عدم توجه به این نکته باعث می شود تا در ساعات شلوغی با هرج و مرج بسیار بالایی رو به رو شوید در نتیجه تعداد مشتریان شما نیز کاهش پیدا خواهد کرد .

اهمیت به نیاز مشتری

بر اساس ترند های روز جهانی که به منظور طراحی دکوراسیون موجود است ، باید توجه بالایی به نیاز مشتریان داشته باشید . لازم است با توجه به کاربری محیط اقدام به انتخاب تجهیزات کنید . برای مثال در یک مغازه ی کفش فروشی لازم است از وسایلی چون آینه در محیط استفاده کنید .

تزئین دیوار ها

استفاده از کاغذ دیواری با طرح های مینیمال و رنگ های خنثی جزو ترند های جهانی محسوب می شود که از طرفداران بسیار بالایی برخوردار است .

شما می توانید از طرح های مینیمال نظیر خط های ساده ، چهار خانه و یا غیره به این منظور استفاده کنید .

هزینه ی هر کدام از این کاغذ دیواری ها با یکدیگر متفاوت است که شما می توانید بر اساس بودجه ی خود اقدام به خرید کنید .

استفاده از آیتم های هوشمند

شما می توانید از نورپردازی های هوشمند و یا سیستم های گرمایشی ، سرمایشی نیز استفاده کنید .

با انجام این کار شما رفاه مشتریان را نیز در نظر گرفته اید و به نوعی به آن ها احترام گذاشته و برای آن ها ارزش قائل شده اید .

هزینه ی این سیستم ها با یکدیگر متفاوت است بهتر است در این مسیر از افراد متخصص یاری بجویید شرکت معماری هیرادانا گزینه ی بسیار مناسبی به این منظور می باشد .

کفپوش

استفاده از متریال هایی که با عبور و مرور افراد دچار آسیب نشود ، گزینه ی مناسبی برای کفپوش محسوب می شود . شما می توانید از متریال هایی چون سنگ و چوب به این منظور استفاده کنید .

لازم است فصل ها را نیز در نظر داشته باشید و از متریالی استفاده کنید که در فصل زمستان در برابر آلودگی مقاوم باشد .

مینیمال بودن

بر اساس سبک های جهانی بهتر است طراحی دکوراسیون تجاری را بر اساس سبک مینیمال انجام دهید . این سبک در عین ساده بودن جذابیت فراوانی نیز دارد .

عایق های صدا

برای حفظ آرامش مشتریان شما می توانید از عایق های صدا در محیط استفاده کنید این عایق ها قیمت های گوناگونی دارد . با استفاده از این آیتم مشتریان می توانند با آرامش بیشتری اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند .

دیوار های سنگی و یا بافت دار

یکی دیگر از ترند های روز دنیا که اخیرا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است ، استفاده از دیوارهای سنگی و یا بافت دار است . این سبک از دیوار دکوراسیون تجاری را از حالت یکنواختی خارج خواهد کرد و ظاهر بسیار زیبایی برای محیط فراهم خواهد کرد .

دیوار با طرح سنگ های فانتزی نظیر مرمر پیشنهاد شرکت معماری هیرادانا به شما عزیزان می باشد .

 دکوراسیون تجاری طبق ترند های جذاب دنیا

کلام آخر:

در این مقاله شما کاربران عزیز و محترم را با ترند های روز دنیا در زمینه ی طراحی دکوراسیون تجاری آشنا کرده ایم . همان طور که در طول این مقاله به این موضوع پرداختیم ، استفاده از سبک های مینیمال و رنگ های خنثی از اهمیت و جذابیت فراوانی برخوردار است .

در این زمینه لازم است به سراغ افراد متخصص بروید این افراد با داشتن علم کافی در این زمینه گزینه ی بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد .

شرکت معماری هیرادانا با کادری مجرب گزینه ی بسیار مناسبی به جهت کمک رسانی برای شما عزیزان می باشد . شما می توانید با مشاورین ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید و یا به وب سایت این شرکت مراجعه کنید .

5 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات