طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون به سبک کلاسیک

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 20 دی 1399 در ساعت 10 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در زمان فعلی بیشتر افراد برای طراحی داخلی منزل خود از سبک های مدرن استفاده می کنند، اما هنوز هم بعضی پیرو تزئینات کلاسیک و سنتی هستند. شرکت طراحی داخلی هیرادانا یکی از برترین طراحان و مجریان دکوراسیون لوکس به سبک کلاسیک است. در این مقاله مروری کوتاه بر طراحی داخلی کلاسیک خواهیم کرد که امیدواریم مورد توجه شما واقع شود.

سبک کلاسیک در طراحی داخلی

طراحی داخلی یبک کلاسیک

دیوارهای گچ بری، مبلمان عتیقه، تزئینات چوبی کنده کاری شده ، سقف های بلند ، پرده های مجلل ، کرمی و رنگ های قهوه ای و طلایی وقتی با هم ترکیب شوند فضای آرامش بخشی را در نوع کلاسیک ایجاد می کنند . آنها فضایی را ایجاد می کنند که پر از اصالت و قدمت است و احساس نوستالژی را به ما منتقل می کنند و باعث می شود که از آن محیط لذت ببریم.

در واقع طراحی داخلی کلاسیک همان سبک غربی به روش سنتی است که اثری از دوران معاصر در آن تزریق شده است. عناصر استفاده شده در این سبک تعریف به خصوصی دارند در واقع این سبک به به نظم و تقارن متعهد است، اصالت را نمی توان از آن سلب کرد و به طور کلی سبکی ماندگار است .

سبک کلاسیک دارای امتیازات بسیاری است که منحصر به فرد آن است و آن را بیش از حد با سایر سبک های تزئینی متفاوت می کند . این سبک به هیچ وجه با بی نظمی کنار هم قرار نمی گیرد و هر وسیله تزئینی مکان خاصی برای قرار دادن دارد . در واقع می توان گفت این طراحی ، منظم است که ثبات خاصی به محیط می دهد .

تقارن را می توان بارز ترین ویژگی طراحی داخلی کلاسیک فرض کرد ، مبلمان و وسایل تزئینی و لوازم جانبی جفتی و اغلب رو به روی هم هستند و نظم و چشمگیری خاصی به دکوراسیون داخلی خانه می بخشند . رنگ های به کار رفته در این سبک، رنگ های سنگینی است که به محیط داخلی منزل اصالت می دهد مانند رنگ های قهوه ای، بژ و کرمی. سبک کلاسیک به عنوان سبکی با رنگ های غنی و لوکس شناخته می شود .

میل افراد ثروتمند در جامعه برای نمایش تجمل ، موقعیت اجتماعی و همچنین سبک زندگی لوکسشان به ایجاد چنین سبک هایی کمک کرده است. گچ کاری ، حکاکی ، میناکاری ، آینه کاری ، پتینه کاری و برگ طلا از عناصر مهم برای ایجاد جلوه ای کلاسیک هستند. استفاده از رنگها و ترکیب آنها با نور، در متن این سبک از معماری، نکته دیگری است که جزو این سبک طراحی است .

محل پذیرایی یکی از مهمترین مکان های هر منزلی است ، و باید در طراحی طراحی داخلی اتاق نشیمن دقت کنید .

طراحی داخلی آشپزخانه کلاسیک

طراحی داخلی به سبک کلاسیک آشپزخانه از طراحی خاصی برخوردار است که فضای داخلی آشپزخانه را بسیار شیک جلوه می دهد. برای طراحی داخلی اینگونه آشپزخانه ها از رنگ های روشن مانند سفید ، کرمی ، خاکستری و رنگ های تیره مانند خاکستری، سیاه و قهوه ای استفاده می کنند .

بارزترین نشانه آشپزخانه های کلاسیک استفاده از کابینت آشپزخانه چوبی لوکس است، یعنی که درها و رویه آن حکاکی شده و طرح های برجسته به زیبایی حکاکی شده اند. فضای داخلی آشپزخانه های کلاسیک منحصر به فرد است .

طراحی داخلی پذیرایی کلاسیک

طراحی سبک کلاسیک

در طراحی داخلی پذیرایی کلاسیک ، از رنگ های مثل کرمی، قهوه ای، طلایی و ... استفاده می کنند . در پذیرایی های کلاسیک معمولا از مبلمان سلطنتی با روکش پارچه ای استفاده می شود . در طراحی کلاسیک ، نشیمن اغلب از مجسمه های سنگی ، تابلو فرش یا نقاشی های دیواری ، ابزار آلات موسیقی استفاده می کنند . فرش یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل در طراحی داخلی نشیمن  و عامل شکوه بیشتر جلوه دکوراسیون پذیرایی می شود. برای پذیرایی کلاسیک، از فرش هایی با بافت ظریف و با طراحی دقیق تر استفاده کنید . استفاده از فرش سبک مدرن برای اتاق نشیمن کلاسیک جالب نیست .

9 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات