طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اداری شرکت سامسونگ و جذابیت های آن

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 5 بهمن 1400 در ساعت 12 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کمپانی های بزرگی نظیر سامسونگ ، مایکروسافت ، اپل و غیره در سر تا سر دنیا دارای شعب و شرکت می باشند . در میان این شرکت ها طراحی و دکوراسیون اداری آن توجه هر معمار و یا فردی را به سوی خود جلب می کند .

وجود امکانات پیشرفته و ویژگی های منحصر به فرد در هر یک از این دکوراسیون های اداری باعث شده تا نگاه ها به سوی این شرکت ها خیره شود و بسیاری از افراد به دنبال الگو برداری از آن ها باشند .

شرکت معماری هیرادانا در این مقاله قصد دارد تا شما کاربران گرامی را با دکوراسیون اداری شرکت بزرگ سامسونگ در سر تا سر دنیا اشنا کند و به بررسی دقیق جزئیات آن بپردازد به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم .

سامسونگ یکی از بهترین برندها در حوزه ی تولیدات وسایلی چون تلفن همراه ، تلویزیون و یا دیگر لوازم خانگی و یا ... می باشد . این برند سالیان طولانی است که مشغول به کار می باشد و توانسته با قیمت مناسب محصولات طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند . کمتر کسی وجود دارد که نام سامسونگ را نشنیده باشد و یا حداقل از یکی از وسایل آن استفاده نکرده باشد .

سامسونگ همواره در تولید محصولات خلاق بوده و این خلاقیت نیز تاثیر بسیار زیادی در موفقیت آن داشته است .

لوگوی برند سامسونگ

بعد از ورود به شرکت سامسونگ می توانید در هر جایی شاهد برند و لوگوی این شرکت باشید . تکرار در این زمینه باعث می شود تا مخاطبین همواره آرم این شرکت را به یاد داشته باشند و ناخودآگاه برای خرید محصولات به سراغ برند آشنای سامسونگ بروند .

با نصب چندین لامپ کوچک این لوگو ها در تاریکی و شب نیز می درخشد و ظاهر بسیار زیبایی ایجاد می کند .

دکوراسیون اداری شرکت سامسونگ و جذابیت های آن

کف پوش

با بررسی دکوراسیون اداری شعب شرکت سامسونگ در کشورهای مختلف نظیر کانادا ، کره ، آمریکا و غیره می توان شاهد اشتراک میان کف پوش های این شرکت بود .

کفپوش در دکوراسیون اداری به رنگ سفید براق می باشد . تمیز کردن این نوع از کف پوش می تواند اندکی دشوار باشد . زیرا رنگ سفید در مدت زمان کوتاهی دچار آلودگی می شود .

استفاده از سرامیک با ابعاد بزرگ به مراتب آسان تر از دیگر متریال های موجود نصب می شود . از این روی هزینه ی کمتری نیز در نهایت خواهد داشت .

نورپردازی

استفاده از نور با شدت بالا نیز یکی دیگر از ویژگی های دکوراسیون اداری شرکت سامسونگ می باشد . نور بالا انرژی افراد را افزایش خواهد داد . از این روی کارمندان می توانند بهتر به کارهای روزمره ی خود بپردازند .

می توان از چراغ های فانتزی به عنوان اکسسوری استفاده کرد . این چراغ ها تاثیر بسیار زیادی در نور محیط نیز خواهد داشت .

اکسسوری

می توان از پوستر با موضوع محصولات این شرکت به عنوان اکسسوری استفاده کرد . این امر باعث آشنایی افراد با محصولات این شرکت نیز خواهد شد . این پوستر ها در سرتا سر دیوارهای این شرکت قابل روئیت می باشد .

استفاده از تابلو با چراغ های led نیز می تواند ظاهر بسیار زیبایی در شب ایجاد کند .

پارتیشن بندی

برخی از شعب این شرکت پلان باز می باشد . بنابراین در طراحی دکوراسیون اداری لازم است از آیتم پارتیشن استفاده کرد . پارتیشن انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارد . برخی از متریال پارتیشن به شرح ذیل می باشد .

  • چوب
  • فلز
  • شیشه

از میان متریال های موجود ما به شما شیشه را پیشنهاد می کنیم . این متریال در دو نوع مات و براق موجود می باشد . شیشه عایق صدا و حرارت نیز خواهد بود . هزینه ی آن نیز بسیار مناسب می باشد هم چنین در مدت زمان کوتاهی نیز نصب خواهد شد .

اتاق استراحت

یکی دیگر از ویژگی های مشترک دکوراسیون اداری شرکت سامسونگ در تمامی کشور ها ، وجود فضایی مجزا به منظور استراحت کارمندان می باشد . در این فضا امکاناتی چون اینترنت ، تلویزیون ، بازی و ... وجود دارد که کارمندان می توانند در مدت زمان استراحت از آن استفاده کنند . طبق تحقیقات انجام شده این فضا صمیمیت و دوستی را نیز میان کارمندان افزایش داده است از این روی آن ها می توانند در محیطی دوستانه با یکدیگر همکاری کنند .

اهمیت رنگ در دکوراسیون اداری شرکت سامسونگ

استفاده از رنگ های شاد را می توان یکی دیگر از ویژگی های مثبت دکوراسیون اداری شعب شرکت های سامسونگ در نظر داشت . در این فضا اغلب از رنگ هایی چون سفید ، صورتی و یا کرم استفاده می شود . می توان این رنگ ها را در آیتم هایی چون مبلمان ، کف پوش و یا کاغذ دیواری شاهد بود .

مبلمان

معمولا کنار میز کارمندان یک دست مبلمان راحتی نیز وجود دارد تا آن ها بتوانند به هنگام خستگی اندکی در آن جا استراحت کنند .

همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم این مبلمان نیز به رنگ هایی چون صورتی و سفید طراحی شده است که می تواند تا حد زیادی انرژی کارمندان را بازیابی کند .

دکوراسیون اداری شرکت سامسونگ و جذابیت های آن

فرهنگ هر کشور و دکوراسیون اداری شرکت سامسونگ

جالب است بدانید که شعب این شرکت تا حد زیادی از فرهنگ آن کشور نیز الهام می گیرد . این نکته را می توان تا حد زیادی در شعبه ی تایلند شرکت سامسونگ شاهد بود .

رنگ و طرح آیتم هایی چون مبلمان ، کاغذ دیواری و ... بیشترین تغییر را بر اساس فرهنگ یک کشور خواهد داشت . این کار باعث می شود تا کارمندان بتوانند با آرامش کافی مشغول به کار شوند و محل کاری خود را مانند خانه ی دوم خود دوست داشته باشند .

فضایی برای خواب و استراحت

برای انجام هر پروژه گاهی ممکن است کارمندان چندین روز در شرکت بمانند و به خانه نروند . از این روی در دکوراسیون اداری این فضا ، قسمتی مانند اتاق خواب وجود دارد که کارمندان می توانند در آن استراحت کنند . این اتاق منحصر به فرد و مجزا خواهد بود از این روی می توان نتیجه گرفت که حریم شخصی کارمندان حفظ می شود .

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران عزیز و محترم را با ویژگی های دکوراسیون اداری شرکت سامسونگ آشنا کرده ایم . وجود امکانات پیشرفته و توجه به جزئیات یکی دیگر از ویژگی های این فضا می باشد .

شرکت معماری هیرادانا با کادری مجرب و سال ها تجربه در زمینه ی معماری و طراحی دکوراسیون اداری می تواند گزینه ی بسیار مناسبی به جهت یاری رساندن به شما عزیزان در این زمینه باشد .

شما کاربران محترم می توانید در صورت نیاز با مشاورین ما در این شرکت ارتباط برقرار کنید و یا به وب سایت ما مراجعه فرمایید .

9 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات