طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اداری جذاب شرکت اپل و خصوصیات آن

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 29 دی 1400 در ساعت 13 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون به طور کلی به چیدن و در کنار هم قرار گرفتن عناصر مختلف در یک فضا به صورتی که در زیباتری و بهترین حالت خود و همچنین بهره ورترین حالت باشند ، می گویند . دکوراسیون داخلی به طور کلی دارای اهمیت بسیاری می باشد و باعث می شود که کیفیت فضایی انواع ساختمان ها بالاتر برود . در ساختمان های اداری دکوراسیون داخلی دارای اهمیت بیشتری می باشد . چرا که شرکت ها دارای رفت و آمد بیشتری بوده و اغلب افرادی که در اداره ها رفت و آمد می کنند مشتریان می باشد . برای جلب نظر مشتریان و جذب آن ها بهتر است که یک شرکت از دکوراسیونی شیک و فضایی زیبا بهره مند باشد . البته داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب مزایای دیگری هم دارد . که از جمله ی این مزایا می توان به فراهم شدن رفاه بیشتر کارمندان و در نتیجه تمایل افرادی با مهارت بیشتر برای کار کردن در آن اداره و بالا رفتن راندمان کاری شرکت می شود .

 

نکات قابل توجه برای داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب :

  • توجه به استاندارد بودن عناصر مختلف

یکی از مشخصه های یک دکوراسیون خوب رعایت استانداردها در طراحی تک تک عناصر می باشد . زیبایی و شیک بودن از اهمیت دارترین نکته های یک دکوراسیون می باشد . اما باید توجه نمود که برای ایجاد زیبایی کیفیت و استانداردها را نباید فدا کرد . استاندارد بودن تک تک عناصر و فضاها سبب آسایش و راحتی بیشتر کار کارمندان می شود و همچنین از کسلی و خستگی زود هنگام آن ها جلوگیری می کند .

دکوراسیون اداری جذاب شرکت اپل و خصوصیات آن

  • استفاده از یک سبک مناسب برای فضا

داشتن یک سبک مناسب که به سلیقه ی شما و کاری که شرکتتان انجام می دهد ، باعث می شود تا تمامی عناصر و رنگ ها و متریال هایی که در اداره تان وجود دارد در هارمونی و هماهنگی با یکدیگر بوده که این کار باعث زیباتر و شیک تر و حرفه ای تر دیده شدن فضا می شود .

  • توجه به نورپردازی

یکی از نکاتی که در فضاهای اداری حتما باید به آن توجه بسیاری نشان داد ، نورپردازی می باشد . به طور کلی زیاد یا کم بودن نور می تواند باعث خستگی زود هنگام کارمندان و کسلی آن ها شود . همچنین با توجه به نوع عملکردی که شرکت دارد باید نور مناسبی را برای ان طراحی نمود . بعضی شرکت ها با نور طبیعی بیشتر و بعضی شرکت ها با نور مصنوعی بیشتر عملکرد بهتری خواهند داشت . برای مثال یک شرکت مربوط به کارهای طراحی به طور کلی به نور زیادتری نسبت به یک شرکت بیمه احتیاج دارد .

  • و ...

 

مزایای استفاده از دکوراسیون اداری مناسب :

  • جذب بیشتر مشتریان

یکی از نکات مثبت داشتن یک دکوراسیون داخلی شیک و زیبا و حرفه ای این است که مشتریانی که در رفت و آمد به شرکت شما هستند را نسبت به کیفیت کار شما خوشبین می کند و در نتیجه باعث جذب آن و رضایتمندی آن ها می شود . این کار حتی سبب می شود تا آن ها برند شما را به دیگران نیز معرفی بنمایند . البته باید دقت کنید که صرفا داشتن یک دکوراسیون خوب نمی تواند همه چیز باشد . اما تاثیر آن را هم در رضایت مشتریان نمی توان نادیده گرفت .

  • بالا رفتن راندمان کاری

یکی دیگر از اتفاقاتی که از تاثیرات مثبت داشتن یک دکوراسیون اداری حرفه ای می باشد ، بالا رفتن راندمان کاری می باشد . به طور کلی دکوراسیون اداری مناسب سبب بالا رفتن تمرکز کارمندان و همچنین بالا رفتن میزان رضایت آن ها از شرکت می شود و در نتیجه همکاری های بهتری میان آن ها صورت گرفته و راندمان کاری شرکت و نتیجه نهایی کارهای شرکت بهتر خواهد و سود بیشتری به شرکت خواهد رسید . برای همین مدیران در تمامی شرکت ها این روزها در تلاش برای داشتن بهترین دکوراسیون اداری می باشند .

دکوراسیون اداری جذاب شرکت اپل و خصوصیات آن

  • استخدام کارمندانی با مهارت بالاتر

افرادی که دارای استعداد و مهارت بیشتری بوده تمایل به کار کردن در محیط هایی حرفه ای دارند که تمامی نیازهای شغلی آن ها را در قبال فعالیت سودآوری که این افراد انجام می دهند ، برآورده کند . به همین دلیل شرکت ها در تلاش برای داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب برای اداره ها و شرکت های خود می باشند تا بتوانند شانس بیشتری در برابر استخدام افراد با مهارت داشته باشند تا در نهایت شرکت خود را به سود بیشتری برسانند .

  • رفاه بیشتر کارمندان

یک دکوراسیون اداری مناسب به گونه ای می باشد که کارمندان در آن احساس آرامش کرده و کسی و خستگی را از آن ها بزداید . اصولا شرکت ها با داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب در پی فراهم نمودن نیازهای فضایی مختلف برای کارمندان خود می باشند تا آن ها تمرکز و رفاه بیشتری داشته باشند و بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند . از جمله فضاهایی که در طراحی دکوراسیون اداری امروزه بسیار پر طرفدار شده است فضایی برای استراحت می باشد . این فضا به کارمندان اجازه می دهد تا هنگام خستگی زمانی را در آن سپری کرده و بعد از رفع خستگی با انرژی بیشتر به سراغ کار خود رفته و با تمرکز و انرژی دوباره به انجام فعالیت های خود روی بیاورند .

  • و ...  

 

دکوراسیون اداری شرکت اپل و ویژگی های آن :

یکی از دلایلی که باعث گشته تا از فضای داخلی کمپانی اپل عکس و اطلاعات زیادی در دسترس نباشد ، قوانین موجود در این کمپانی است که عکس برداری را ممنوع کرده است . به طور کلی فضای این کمپانی به صورت کروی بوده و دارای فضاهای بزرگ و باز می باشند . فضای این کمپانی طوری طراحی شده است که هنگام انجام فعالیت ها هیچگونه صدایی تولید نشود و کارمندان بتوانند در سکوت و آرامش محض به کارهای خود بپردازند . اغلب فضاهای مختلف این کمپانی با رنگ هایی روشن و خنثی پوشش داده شده است و در یکسری فضاها نیز از رنگ هایی جسورانه تر و جذاب تر نیز استفاده شده است . به صورت کلی دکوراسیون اداری این کمپانی جز بهترین دکوراسیون اداری ها در سرتاسر دنیا می باشد و الگوی بسیاری از طراحان در سرتاسر دنیا برای طراحی و اجرای دکوراسیون اداری شرکت های کوچک و بزرگ می باشد . می توان گفت این مجموعه به طور کلی الهام بخش بسیاری از افراد در زمینه دکوراسیون اداری بوده و هست .

دکوراسیون اداری جذاب شرکت اپل و خصوصیات آن 

کلام آخر :

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید دکوراسیون داخلی به طور کلی دارای اهمیت ویژه ای می باشد . باید توجه نمود که دکوراسیون همچنین دارای سبک های مختلفی می باشد که از جمله ی این سبک ها می توان به سبک کلاسیک ، سبک مدرن ، سبک مینیمال ، سبک اسپرت ، سبک نئوکلاسیک و ... اشاره نمود . هر یک از این سبک ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که برای رسیدن به دکوراسیونی با سبک مورد نظر در شروع طراحی و تمامی مراحل اجرا باید به این ویژگی ها و نکات مهم سبک مد نظر توجه کنید و آن ها را در کار پیاده کنید تا نتیجه ی نهایی بر اساس سبکی که انتخاب کرده اید باشد . از آنجایی که گفتیم دکوراسیون اداری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد ، کمپانی ها و شرکت های بزرگ در رقابت برای داشتن یک دکوراسیون اداری منحصر به فرد می باشند و یکی از این شرکت ها ، شرکت اپل می باشد . دکوراسیون داخلی این کمپانی را می توان یکی از برترین دکوراسیون اداری ها در سرتاسر جهان دانست که دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی می باشد . برای داشتن یک دکوراسیون اداری خاص باید از متخصصین این زمینه کمک بگیرید . شرکت معماری هیرادانا یکی از جمله شرکت هایی می باشد که کارهای زیادی در زمینه های مختلف معماری و دکوراسیون انجام داده است و کارنامه ای پربار دارد . با سرپدن پروژه ی خود به مهندسان و طراحان این شرکت از نتیجه ی رضایت بخش آن می توانید مطمئن باشید .

5 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات