طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اتاق کنفرانس

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 3 اسفند 1399 در ساعت 13 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از مهمترین مواردی که برای برگزار کردن یک جلسه یا کنفرانس بسیار قابل اهمیت می‌باشد فضای برگزاری آن و چیدمان دکوراسیون داخلی است . یکی از اصلی ترین بخش های یک اداره یا سازمان ، سالن جلسات و کنفرانس آن می باشد .

اگر طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق کنفرانس جذاب و زیبا باشد اثر گذاری مطالب و نفوذ پذیری  در مخاطبان افزایش پیدا می کند بنابراین قدرت تصمیم گیری آنها هم افزایش پیدا می کند .

دکوراسیون اتاق کنفرانس

 دکوراسیون اتاق کنفرانس یکی از پراهمیت ترین مواردی است که در هر اداره یا شرکت باید به آن توجه زیادی داشت زیرا در آن مکان بیشتر تصمیمات مهم در جلسات گرفته می شود . طراحی و دکوراسیون اتاق کنفرانس باید اصولی و کاربردی انجام شود .

در طراحی داخلی اداری اتاق کنفرانس باید به متراژ اتاق و اندازه آن توجه بسیاری کرد .

دکوراسیون اتاق کنفرانس

اندازه فضا یکی از مواردی می باشد که می تواند طراحی را محدود کند و باید در دکوراسیون اتاق کنفرانس  ابتدا اندازه فضا را در نظر بگیریم و بعد با توجه به آن صندلی و میز هایی مناسب با فضا انتخاب کنیم و بعد با توجه به دیگر لوازم مورد نیاز اتاق کنفرانس طراحی و چیدمان را تنظیم کنیم .

دکوراسیون اتاق کنفرانس

صندلی ها را در اتاق های کنفرانس باید طوری قرار دهیم که در آن فضا به راحتی جا به جا شوند . چیدمان صندلی های اتاق کنفرانس باید به گونه ای طراحی شود که جایگاه مخصوص یا سخنران در مقابل آن باشد .

با توجه به اندازه فضا یک میز بیضی شکل یا مستطیلی در وسط اتاق کنفرانس معمولاً قرار می دهند که این خود باعث راحت تر شدن رفت و آمد می شود و یا اگر تعداد افراد در اتاق کنفرانس زیاد باشد ، برای آسان تر شدن رفت و آمد در طراحی داخلی مدرن اتاق کنفرانس از میزهای میانی خاص به کار می برند .

دکوراسیون اتاق کنفرانس

در سازمان های ویژه و خاص از میزهایی مثل میزهای یو شکل و گرد در چیدمان استفاده می کنند .

  • نورپردازی اتاق کنفرانس

    دکوراسیون اتاق کنفرانس

نورپردازی در طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس یکی از موارد مهم می باشد که باید به آن توجه بسیاری کرد .

از منبع طبیعی که نور آن ساطع شده تا جایی که امکان دارد بکار ببرید و اگر این امکان برایتان وجود نداشت از این نورهای قابل تنظیم زرد و یا از منبع مصنوعی در اتاق کنفرانس استفاده کنید .

دکوراسیون اتاق کنفرانس  

میزان نور که باید تحت کنترل باشد یکی از دیگر نکاتی است که در اتاق کنفرانس باید به آن توجه کنید که اگر احتیاج بود با توجه به شرایط به راحتی بتوانید شدت نورپردازی را کاهش یا افزایش دهید .

 

 

 

 

 

 

8 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات