طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

در و پنجره UPVC در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 15 ارديبهشت 1398 در ساعت 12 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از مهم ترین بخش های بازسازی ساختمان تعویض در و پنجره ها با در و پنجره های مدرن می باشد. در و پنجره های قدیمی علاوه بر این که دیگر زیبایی چندانی ندارند و قدیمی و کهنه شده اند عایق خوبی در برابر گرما و سرما و سر و صدا نیز نمی باشند. بنابراین با تعویض در و پنجره با در و پنجره UPVC می توانید علاوه بر اینکه زیبایی دکوراسیون داخلی شما را دو چندان می کند در برابر سرما و گرما و سر و صدا نیز عایق خوبی محسوب می شوند و با استفاده از پنجره UPVC می توانید در مصرف انرژی و هزینه های آن به خوبی صرفه جویی نمایید.

مزایای استفاده از UPVC در بازسازی ساختمان

پروفیل UPVC دارای کیفیتی بسیار بالا می باشد و از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. سبک وزنی، انعطاف پذیری، آتش گیر نبودن، عایق بودن در برابر حرارت و الکتریسیته از مزایای استفاده از در یو پی وی سی می باشد. همچنین پنجره UPVC در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک مقاومت بسیار بالایی داشته و این از دیگر دلایلی می باشد که از این نوع از پنجره در بازسازی ساختمان استفاده می شود.

ما بین پروفیل ها شیارهایی وجود دارد که در هنگام نصب پنجره در بازسازی ساختمان باید به وسیله درزگیرهایی که دارای جنس پلاستیک هستند پوشانده شوند. استفاده از این درزگیرها همچنین باعث می شود تا این نوع پنجره عایق بسیار خوبی محسوب شود و در زمان گرما، سرما را به بیرون منتقل نکند و در هنگام گرما مانع از از ورود سرما به داخل ساختمان بشود.

در بسیاری از مواقع دلیل استفاده از این نوع پنجره دوجداره استفاده از خاصیت عایق صوتی بودن آن در تعمیرات ساختمان می باشد که برای مکان  های پر سر و صدا بسیار مناسب می باشد. یکی دیگر از مواردی که باعث می شود تا از این نوع پنجره در تعمیرات ساختمان استفاده شود مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آلاینده ها می باشد.

خرید پنجره UPVC دربازسازی ساختمان

اگر پروفیل نامرغوب باشد احتمال تغییر رنگ برای آن وجود دارد بنابراین شرکت بازسازی ساختمان  در هنگام انتخاب و خرید پنجره یو پی وی سی در بازسازی ساختمان باید سعی کند تا بهترین نوع ان را خریداری نماید زیرا امکان تعمیر آن در آینده وجود ندارد. مگر اینکه به سختی بتوان رنگ را به حالتی شبیه حالت اولیه برگرداند.

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید پنجره UPVC به آن توجه داشته باشید خرید یراق آلات مناسب برای در و پنجره می باشد. یراق آلات در بازسازی ساختمان علاوه بر اینکه باعث زیبایی در و پنجره می شود کیفیت بالای آن نیز باید در نظر گرفته شود تا در استفاده از آن ها دچار مشکل نشوید. یراق آلات باید به گونه ای باشند تا بر اثر حرکاتی که بر روی آن ها انجام می شود دچار خرابی و پوسیدگی نشود. بنابراین باید در انتخاب یراق آلات در یو پی وی سی نیز بسیار دقت نمایید.

تعویض یراق آلات برای برخی از آن ها در آینده امکان پذیر می باشد ولی برای برخی دیگر از قسمت های یراق آلات چنین امکانی وجود ندارد

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات