طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

خلاقانه ترین چراغ های طراحی شده

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 22 آذر 1399 در ساعت 11 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همه ما می دانیم که یکی از ساده ترین راه ها برای روشن کردن یک گوشه تاریک در هر اتاق یا افزودن نور به اتاق نشیمن خود، قرار دادن چراغ ها و لامپ ها است .

چراغ ها با داشتن طرح ها ، شکل ها ، رنگ ها ، ابعاد یا توانایی های نورپردازی متعدد ، یکی از بهترین روش ها برای تغییر طراحی داخلی خانه هستند. در حقیقت، نورپردازی انتخاب شده و استفاده شده می تواند بیانگر یک خانه باشد یا دکوراسیون اتاق را بهتر کند و احساسی را که به دنبال آن است ایجاد کند. همچنین این مقاله می تواند برای بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون عالی باشد.

1)    چراغ سکه ای که توسط Jethro Macey طراحی شده است، قبل از روشن شدن، باید یک سکه وارد آن کنید. هر زمان سکه را داخل آن قرار دهید، فقط روشن می شود و چراغ به طور خاص با مکانیزم داخلی روی یک زمان از قبل تعیین شده تنظیم می شود. چراغ سکه ای اولین محصول در محدوده ای مبتنی بر مفهوم ارزش ها و پاداش است، که به طرز نامحسوس آگاهی از مصرف را از طریق طراحی افزایش می دهد.  در بازه ای از زمان استفاده از این چراغ در طراحی داخلی منزل بسیار پر طرفدار بود.

چراغ سکه ای

2)    چراغ قارچی یک شاهکار بر جسته فناوری است. اما این راندمان انرژی LED ها نیست که ما را تحت تأثیر قرار داده است بلکه فناوری اجتناب از طرح دعوی در زمینه کالاهای بدون مجوز است. واضح است که این چراغ یادآور قارچ های شناور مشهور بازی ماریو است.

پراغ با طرح قارچ

3)    داستان غم انگیز تایتانیک را به یاد دارید؟ بسیاری از مردم این فیلم را بیش از یک بار دیده اند. این چراغ توسط چارلز ترولیان ایجاد شده و از این فیلم (تایتانیک) الهام گرفته شده است. تایتانیک که انگار در زیر سطح میز فرو می رود، به گونه ای طراحی شده است که نور را به یک اتاق پرتاب می کند.

چراغ های خلاقانه

4)    مفهوم چراغ پوسته شده که توسط بیلی می طراحی شده راهی جالب برای افزودن مقداری نور به خانه شماست. چراغ torn در حالی که  LED خود را از دید مخفی می کند کاملاً بر روی دیوار شما می نشیند. این نحوه اجرا ، چراغ های LED را پنهان می کند، و به نظر می رسد نوعی سوراخ عجیب و غریب فضا-زمان در دیوارهای شما شکافته است که از این طریق نور را به داخل اتاق وارد می کند. چراغ Torn  با همان رنگ دیوارهای شما رنگ آمیزی شده است . این چراغ دارای چندین طرح و شکل است که می تواند در گوشه های دیوار و سطح صاف مورد استفاده قرار گیرد. در پایان، اگر می خواهید روشی اصلی برای افزودن نور به دیوارهای خود داشته باشید و نور پردازی منزلتان با طراحی داخلی مدرن همسو باشد ،  Tornممکن است به شما ایده تازه ای دهد.

چراغ پوسته  ای شکل

5)    چراغ "ربودن فضایی ها" یک چیز جدید، منحصر به فرد و اصلی برای صنعت چراغ است، یک جایگزین واقعا خوب برای چراغ های خسته کننده قدیمی. برخی از شما ممکن است از قبل بخواهید این چراغ را خریداری کنید، اما (خبر بد) این چراغ هنوز در مرحله ایده پردازی است. من می دانم که این چراغ بسیار جذاب است، اما باید منتظر بمانیم که طراح، این چراغ را تولید کند. نحوه کار آن به این شکل است که در داخل یک بشقاب پرنده فوق العاده عالی فلزی یک چراغ وجود دارد که پنجره ها و بیگانگان مرموز داخل آن را روشن می کند.  

چراغ های خلاقانه

6)     پیچ و خم های تابیده لامپ میز Kundalini’s Abyss ممکن است کمی شبیه روده شما باشد! اما چیزی در مورد فرم آلی خم دار وجود دارد که به نظر من مسحور کننده است. Abyss به لطف ساختار انعطاف پذیر، می تواند به اشکال مختلفی تنظیم شود. در زیر پوست پلی کربنات اوپلاسنت آن مخفی شده و تعدادی LED سفید روشن وجود دارد که روشنایی سبز و تمیز را ایجاد می کند و می تواند جزو دکوراسیون لوکس خانه شما باشد.

 چراغ های خلاقانه

7 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات