طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

جنیفر لوپز و ویلای جدید او

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 11 شهریور 1400 در ساعت 16 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سلبریتی ها همواره به دنبال بهترین ها هستند . بیشتر آن ها صاحب خانه های لاکچری با امکانات فوق العاده هستند . دکوراسیون منزل سلبریتی ها توسط افراد خاص طراحی می شود از این جهت انتظار می رود که خانه ی این افراد ، ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی را دارا باشد .

یکی از مشهورترین و البته محبوب ترین سلبریتی ها ، جنیفر لوپز می باشد . این خواننده و بازیگر در سال 1969 متولد شده است و اهل آمریکا می باشد . ممکن است علاقه مند باشید تا در خصوص خانه ی این سلبریتی اطلاعاتی کسب کنید . شرکت معماری هیرادانا قصد دارد تا در این مقاله شما کاربران محترم را با جزئیات ویلای این خواننده ی ثروت مند آشنا کند پس تا انتها با ما همراه باشید .

ویلای جدید جنیفر لوپز به اقیانوس اطلس راه دارد . از این روی می توان گفت که طراحی ویلا در کنار دریا صورت گرفته است . این نکته می تواند تا حد بسیار زیادی این ویلا را خاص و قیمتی کند .

جنیفر لوپز و ویلای جدید او

جالب است بدانید که این خانه دارای یک بندر اختصاصی می باشد ، که تنها متعلق به جنیفر لوپز است و او می تواند توسط کشتی های کوچک در آن تردد داشته باشد .

متراژ این خانه ی لاکچری چیزی حدود 3700 متر مربع می باشد .

طراحی نما این ویلا از سبک معاصر و کلاسیک الهام گرفته است . دکوراسیون منزل نیز تا حد زیادی از سبک مینیمال پیروی می کند . زیرا اغلب رنگ های خنثی مانند کرم و یا شیری به چشم می خورد .

استفاده از اکسسوری های طلایی رنگ باعث شده تا دکوراسیون منزل  ، از یکنواختی خارج شود و تا حد زیادی به محیط لطافت و زیبایی ببخشد .

یک فرش بزرگ با رنگ روشن و طرح ساده استایل مینیمال خانه را تکمیل می کند . چندین مبل راحتی با پارچه های رنگ روشن و یک میز بر روی فرش قرار گرفته است . می توان گفت طراحی اتاق نشیمن ویلای این هنرمند ، بسیار کامل و دل نشین می باشد .

وسایل آشپزخانه مانند کابینت ها نیز مانند اتاق نشیمن ، از طراحی مینیمال پیروی کرده اند . رنگ کابینت ها شیری می باشد و طراحی چندانی روی آن ها قرار ندارد . یک لوستر فانتزی در آشپزخانه قرار دارد که علاوه بر روشن کردن محیط ، جلوه ی آشپزخانه را نیز زیبا تر می کند . آشپزخانه با اختلاف سطح اندک ، کمی بالاتر از اتاق نشیمن قرار داده شده است .

طراحی یک پاسیو در پشت آشپزخانه ، امکان استراحت کردن و یا غذا خوردن را فراهم می کند . جالب است بدانید که در پاسیو ، یک میز ناهار خوری نیز قرار دارد .

در طراحی نما ، از آجر های سفید رنگ استفاده شده است . از این روی میتوان نمای بیرونی را تا حد زیادی هم جهت با دکوراسیون منزل در نظر داشت .

به کاربردن پنجره های مربع شکل در طراحی این ویلا ، باعث شده تا بتوان در طول روز از نور خورشید بهره مند شد . هم چنین فضای سبز کوچکی که در ورودی خانه قرار دارد ، منظره ی زیبایی را رقم زده است .

برای سقف نیز چندین شیروانی در نظر گرفته شده است .

در طراحی ویلا ، برای کف پوش ها پارکت هایی از جنس چوب به کار برده شده است ، که علاوه بر گرم نگه داشتن فضا در زمستان ، زیبایی خیره کننده ای را دارا می باشد .

جنیفر لوپز و ویلای جدید او

اتاق خواب ها بسیار ساده طراحی شده اند و تنها وسایل ضروری در آن قرار داده شده است . کف پوش اتاق خواب ها ، موکت می باشد که بسیار نرم و زیبا است .

این خانه تعداد زیادی حمام و سرویس بهداشتی دارد که در هر یک از آن ها دارای لوستر و طراحی خاصی می باشند .

جنیفر لوپز صاحب دو فرزند می باشد . اتاق کودکان نیز بسیار ساده طراحی شده است . اتاق فرزندان این خواننده مشترک می باشد .

طراحی دکوراسیون فضای بیرونی این ویلا ، از سبک مدیترانه الهام گرفته است .

از دیگر امکانات لوکس این ویلا می توان به داشتن یک آسانسور ، کتابخانه ، سالن آمفی تئاتر و ... اشاره کرد .

کلام آخر :

شرکت معماری هیرادانا در این مقاله شما کاربران محترم را با ویژگی های ویلای جنیفر لوپز آشنا کرده است . امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشد . شما می توانید سوالات خود را در خصوص طراحی داخلی و یا معماری از کارشناسان ما بپرسید و به پاسخ صحیح دست یابید .

6 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات