طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

جزییات و تزیینات در سبک آرت دکو

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 23 آبان 1397 در ساعت 14 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه این بخش از وب سایت شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا بر آن شدیم تا طلاعات جامع تری در مورد طراحی داخلی به سبک آرت دکو ارائه دهیم. همانطور که قبلا نیز گفته شد شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا یک مجموعه فعال در زمینه بازسازی ساختمان ، تعمیرات ساختمان ، بازسازی منزل و غیره می باشد. سبک آرت دکو در طراحی خانه های ویلایی و آپارتمانی بسیار پرطرفدار بوده است . نه تنها بخاطر ماهیت آن بلکه با زیبایی که در ترکیب رنگ ها خطوط پیچیده و اشکال و فرم ها ایجاد میکند باعث جلب توجه افراد و بیننده ها میشود .

سرویس بهداشتی و حمام

آرت دکو در سرویس های بهداشتی و حمام ها با استفاده از کاشیهای زیبا ، موزاییک ، و لوازم و وسایل طلایی و برنزی تعریف میشود . در این سبک باید از مهندسی باکیفیت و سنگهای مرمر و قیمتی و گران استفاده کرد . شما همچنین میتوانید از گلدان ها به همراه زیورآلات و آبنماهایی به عنوان تزیینات و لوازم جانبی در سرویس بهداشتی و حمام خود استفاده کنید .

اتاق خواب

اتاق خواب در سبک آرت دکو باید از وسایل و عناصر لوکس تشکیل شود ولی در عین حال محیطی آرام و راحت را بوجود بیاورد . برای رسیدن به سبک آرت دکو در اتاق خواب  باید از لوازم جانبی و وسایل شگف انگیز و تک ، لوستر و لامپ های لوکس ، وسایل مدرن و پارچه های زینتی به طور حساب شده و هوشمند استفاده کرد . پرده های دولایه ، بالش ها و پتوهای ابریشم و ساتن چهره خوب و شگفت انگیزی به اتاق خواب میدهند.

آشپزخانه

اشپزخانه در سبک آرت دکو با ورقه های نقره ای و طلایی شمعدانی ها ، قاب نقاشی های زیبا و گلدان های تزیینی دکوراسیون آشپزخانه را شکل میدهد .  نمای آشپزخانه در این سبک عموما از چوب طبیعی به همراه دستگیره های براق شکل میگیرد . سطح کار و روکابینتی ها هم میتوانند از سنگ مرمر و دیگر سنگ های طبیعی شکل بگیرند .

هال و پذیرایی

بیشترین دقت و توجه در سبک آرت دکو به هال و پذیرایی معطوف میشود . به این دلیل که این قسمت از خانه است که بیشترین وقت آزاد خانواده در آن سپری میشود . مبلمان و صندلی ها  باید راحت و آرامش بخش باشند و به عنوان یک قانون در سبک آرت دکو باید دارای شکلی ساده ولی در عین حال نشان دهنده قیمت بالا و کیفیت زیاد خود باشند . فرش های دست بافت لوکس ، پرده های ابریشمی و یا مخملی ، نورپردازی های ظریف و لوستر های مدرن و کلاسیک لوکس و شیک به هالو پذیرایی برای جلب توجه بسیار کمک میکند .

مزایای استفاده از سبک آرت دکو برای دکوراسیون داخلی محیط های غیر مسکونی

برای دکوراسیون و بازسازی خانه ، آپارتمان ، دفتر اداری ، مغازه ها ، رستوران ها ، سالن های زیبایی و دیگر کاربری های غیر مسکونی میتوان از سبک آرت دکو برای سبک غالب کار استفاده کرد. این سبک روشن و براق میتواند زیبایی را به هر مکانی ببخشد .

  • طراحی داخلی آرت دکو در سالن های زیبایی به طور مشخص نیاز به : قاب های لوکس آیینه ها ، لوستر های کریستال ، مبلمان و صندلی های نرم و راحت . شما میتوانید با لوازم کار و دکورهای لوکس که برای آنها طراحی کرده اید و نقاشی هایی زیبا و مدرن در قاب های شیک باعث جلب توجه و جذب مشتریان خود بشوید.
  • آرت دکو در دفاتر اداری به شما این اجازه را میدهد که به راحتی بتوانید بخش های مختلف را با طراحی و دکوراسیون از هم تفکیک کنید که با کمک نورپردازی و کنتراست رنگی بین فضاها که با اصول و قواعد آرت دکو هماهنگ باشد به این هدف برسید.
  • بوتیک ها و مغازه های آرت دکو همیشه خوب و تمیز و جذاب و غیرمعمول هستند . طراحی مغازه در سبک آرت دکو به معنی افزایش تعداد رغیبان و مشتریان و انتظار دیدن مشتریان چندین و چند بار است . ولی باید این نکته را در نظر بگیریم که محقق شدن این هدف و رسیدن به سبک آرت دکو مناسب برای بوتیک و مغازه ها تنها به دست متخصصان و طراحان داخلی حرفه ای میسر است.
10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات