طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

توجه به رفاه کارکنان در طراحی دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 7 بهمن 1398 در ساعت 14 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه روند شناخت پروژه های برتر طراحی داخلی ، بازسازی ساختمان و بازسازی منزل در دنیای معماری در این مقاله در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا قصد داریم یکی از موفق ترین طراحی داخلی اداری در سال 2017 ، در کشور برزیل را با هم بررسی کنیم .این فضا در متراژی به مساحت 300 متر مربع توانسته است یک محیط عالی و منحصر به فرد را ایجاد کند تا در چشم بیننده جذاب بنظر برسد .  این شرکت یک آژانس متخصص در زمینه رسانه های دیجیتال است . آنها خواستار فضایی در طراحی دکوراسیون اداری  بودند که فضای کاری را به مکانی برای اشتراک گذاری دانش ، ایده ها و نظرات افراد تبدیل کند که هدف اصلی آن همبستگی و یکپارچه سازی تیم است .

1- فضاهای کاری و عملکردی دفتر

توجه به رفاه کارکنان در طراحی دکوراسیون اداری

برای این شرکت هر فضا متناسب با نوع کار و عملکرد ، طراحی و تفصیل شد .  این برنامه فضاهای زیر را در طراحی دکوراسیون داخلی پیش بینی کرد : فضای کاری باز ، اتاق های جلسات ، منطقه استراحت افراد ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام .این فضاها دقیقا بعد از سالن ورودی ، توزیع میشوند و کل برنامه ی فضایی به صورت کامل درک میشود .

2 - سالن اصلی کار

توجه به رفاه کارکنان در طراحی دکوراسیون اداری

یک فضای مستطیلی شکل با سه میز چوبی طویل که در دو طرف آن افراد میتوانند بنشینند و هر فرد فضای شخصی خود را برای کار دارد . صندلی های چرخدار مشکی رنگ به اضافه ی لپ تاپ های جداگانه به همراه یک تلفن رومیزی ، وسایل میز هر فرد را شکل میدهد . ضمن اینکه هر کارمند آزاد است متناسب با سلیقه ی خود وسایل مورد علاقه و شخصی خود را به میز کارش اضافه کند .شیشه های سرتاسری که در طراحی دکوراسیون داخلی این فضای اداری اجرا شده است باعث شده است فضاها از نور طبیعی روز که مهم ترین نور برای فضاهای اداری به شمار میرود ، بهره کافی را ببرند و فضایی دلنشین و مطبوع را برای این فضاهای جمعی کاری به وجود آوردند .

3 - فضای نشیمن کاری

ایده ی جذاب در این اجرای دکوراسیون اداری ، فضایی برای استراحت یا کار بصورت راحت در وضعیت دراز کش یا خوابیده است . این قسمت با طراحی فضاهایی دارای ارتفاع مختلف و روکشی از صفحات چوبی و حضور بالشتک هایی برای تکیه افراد به آن ، محیطی جذاب برای کار کردن در فضایی راحت و آرامش بخش را برای کارکنان ایجاد کرده است .ارتفاع های مختلف برای این صفحات باعث شده است متناسب با نیاز هر فرد و راحتی کار برای آنها ، از این فضا استفاده کنند . هم چنین با طراحی قفسه هایی محلی برای قرار دادن کتاب ها  و مجلات در آنها ایجاد شده است .

توجه به رفاه کارکنان در طراحی دکوراسیون اداری

4 - طراحی اتاق جلسات

اتاق جلسات از چوب های بومی برزیل پوشیده شده است و ایجاد فرورفتگی های در این قسمت ، محل هایی برای قرار دادن کتب و عناصر در داخل آن به وجود آورده است که داخل آن به رنگ زرد است و ترکیب زیبایی با متریال چوب ایجاد کرده است.

5 - سقف و کف فضای کار

  • سقف

سقف این ساختمان به همان شکل صنعتی خود در قبل از بازسازی ساختمان است . شبکه ای از پروفیل های آلومینیومی که چوب های معدنی و نمدی در داخل آن تعبیه شده اند و به منظور آکوستیک کردن و کاهش دادن آلودگی های صوتی در فضای کار طراحی شده اند و چراغ های کم مصرف که گرما و حرارت زیادی را در این فضا ایجاد نکنند .

  • کف

کف سالن از سرامیک هایی به رنگ روشن و تیره و با طرح هایی هندسی و منظم به وجود آمده اند که تضاد این رنگ ها در کف سالن باعث ایجاد هارمونی لطیفی در فضای کاری دفتر شده اند . این طراحی ها همچنین مرز هر قسمت را از بخش دیگر مشخص میکند .

توجه به رفاه کارکنان در طراحی دکوراسیون اداری

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات