طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

تنوع دکوراسیون دیوار بخش دوم

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 22 تير 1400 در ساعت 11 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

در مقاله تنوع دکوراسیون دیوار بخش اول مولفه های تابلو دیواری ، بشقاب های تزئینی و آینه های دکوراتیو معرفی شدند . در این نوشتار سایر عناصر مورد استفاده در طراحی دکوراسیون دیوار توضیح داده می شوند .

  • ·       استیکرهای دیواری

استیکرهای دیواری نیز یکی از پارامترهای نوینی هستند که برای تزئین دیوار مورد استفاده قرار می گیرند . تنوع در طرح و رنگ در این دسته از المان ها شگفت انگیز است . طرح های سه بعدی استیکرهای دیواری به فضای منزل روح بخشیده و زیبایی خارق العاده ای ایجاد می نمایند . ترکیب این عنصر با سایر عناصر موجود در این زمینه ، می تواند نتایج بسیار چشمگیر و فریبنده ای را ایجاد نماید . البته باید به وجود هماهنگی و همخوانی بین عناصر انتخاب شده دقت شود و در صورت وجود عدم تناسب نتیجه نه تنها سبب زیبا سازی محیط نخواهد شد بلکه باعث ایجاد اغتشاش بصری برای بیننده می گردد .

تنوع دکوراسیون دیوار بخش دوم

  • ·       سنگ های تزئینی

سنگ های تزئینی یکی دیگر از گزینه های پیش روی طراحان شرکت معماری برای طراحی دکوراسیون منازل هستند . به کارگیری از این متریال مربوط به امروز و دیروز نیست و از ایام دور شاهد به کارگیری این سبک در دیزاین دیوارها هستیم . اما این شیوه نیز در طی گذر زمان با تحول و رشد مواجه بوده و بسیار شکیل تر از قبل در طراحی دکوراسیون به کار گرفته می شود . به کارگیری سنگ های تزئینی برای افرادی که قادر به کنترل نم و رطوبت دیوارها نیستند بسیار مناسب و ایده آل است .

تنوع دکوراسیون دیوار بخش دوم

علاوه بر سنگ های زینتی ، استفاده از آجرچینی در دیوارهای داخلی نیز متداول و رایج است و این متریال را می توان برای پوشش دادن بخشی از دیوارهای فضای نشیمن یا سالن ها استفاده نمود . به کارگیری آجر در فضای اتاق خواب خیلی مرسوم نیست و اغلب در اتاق ها از انواع دیگر دیوارپوش ها مانند کاغذ دیواری و عناصر دیگری از این دست استفاده می شود .

  • ·      ریسه های نور

استفاده از ریسه های تزئینی در دکوراسیون علاقه مندان خاصی دارد و این سبک در میان عموم مردم مورد استقبال واقع نشده است . اما به کارگیری از این شیوه در کنار استفاده از عکس های خاطره ساز می تواند ایده جذابی برای طراحی داخلی فضاهای خصوصی باشد و با همراه نمودن کمی خلاقیت ، می توان شاهد ایجاد دکوراسیونی متفاوت و منحصر به فرد بود .

تنوع دکوراسیون دیوار بخش دوم

  • ·      شلف های دیواری

شلف های دیواری ، المان های پرکاربرد و پر طرفدار امروزی هستند که از نظر طرح ، رنگ ، نوع  نصب و بسیاری از پارامترهای دیگر دارای تنوع زیادی هستند . استفاده از این عنصر علاوه بر ایجاد طرحی نو در دکوراسیون داخلی ، فضایی برای قرار دادن اشیا و لوازم ایجاد می کند که برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی و پسندیده است . همچنین به کار گیری از این المان در تمام بخش های منزل امکان پذیر است و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد . اما نوع شلف به کار رفته در فضای اتاق خواب قطعا با شلف نشیمن منزل یکسان نبوده و تفاوت هایی خواهند داشت .

تنوع دکوراسیون دیوار بخش دوم

شلف های چوبی نسبت به سایر انواع آن فراوانی مصرف بیشتری دارند و از نظر کاربران جذاب تر هستند . همچنین با استفاده از شلف های رنگی می تواند کمبودهای موجود در فضا را جبران نموده و فضاهی مدرن را تکمیل نمود . نحوه نصب شلف های دیواری نیز بسیار جالب و جذاب است و می توان در طول زمان تنها با جا به جا نمودن محل قرار گیری شلف ها ، دکوراسیون جدیدی را در محیط ایجاد نمود .

دکوراسیون دیوارهای بیرونی

تزئین دیوار صرفا در مورد دیوارهای داخلی منازل نیست و می توان دیوارهای فضاهای خارجی مانند حیاط ، بالکن ، تراس و پاسیو را نیز با استفاده از عناصر دکوراتیو دیزاین نموده و فضای دلنشین را برای کاربران ایجاد نمود . انواع دیوارکوب های جذاب برای استفاده در فضاهای آزاد در دسترس قرار داد که افراد می توانند با توجه به فضای مورد نظر خود نوع سازگار تر آن را انتخاب نمایند .

دیوارهای سبز و گلدان های گل طبیعی زیبا از مولفه های پر طرفدار برای تزئین دیوارهای خارجی هستند که علاوه بر زیبایی و تلطیف فضا ، به ایجاد هوای پاک نیز کمک می کند .

9 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
سمیرا : عالیییی
0 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات