طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

تنوع دکوراسیون دیوار بخش اول

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 22 تير 1400 در ساعت 10 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دیوارها یکی از پارامترهای مهم در هر بنایی هستند که نحوه دیزاین آنها تاثیر فراوانی در کیفیت فضای داخلی منزل دارد . برای ایجاد تنوع در محیط منزل می توان با ایجاد تغییرات جزئی بر روی دیوارها ، طراحی داخلی را  دگرگون کرده و نشاط و جذابیت را برای کاربران فراهم نمود .

 به وجود آوردن تحول در منزل همواره نیازمند هزینه کرد مبالغ زیاد نیست و با ایجاد تغییر در دکوراسیون دیوارها می توان به راحتی و با حداقل هزینه ، جانی تازه به دکوراسیون داخلی بخشید . برای اجرای طرح های جدید دکوراسیون دیوارها می توان از پارامترهای متفاوتی استفاده نمود که در ادامه برخی از محبوب ترین المان های موجود معرفی می گردند .

تنوع دکوراسیون دیوار بخش اول

  • ·      تابلوهای دیواری

استفاده از تابلوهای دیواری یکی از بهترین شیوه های به کارگیری فضاهای بلا استفاده در هر خانه و زیباسازی محیط است . تابلوهای دیواری امروزه از سبک سنتی آن فاصله زیادی گرفته و تنوع در طرح و رنگ و حتی نوع نصب آن ، با پیشرفت زیادی رو به رو بوده است .

تابلوها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هر فرد می تواند با توجه به تمایلات و علاقه مندی خود نوعی از آن را که تناسب بیشتری با فضای در اختیار دارد را برگزیند . برخی افراد در انتخاب تابلوها به رنگ های به کار رفته در آن نیز توجه ویژه ای داشته و مواردی را برای به کارگیری در منزل انتخاب می کنند که از نظر طرح و رنگ با سایر المان های موجود همخوانی کامل داشته باشند . در نقطه مقابل افرادی قرار دارند که زیبایی و مفهوم نهفته در تابلو را در اولویت خویش قرار می دهند و در انتخاب تابلو برای منزل خویش ، دست به گزینش مواردی می زنند که با فضای روحی آنان همخوانی داشته باشد .

تنوع دکوراسیون دیوار بخش اول

انتخاب تابلو برای استفاده در دکوراسیون داخلی از قاعده خاصی تبعیت نمی کند و افراد می توانند با فراغ بال ، بدون اینکه نگرانی از بابت آشفتگی در جلوه بصری محیط داشته باشند ، تابلو محبوب خود را برگزیده و روی دیوار مورد نظر خود نصب نمایند . البته لازم است که به سبک دکوراسیون فضا برای انتخاب تابلو دقت شود و از گزینش تابلوهایی که سبک متفاوتی دارند پرهیز گردد . به عنوان مثال استفاده از تابلوهای مدرن در فضای کلاسیک به هیچ عنوان جذاب و چشمگیر نخواهد بود و باید از بروز این پدیده در طراحی پیشگیری شود . اما هیچ محدودیتی برای انتخاب طرح و مضمون تابلو وجود ندارد و گزینش کاملا به سلیقه کاربر مرتبط می باشد .

  • ·      بشقاب های تزیینی

یکی از المان هایی که در بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد ، بشقاب های تزئینی نصب شونده روی دیوارها هستند . استفاده از این شیوه از گذشته های دور مرسوم و متداول بوده است . به کارگیری از این روش امروزه نیز علاقه مندان زیادی دارد هر چند که تغییرات زیادی در نوع بشقاب ها و نحوه به کارگیری آنها به وجود آمده است .

بشقاب هایی که در حال حاضر هنرمندان خوش ذوق برای نصب بر روی دیوار طراحی و ارائه می نمایند به صورت یک مجموعه هدفمند می باشند و استقبال از کارهای تک بسیار محدود شده است . همچنین رنگ ها  و مضامین نقاشی های به کار رفته روی بشقاب ها نیز تحول مطلوبی پیدا کرده اند و به راحتی می توان بشقابی با طرح و رنگ ایده آل برای هر دکوراسیون فراهم نمود . تنوع بشقاب های تزئینی به جنس آنها نیز سرایت کرده است و امروزه شاهد خلق کارهای حصیری زیبا برای نصب روی دیوار هستیم که منحصر به فرد هستند و برای بیننده جذابیت ویژه ای دارند .

تنوع دکوراسیون دیوار بخش اول

  • ·      آینه های دکوراتیو

استفاده از آینه بر روی دیوارها ،  کاربری های گوناگونی دارد . وجود آینه ها ، نور محیط را تحت تاثیر قرار می دهد به همین دلیل امروزه استفاده گسترده تری از این عنصر در طراحی دکوراسیون صورت می گیرد . آینه های دکوراتیو یکی از پدیده حال حاضر صنعت دکوراسیون داخلی هستند که به سرعت در جوامع امروزی رشد و گسترش یافته اند . تنوع زیاد و همخوانی با سبک دکوراسیون مدرن دلیل دیگری بر محبوبیت این مولفه ، از نظر کاربران می باشد .

تنوع دکوراسیون دیوار بخش اول

برای آشنایی با سایر المان های پرطرفدار دکوراسیون دیوار ، بخش دوم مقاله را مطالعه فرمائید.

6 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات