طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ترندهای سال 2020 در طراحی داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 5 فروردین 1399 در ساعت 17 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر در سال جدید قصد بازسازی منزل خود را دارید از داغ ترین ترندهای سال 2020 در طراحی دکوراسیون داخلی خود بهره بگیرید.  پس اگر می خواهید با ترند های سال 2020 بیشتر آشنا شوید این مقاله را در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا دنبال کنید.

از آن جا که در سال 2020 توجه طراحی دکوراسیون داخلی به محیط زیست  بیشتر شده و همه چیز درباره ی بازگشت به طبیعت است استفاده از متریال ارگانیک ، مواد قابل بازیافت وپایداراهمیت فراوانی پیدا کرده.بسیاری از افراد خانه ای با دکوراسیون لوکس می خواهند به طوری که هم زمان عناصر ارگانیک را در طراحی خود جای داده باشد. از این رو شرکت های معماری بسیاری به این خواسته توجه کردند.آن ها از چوب بازیافتی در ساخت صندلی ها ، میزها و کف خانه استفاده کردند.

همچنین مدل درب انبارها به سبک روستیک از برجسته ترین مدل ها در سال 2020 هستند زیرا علاوه بر ایجاد فضای طبیعی نوستالژیک هستند.

ترندهای سال 2020 در طراحی داخلی

تغییرات جوی باعث شده است طراحان ما از سبک بیوفیلیک در طراحی خود استفاده کنند که یکی از ترندهای طراحی در سال 2020 به شمار میرود. به کار بردن گیاهان در طراحی داخلی  علاوه بر آن که باعث سازگاری منزل شما  با محیط زیست می شود به ارگانیک بودن و زیبایی آن کمک می کند.

بازگشت پارچه ها و کاغذ دیواری های گلدار از دیگر تغییرات به وجود آمده در سال 2020 هستند.روند این کاغذ دیواری ها به صورتی می باشد که الگوهای گل را در اندازه ها و رنگ های مختلف در خود گنجانده است.

ترندهای سال 2020 در طراحی داخلی

بازگشت رنگ سیاه و به کار بردن آن بیشتر از همیشه!

شرکت های طراحی داخلی پیش بینی میکنند در سال 2020 از رنگ سیاه به مقدار زیادی در طراحی ها استفاده می شود.به طور مثال از کابینت ها گرفته تا سینک و میزها ، همه می توانند سیاه انتخاب شوند. یکی از دلایلی که طی      سال های اخیر باعث شده از رنگ سیاه کم تر در دکوراسیون داخلی  استفاده شود این امر است که امکان دارد فضای اتاق شما را کوچکتر نشان دهد.اما شما می توانید با استفاده از رنگ های متضاد با آن این مشکل را به خوبی حل کنید.برای مثال سیاه و سفید آغاز و پایان طیف رنگی هستند و به معنای واقعی کلمه می توانند یک تضاد واضح بین رنگ ها را نشان دهند.

ترندهای سال 2020 در طراحی داخلی

روش های بسیاری برای ترکیب این دو رنگ وجود دارد. مثلا انتخاب مبل ها به رنگ سیاه در کنار کوسن سفید یا استفاده از سنگ مرمر سیاه و سفید بازسازی ساختمان شما را زیباتر خواهند کرد.

استفاده از مبلمان با پارچه ی مخمل یک انتخاب مناسب برای داشتن دکوراسیون لوکس در سال 2020 به حساب می آید.وقتی صحبت از پارچه های مخملی      می شود بیشتر افراد به پارچه های مخمل قرمز قدیمی فکر می کنند اما       گزینه های ما در انتخاب رنگ بیشتر از همیشه شده است.انتخاب رنگ هایی مانند نارنجی سوخته ، سبز ، زرد و...

 استفاده از تخت های سایبان دار مدرن یکی از تغییرات سال 2020 است که فضای اتاق شما را به محیطی آرام و لوکس تبدیل می کند.دیگر نیازی به تخت های سایبان دار با پارچه های سنگین و تاج های کوتاه نیست. به کار بردن    تخت های سایباندار مدرن که از قاب هایی با روکش فلزی براق ساخته شده اند یک انتخاب بسیار مناسب برای اتاق خواب ها هستند اما برای جلوگیری از سنگینی ظاهر آن اندازه قاب تخت را در نظر بگیرید. 

از دیگر ترند های سال 2020 استفاده از وان های لوکس ایستاده است.

سعی کنید در آشپزخانه های خود از قفسه هایی باز استفاده کنید که ترجیحا با مصالح طبیعی ساخته شده اند.عناصری مانند کابینت آشپزخانه و جزیره ها در    آشپزخانه های سال 2020 با رنگ های پر جنب و جوشی مانند آبی ملوانی  ، قرمز تیره ، زرد ، سبز و... به کار می روند.

ترندهای سال 2020 در طراحی داخلی

به طور کلی رنگ سال 2020 آبی ملوانی (یا همان آبی کلاسیک) است.با استفاده از این رنگ در جزیره ی آشپزخانه و استفاده از تزئینات با رنگ متضاد آن مانند سفید می توان ظاهر جدید و چمشگیری در دکوراسیون ایجاد کرد.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات