طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بورلی هیلز و گران قیمت ترین ویلاهای لوکس دنیا

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 15 آبان 1402 در ساعت 12 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی ویلاهای لوکس بورلی هیلز کالیفرنیا

بورلی هیلز را می توان منطقه ای بسیار گرانقیمت و اشرافی دانست که واقع در ایالت کالیفرنیا در منطقه ی غربی شهر لس انجلس قرار دارد و طراحی ویلا لوکس افراد معروف در آن توجه دنیا را به این منطقه جلب میکند. در این منطقه گرانقیمت ترین و خاص ترین خانه های ویلایی ساخته شده است و بسیاری از ثروتمندان جهان و افراد مشهور نیز در این نقطه از شهر لس انجلس برای خود خانه ای ساخته اند. همچنین قابل توجه است که درصد زیادی از جمعیت این شهر یا منطقه را ایرانیان تشکیل داده اند و باعث بسیاری از پیشرفت های این منطقه بوده اند. حدود  20 درصد از جمعیت این منطقه متعلق به ایرانیان بوده به طوری که حتی نام قسمتی از آن را تهرانجلس گذاشته اند و حدود 40 درصد از دانش آموزان موجود در بورلی هیلز نیز ایرانی می باشند. در این شهرک می توان رستوران ها و مغازه ها و شاپ های مختلف ایرانی زیادی را مشاهده نمود که این نکته ای جالب می تواند باشد.

بورلی هیلز دارای گران قیمت ترین ویلاهای لوکس دنیا

همچنین به طور کلی می توان گفت طراحی ویلا در این منطقه همیشه مورد توجه تمامی افراد در سرتاسر دنیا بوده به طوری که این ویلاها را الگوی ساخت ویلا برای خود قرار داده اند. به همین دلیل آگاهی از چگونگی این ویلاها و سبک طراحی ویلا، طراحی نما و طراحی دکوراسیون داخلی آن ها می تواند مفید باشد.

طراحی ویلای کلاسیک در بورلی هیلز

ویلاهای افراد مشهور در بورلی هیلز:

همانطور که گفتیم بسیاری از ثروتمندان و سلبریتی های مشهور دنیا در این منطقه از لس انجلس ساکن بوده و دارای ویلا و عمارتی بزرگ می باشند که طراحی ویلا های آنها و طراحی نمای ساختمان های ویلایی شان با زیبایی چشمگیری انجام شده است. از جمله ی این افراد می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تیلور سوییفت

تیلور سوییفت که یکی از مشهورترین خواننده های سرتاسر جهان است صاحب یک ویلای بزرگ که به سبک مدرن و مینیمال ساخته و دکوراسیون شده است در این منطقه می باشد. او این ویلا را با استفاده از تکنولوژی های روز و عناصر امروزی سبک مدرن بسیار پیشرفته تر از قبل کرده و از جمله اقداماتی که وی برای ویلا انجام داده است می توان به کشویی کردن درها، استفاده ی بیشتر از نور طبیعی و اجازه ی ورود این نورها به فضاهای داخلی، ایجاد فضاهایی واسطه میان داخل و خارج ویلا برای نشستن و گذران وقت، استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی و انتخاب رنگ سفید به عنوان زمینه ی اصلی دکوراسیون داخلی ویلا، اشاره نمود. این هنرمند شاخص برای دکوراسیون قسمت ورودی ویلا از تابلوها و گلدان ها و عناصر تزیینی مدرن و ساده استفاده نموده است تا در کنار ساده نگه داشتن ورودی به آن حس و حالی هنری و زیبا ببخشد . برای این ویلا یک فضای پاسیو در قسمت باز این ویلا طراحی شده است که مبلمان شده و فضایی دلنشین برای نشستن و گفت و گو می تواند باشد. در دکوراسیون داخلی نشیمن این ویلا از مبلمانی کلاسیک، سقف کاذب، شومینه ای براق و تیوی وال طراحی شده است و دیوار دیگر نشیمن با پنجره های بزرگ که رو به باغ و حیاط ویلا می باشد پوشانده شده است و ترکیب اینها فضایی زیبا و آرامش بخش را خلق نموده است.

ویلای تیلور سوئیفت در بورلی هیلز

به طور کلی در دکوراسیون تمامی قسمت های این ویلا از رنگ خنثی و سفید برای زمینه ی اصلی استفاده شده است و هر فضا با توجه به ماهیتی که دارد از رنگ دیگری برای روح بخشیدن به فضا استفاده شده است. برای مثال در نشیمن از رنگ چوب و در اتاق خواب از رنگ قرمز برای این کار استفاده شده است.

  • جنیفر لارنس

جنیفر لارنس که یکی از بازیگران هالیوودی و بازیگر بسیاری از فیلم های سینمایی با کیفیت هالییود می باشد نیز از جمله سلبریتی هایی است که در منطقه بورلی هیلز دارای خانه و ویلا می باشد. او در این منطقه دارای یک عمارت و ویلای بزرگ 500 متری می باشد که باغ آن به زیبایی با سنگ و چمن و درختان و استخر و دیگر عناصر تزیین شده است. این عمارت دارای 5 اتاق برای خواب، 5 سرویس بهداشتی و ... می باشد. دکوراسیون داخلی این ویلا به سبک کلاسیک طراحی شده ولی این امر جلوگیری از امروزی بودن این ویلا نکرده است. از جمله برتری ها و ویژگی هایی که این ویلا دارد می توان به باغ زیبا و درختان متنوع آن اشاره نمود. وسیله سمگ چینی در کف باغ فضای ورودی ویلا مشخص شده است و می توان گفت در واقع خانه در میان انبوهی از درختان و سرسبزی محصور شده است. در طراحی قسمتی از باغ این خانه در بورلی هیلز استخری باریک و مینیمال را می توان مشاهده نمود که به وسیله ی دکوراسیون خاصی که در اطراف آن صورت گرفته است می تواند فضایی گرم و زیبا باشد.

طراحی ویلای مدرن در بورلی هیلز امریکا

در دکوراسیون داخلی این عمارت از متریال هایی مانند چوب به وفور استفاده شده است. به صورتی که میز غداخوری، قفسه های مختلف و حتی جزیره ی آشپزخانه چوبی می باشد. برای فضای نشیمن به منظور بزرگتر جلوه دادن نشیمن از پرده های سرتاسری و در میان آن ها از طراحی شومینه استفاده شده است. لوستر، گلدان های گرد و قدیمی، کاناپه ها و مبلمان چوبی را می توان عناصری دانست که به این فضا حس و حالی کلاسیک بخشیده اند. فضای غذاخوری که دقیق کنار فضای نشیمن قرار دارد نیز با همین عناصر و وجود پنجره ای سرتاسری حسی شاعرانه و زیبا پیدا کرده است.

در طراحی اتاق خواب بزرگ این خانه علاوه بر عناصر معمولی اتاق خواب از مبلمان نیز استفاده شده است که فاخر و ثروتمند بودن صاحب ویلا را نشان می دهد.

  • ادل

ادل را نیز می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین خواننده های سرتاسر جهان شناخت که آثار فاخر و مشهور زیادی دارد و به پشتوانه ی همین نکات دارای ثروت زیادی نیز می باشد. ویلای این خواننده در سبک دکوراسیون مدرن، که در منطقه بورلی هیلز واقع شده است شامل 4 اتاق خواب و 6 حمام و همچنین یک استخر و خانه ی درختی می باشد. دکوراسیون داخلی این خانه با استفاده از عناصر بسیار راحت انجام شده است. به طوری که در فضای نشیمن این خانه می توان شومینه، کاناپه های راحتی و ترکیب ای عناصر با نقاشی ای شاخص و پنجره ها و ورود نور طبیعی مشاهده نمود . همچنین از فرش برای پوشاندن کف خانه استفاده شده است که باعث حس گرما و صمیمیت زیادی در این خانه شده است. این خانه که تا حدودی به سبک فرانسوی دکور شده است دارای درهایی در نشیمن می باشد که رو به استخر خانه باز می شوند. همچنین از طریق پلنکانی سفید و قهوه ای می توان از طبقه ی همکف ویلا به طبقات بالاتر راه پیدا کرد. فضاهای دنج کوچک دیگر نقاط قوت این خانه هستند به صورتی که در کنار پله، کنار پنجره ها و هر قسمت دیگری که شده است نقطه ی امن کوچکی را به وسیله مبلمان و عناصر تزیینی خلق کرده اند تا فضایی زیبا برای خلوت و گفت و گو وجود داشته باشد.

طراحی ویلای ادل

آشپزخانه ی این خانه در بورلی هیلز نیز یکی دیگر از قسمت های ویژه و شاخص خانه می باشد. این آشپزخانه که دارای کابینت هایی سرتاسر سفید و جزیره ای بزرگ و سفید می باشد. به فضای نشیمن و فضای غذاخوری نیز راه دارد و می توان گفت در طراحی این خانه اصول اولیه ی معماری و طراحی داخلی که در بسیاری از سازه ها به آن ها توجه نمی شود را محترم شمرده شده است. در طراحی نما این ویلا نیز از سنگ و متریال های رنگی ملایم استفاده شده است که باعث خاص تر شدن آن گشته است.

بورلی هیلز گران قیمت ترین ویلاهای لوکس دنیا

کلام آخر

این مقاله توسط شرکت معماری هیردانا به منظور آشنایی شما با معماری و طراحی ویلا لوکس افراد ثروتمند و چگونگی دکوراسیون داخلی و طراحی نمای آن ها صورت گرفته است و امید است که مفید واقع شود.

جهت طراحی ویلا لوکس خود و اجرا یا ساخت ویلایتان مطابق با به روز ترین متد های دنیا با هیرادانا از طریق وب سایت و یا شماره 09125754921 در تماس باشید.

9 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات