طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 شهریور 1400 در ساعت 9 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در واقع می‌ توان گفت یکی از مهمترین فضاها که طراحی دکوراسیون داخلی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، طراحی داخلی فضاهای اداری است . زیرا علاوه بر اینکه تاثیر چشمگیری در جذب مشتری دارد ، کارکنان نیز ساعات طولانی از روز را در فضاهای کاری مشغول به کار هستند . بنابراین باید با ایجاد فضایی درست ، اصولی و کاربردی محیط کاری مناسب برای آنان ایجاد شود .

طراحی دکوراسیون داخلی اداری درست و اصولی که توسط افراد ماهر و باتجربه در این زمینه انجام شود . علاوه بر اینکه باعث افزایش بهره‌ وری کارکنان می گردد ، باعث جلب رضایت مراجعین نیز می شود .

شرکت دکوراسیون هیرادانا ، دارای کارنامه ای درخشان در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی بخصوص طراحی دکوراسیون اداری همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین طرح ها در کنار مناسب ترین قیمت همراه شما عزیزان باشد .

در طراحی دکوراسیون فضا های اداری طراح علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا ، باید به کاربردی بودن فضا نیز توجه داشته باشد تا محیطی اصولی ، کاربردی و مناسب برای کارکنان و همچنین مراجعین ایجاد شود .

شرکت دکوراسیون هیرادانا همراه با کادری مجرب و حرفه ای و همچنین سابقه ای درخشان در زمینه طراحی دکوراسیون فضاهای اداری ، آماده ارائه بهترین طرح ها با ظاهری مدرن ، بروز و زیبا و همچنین کاربردی خدمت شما کارفرمایان محترم می باشد .

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری

طراحی فضاهای اداری با استفاده از سبک های مختلفی قابل طراحی و اجرا می باشد ، در واقع انتخاب سبک به سلیقه شخصی ، میزان بودجه ، اندازه فضا و نوع کاربرد فضای اداری شما بستگی دارد اما به طور کلی از پرکاربردترین سبک ها برای طراحی فضاهای اداری می توان به سبک کلاسیک و سبک مدرن اشار کرد .

از پرکاربرد ترین و بارزترین مشخصات سبک کلاسیک می‌توان به استفاده از طرح‌ های زیبا و پیچیده ، استفاده از متریال های طبیعی ، ایجاد تقارن در طراحی و غیره اشاره کرد . فضاهای طراحی شده به سبک کلاسیک بسیار مجلل و لاکچری می باشند .

در طراحی به سبک مدرن برخلاف سبک کلاسیک ، همه چیز در اوج سادگی طراحی می شود و دیگر شاهد استفاده از طرح های شلوغ و پیچیده نیستیم . این سبک یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی دکوراسیون فضاهای اداری که دارای متراژ کمی هستند می باشد .

در سبک مدرن اولویت طراحی کاربردی بودن و عملکرد گرایی می باشد ، در این سبک فرم از عملکرد پیروی می کند .

  • طراحی فضاهای اداری

طراحی دکوراسیون اداری ملزم به رعایت اصول و قواعدی می باشد که فضاهای کاری را با هرگونه فعالیت اداری که دارد سازماندهی کند .

طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باید با کارهایی که در آن انجام می گیرد همخوانی داشته باشد در واقع فرآیند های کاری مختلف به محیط های کاری متفاوتی نیاز دارند . به عنوان مثال برخی از کارها به صورت تک نفره انجام می شود و نیازمند محیطی آرام می باشند . اما برخی از کارها به صورت گروهی می باشند که نیازمند طراحی متفاوتی است . بنابراین پیش از طراحی باید به نوع کاری که قرار است در آن فضا انجام شود ، توجه داشته باشیم .

  • نورپردازی

یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی دکوراسیون داخلی نورپردازی می باشد .

به طور کلی در طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحان در تلاشند تا جای امکان فضاها را طوری طراحی کنند تا تمام فضاها از نور طبیعی بهره مند شوند . بخصوص در طراحی فضاهای اداری . زیرا در فضاهای کاری نور طبیعی هنگام کار می تواند انرژی مثبت بیشتری به کارمندان ببخشد .

بنابراین جهت قرارگیری پنجره ها در طراحی فضاهای اداری بسیار مهم می باشد و باید به گونه ای جایگذاری شوند که بهترین شکل ممکن نور طبیعی وارد فضاهای داخلی شود .

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری

نورپردازی باید توسط افراد ماهر و با سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی ، با توجه به فرم و نوع کاربرد طراحی و اجرا شود .

همانطور که نورپردازی در طراحی نما باعث زیبا سازی بنا می گردد ، سیستم نورپردازی داخلی نیز در ارتقاء کیفیت فعالیت و همچنین روحیه کارمندان تاثیر زیادی می گذارد .

نورپردازی با توجه به سبک انتخابی برای طراحی دکوراسیون داخلی انجام می گیرد .

برای طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری با توجه به کارکرد می توان از انواع نورهای هالوژن ، نور مخفی ، نور سقفی ، رومیزی ، دیواری و … استفاده کرد .

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید ، که اگر از پارتیشن بندی برای جداسازی فضاهای اداری استفاده می کنید ، پارتیشن ها جوری جایگذاری شوند که مانع تابش نور طبیعی‌ به فضای کاری کارمندان نشود .

6 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات