طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بهترین شرکت دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 12 شهریور 1400 در ساعت 12 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که دکوراسیون داخلی منزل و ویلا از اهمیت بالایی برخوردار است دکوراسیون و طراحی داخلی اداره و شرکت ها هم امروزه اهمیت زیادی را دارا هستند . این روزها ایجاد رفاه و تنوع و دوری از خستگی و دلزدگی از فضا برای کارمندان از الویت های مدیران شده است و به همین علت است که نیاز است به ترند های روز دنیا توجه شود و برای ایجاد دکوراسیون اداری مناسب و مطلوب با شرکت های معماری ای که در این زمینه فعالیت می کنند مانند شرکت معماری هیرادانا مشورت صورت بگیرد .

 

انواع دکوراسیون اداری

  • طراحی فضای اداری به صورت بسته

در این سبک که از سبک های قدیمی دکوراسیون داخلی اداره است . استفاده از دیوار برای جدا سازی فضاها مرسوم است و هر فضا به منظور هدف قطعی مشخصی ساخته شده است و انعطافی در فضا دیده نمی شود .

  • طراحی فضای اداری به صورت باز

این سبک که امروزه در سرتاسر جهان ترند است ، دارای انعطاف فضایی بالایی ست و جذابیت زیادی را داراست. این سبک به شما این امکان را می دهد که از فضاهای مختلف استفاده های متفاوتی بکنید و حتی تغییر دکوراسیون و ایجاد تنوع هم در این سبک امکان پذیر تر و آسان تر است .

 

اصول طراحی دکوراسیون داخلی اداره از زبان بهترین شرکت دکوراسیون اداری ، شرکت معماری هیرادانا :

  • ایجاد همدلی و صمیمیت میان مدیران و کارمندان

طزاحی فضاها باید به گونه ای صورت بگیرد که همزمان که از هم دیگر جدا هستند ، ولی احساس جداشدگی کامل ندهند و کارمندان و مدیران در ارتباط مستقیم و سریع با یکدیگر باشند .

بهترین شرکت دکوراسیون اداری

  • ایجاد فضای شخصی برای افراد

افراد برای تمرکز روی کار و ارتقای سطح کاریشان نیازمند فضای شخصی به همراه مبلمان شخصی هستند . برای این کار نیاز نیست حتما از تعداد زیادی از دیوار ها و اتاق ها استفاده نمود . با استفاده از انواع پارتیشن ها می توان فضاها را از یکدیگر جدا کرد . در حالی که همچنان به هم مرتبط و وصل هستند . این روش باعث می شود تا ارتباط بین کارمندان به صورت کامل قطع نشود و کار تیمی بیشتر حس شود .

  • ایجاد فضای مناسب برای استراحت

ایجاد فضایی برای استراحت در دکوراسیون اداری باعث بالا رفتن راندمان کاری می شود ، که حتی در خیلی از شرکت ها جلستشان را گاهی در این مکان انجام می دهند که باعث تنوع در روند کاری و ایجاد خلاقیت می شود .

  • ایجاد فضای مناسب برای برگزاری جلسات

به هر حال هر اداره نیازمند یک فضای مجزا برای برگزاری جلسات است . فضایی که از مبلمان اضافی مبراست و نور طبیعی دریافت می کند . این فضا باید به گونه ای طراحی شود که احساس خستگی و کسلی به کارمندان القا نکند .

 

  • توجه به نور پردازی

هر جا که نیاز است نور طبیعی دریافت کند و هر جا که تو الویت نیست می تواند از نور غیر طبیعی استفاده کند ولی به هر حال باید به رنگ نور ها و شکل نور پردازی توجه زیادی شود تا باعث خستگی چشم و جسم کارمندان نشود و تاثیر مثبت روی آن ها بگذارد .

  • توجه به مبلمان اداری

از آنجایی که کارمندان ساعات زیادی را پشت میز نشسته و از مبلمان اداری استفاده می کنند ، نیاز است که مبلمان در استاندارد ترین حالت خودشان طراحی شوند و همچنین همه چیز متنوع و دارای سبک خاص خودشان باشند تا به محیط زیبایی هم ببخشند .

  • توجه به سبک دکوراسیون

نیاز است تمام جزییات عناصر استفاده شده در فضا با هم در ارتباط باشند و دارای هارمونی و یک سبک باشند تا فضایی شیک و دلچسب ایجاد شود .

بهترین شرکت دکوراسیون اداری

  • توجه به رنگ های استفاده شده در فضا

دوره ی رنگ های کسل کننده در فضای اداری به اتمام رسیده است . کمی جسارت و استفاده از رنگ های شاخص در مبلمان یا بعضی قسمت های اداره می تواند باعث ایجاد تنوع و حس سر زندگی در فضا شود .

 

کلام آخر

همانطور که گفته شد به صورت کلی توجه به طراحی داخلی هر فضایی از اهمیت بالایی برخوردار است . زیرا ما در ارتباط مستقیم با فضا و تک تک عناصر هستیم و زندگی میان این عناصر ، در فضا ، تاثیر مستقیم در روحیه و حال و هوایمان می گذارد و از آنجایی که ساعات زیادی را در فضای اداری طی می کنیم واجب است به دکوراسیون داخلی اداره هم توجه زیادی شود .

استفاده از سبک های مختلف در حالات مختلف می تواند بنا به سلیقه ی شما صورت بگیرد . ولی به هر حال به اصول کلی طراحی داخلی اداره باید توجه شود ، تا کارمندان دارای رضایت شغلی باشند و سطح کاریشان ارتقا یابد . برای ایجاد دکوراسیون اداری خوب بهتر است از شرکت معماری ای که در این زمینه فعالیت دارد ، مانند شرکت معماری هیرادانا که یکی از بهترین شرکت های معماری ایران در انجام اینگونه فعالیت هاست مشورت بگیرید و کار طراحی را به آن ها بسپارید .

9 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات