طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

برترین ترندهای مبلمان سال 2021

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 26 خرداد 1400 در ساعت 10 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از کارهایی که اکثر ایرانیان در آستانه فرا رسیدن سال نو اقدام به انجام آن می کنند ، بازسازی ساختمان و نوسازی دکوراسیون منزل خویش است . این کار علاوه بر ایجاد محیطی تمیز و به دور از آلودگی ، با فراهم نمودن فضایی که ترندهای روز تبعیت می کند ، باعث ایجاد حس نشاط و انرژی مثبت در افراد می گردد . هنرمندان و معماران سالانه متدهایی را به عنوان ترند برای سال پیش رو معرفی می نمایند که استفاده از آنها می تواند ایده های جذابی را برای طراحی دکوراسیون داخلی به همراه داشته باشد .

در طراحی ترند ها اغلب به این نکته توجه ویژه ای می گردد که متد عنوان شده در تناسب با سلایق شخصی تمامی افراد باشد . موضوعاتی که در ارتباط با آنها ترند منحصر به فرد ارائه می شوند متفاوت هستند و ترند می تواند در زمینه رنگ ، مبلمان ، سبک طراحی داخلی ، دکور و .... باشد . در این مقاله برخی از ترندهای مطرح مبلمان در سال 2021 معرفی می گردد .

برترین ترندهای مبلمان سال 2021

  • تخت خواب گرم و نرم ، ترند اصلی مبلمان 2021

    برترین ترندهای مبلمان سال 2021

ترند مبلمان در سال های مختلف متفاوت تعریف می شود و در سال 2021 ، تخت خواب های گرم و راحت به عنوان ترند مبلمان انتخاب شده اند . استفاده از تختی در طراحی داخلی که نرمی آن حس آرامش را به کاربر القا نماید و بتواند خستگی های روزانه را تن وی به در کند ، ترند مورد نظر طراحان در این سال است . در طراحی این تخت ها در بخش های تاج تخت و پاتختی از پارچه های نفیس استفاده می شود که علاوه بر شکیل بودن ، تکیه گاه راحتی نیز هستند .

  • به کارگیری رنگ صورتی در طراحی دکوراسیون داخلی

    برترین ترندهای مبلمان سال 2021

ترکیب رنگ صورتی ملایم با رنگ های بسیار ملایم یکی از ترندهای جذاب مبلمان در سال 2021 است . البته می توان رنگ صورتی را با رنگ هایی مانند آبی تیره ، زرد لیمویی و سبز که در تضاد با آن هستند نیز مورد استفاده قرار داد .

  • به کارگیری اشکال هندسی در اشیا

    برترین ترندهای مبلمان سال 2021

یکی از ترندهای خاصی که در سال 2021 معرفی شده است ، استفاده از اشکال هندسی بر روی اشیا و لوازمی است که در طراحی دکوراسیون از آنها استفاده می شود . صنعت مد در حال وارد کردن المان ها و مولفه های مدرن به فضای داخلی منازل است و یکی از ابزاری که در این راه مورد استفاده قرار گرفته است ، استفاده از شکل های نامتقارن برای طراحی مبلمان و دیگر لوازم و همچنین به کارگیری از نقاشی بر روی تجهیزات منزل است . استفاده از شکل های هندسی برای طراحی مبلمان ، سبب خلق آثاری جالب و یکتا شده است .

  • به کارگیری مواد طبیعی در دکوراسیون

    برترین ترندهای مبلمان سال 2021

استفاده از مواد طبیعی امروزه بیش از گذشته مورد توجه کاربران قرار گرفته است و اغلب افراد تمایل به ایجاد طراحی  داخلی مدرن با استفاده از مواد طبیعی دارند . طراحان با ارائه ترکیبات ماهرانه مواد طبیعی با سایر المان های مورد استفاده ، سعی در خلق ترندی نو که محبوب و کاربردی باشد ، دارند . ترکیب چوب با کوارتزیت و سنگ مرمر یکی از ترندهای معرفی شده در سال 2021 است .  همچنین به کار گیری سرامیک در کنار بتن و فلز ترند منحصر به فرد دیگری است که برای استفاده کاربران ارائه شده است .

  • استفاده از فلز در طراحی دکوراسیون داخلی

    برترین ترندهای مبلمان سال 2021

در سال 2021 استفاده از عناصر و مجسمه هایی از جنس طلا، برنج و برنز سیاه شده در طراحی منزل بسیار متداول شده است که در گذشته به هیچ وجه مورد استفاده قرار نمی گرفتند . این ترند شگفت انگیز منحصرا متعلق به سال جدید می باشد و ایده ای نوین برای طراحی داخلی محسوب می گردد .

  • استفاده از المان های سفارشی سازی شده

    برترین ترندهای مبلمان سال 2021

یکی از ترندها پرطرفدار سال 2021 استفاده از مولفه های تک و سفارشی سازی شده در طراحی داخلی منازل است . این ترند از جانب کاربران مورد استقبال زیادی واقع شده است . برخورداری از لوازمی که تنها یک عدد از آنها ساخته شده است ، مستلزم صرف هزینه زیاد است اما بسیاری از افراد حاضر به پرداخت مبالغ هنگفت در قبال بهره گیری از اینگونه عناصر خاص و منحصر به فرد هستند .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات