طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و طراحی سرویس بهداشتی با ایده های کاربردی

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 در ساعت 11 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در طراحی های چندین سال گذشته معمولاً زیاد به بازسازی سرویس های بهداشتی توجه نمیکردند اما امروز سرویس بهداشتی یکی از مکان های مهم در طراحی به شمار می رود و طراحان و صاحب خانه ها روی این موضوع تمرکز بیشتری دارند در واقع در گذشته سرویس های بهداشتی یک فضای خسته کننده و به دور از مفهوم زیبایی شناسی طراحی میشد  به همین خاطر است که افراد شروع به تبدیل کردن سرویس بهداشتی از فرم و حالت قدیمی به مکانی زیبا و راحت کرده اند. اگر شما قصد بازسازی و طراحی سرویس بهداشتی خود دارید ما در این مقاله به معرفی 7 ایده کاربردی جذاب و پر طرفدار در طراحی سرویس بهداشتی می پردازیم برای آشنایی با این ایده ها  با این مقاله شرکت معماری  هیرادانا همراه باشید.

برای بازسازی سرویس بهداشتی لازم نیست یک تعییرات  اساسی و بزرگ انجام دهید گاهی اوقات فقط با تغییر دادن برخی از المان ها  می توانید یک تغییر کلی در فضا به وجود آورید.

  • انتخاب رنگ برای سرویس بهداشتی

    بازسازی و طراحی سرویس بهداشتی با ایده های کاربردی

تغییر رنگ یکی از بهترین ترین روش ها برای ایجاد یک تغییر کلی در طراحی داخلی می باشد در واقع این روش  ساده ترین و ارزان ترین روش برای ایجاد تغییر کلی می باشد.اگر قصد تغییر رنگ در سرویس بهداشتی خود را دارید ابتدا باید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و بعد از آن به این موضوع بپردازید که رنگ دیوارها مات باشد یا براق ، پیشنهاد ما استفاده از رنگ های براق می باشد زیرا نتیجه بهتری را در سرویس های بهداشتی ارائه می‌دهد علاوه بر آن راحت تر تمیز می شود البته جدا از رنگ می توانید از کاغذ دیواری های ضد آب نیز استفاده کنیمد این کاغذ دیواری ها در رنگ ها و طرح های متنوع وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه طرح و رنگ مورد نظر را به راحتی از میان آنها انتخاب کنید.

  • استفاده از کمد ها

    بازسازی و طراحی سرویس بهداشتی با ایده های کاربردی

یک روش کاربردی برای استفاده بهینه از فضا در فضاهای کوچک، استفاده از کمد ها  می باشد کمد و کابینت های سرویس بهداشتی این امکان را برای شما فراهم می سازد که یک فضای ذخیره سازی در این محیط قرار دهید. ابتدا جنس و سبک را انتخاب و سپس فضای که می خواهید آنها را بر روی آن نصب کنید را تعیین کنید و وسایل مربوط به سرویس بهداشتی را در این فضا قرار دهید.

  • روشویی

یکی از واجبات در بازسازی منزل  و فضای سرویس بهداشتی روشویی می باشد که به ندازه چشمگیری در طراحی این فضا تأثیرگذار است فضایی که روشویی ها اشغال می کند و یا ابعاد آن در دکوراسیون سرویس بهداشتی نقش مهمی دارد اگر این امکان برای شما وجود ندارد که بر روی دیواری که روشویی جلوی آن قرار دارد از وسایل دیگری استفاده کنید پس تا جایی که امکانش هست از روشویی بزرگتری استفاده کنید تا تمام دیوار را به اختصاص خود دراورد با این کار علاوه بر زیبایی که به فضا می بخشید مکانی برای ذخیره سازی نیز به وجود می آورید.

  • یک آینه مجلل انتخاب کنید

    بازسازی و طراحی سرویس بهداشتی با ایده های کاربردی

آینه ها در هر فضایی که قرار می گیرنو فضا را از آنچه که هست روشن تر و بزرگتر جلوه می دهند و یک عنصر کاربردی می باشد به همین علت است که می توان از ویژگی های ان در تمام فضاهای خانه بهره مند شد که سرویس بهداشتی نیز یکی از این فضا ها به شمار میرود. پیشنهاد می ‌شود که با انتخاب یک آینه باشکوه و مجلل به عنوان یک نقطه کانونی از این عنصر در  سرویس بهداشتی خود استفاده کنید.

  • طراحی مدرن

    بازسازی و طراحی سرویس بهداشتی با ایده های کاربردی

روشویی ،وان، دوش و آینه از عناصر اصلی  دستشویی و حمام به شمار می رود شما به راحتی می توانید روی دیوار ها یا کف  سرویس بهداشتی تغییرات کوچکی ایجاد کرده و فضا را از یکنواختی در آورید اما تعویض کردن عناصر بزرگتر مثل روشویی و وان به نسبت کمی سخت تر می باشد به همین خاطر است که هنگام خریداری این عناصر  باید به مدل ان بیشتر توجه کنید طرحی را انتخاب کنید که در طولانی مدت هم زیبای خود را حفظ کند و هم شما را خسته نکند برای این منظور پیشنهاد ما به شما سبک مدرن می باشد با این انتخاب در مدت زمان طولانی هم شما یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا خواهید داشت که برای شما خسته کننده نمی شود.

  • استفاده از رنگ سفید

همانطور که می دانید در دکوراسیون داخلی در اغلب فضاهای کوچک استفاده از رنگ سفید برای دل باز و بزرگ تر جلوه دادن فضا پیشنهاد می شود این موضوع در سرویس بهداشتی نیز صدق می کند اگر سرویس بهداشتی شما کوچک  می باشد با انتخاب رنگ سفید برای تمام فضا ها می ‌توانید کاری کنید فضا روشن تر و بزرگتر به نظر برسد.

  • کابین  دوش گوشه دیوار

    بازسازی و طراحی سرویس بهداشتی با ایده های کاربردی

اکثرا گوشه دیوار نقطه بدون استفاده در اتاق خواب می باشد زیرا پیدا کردن وسیله مناسب برای این نقطه  کار سخت تری  می باشد و به همین دلیل است که بدون استفاده می ‌ماند این موضوع در سرویس بهداشتی نیز صادق است و از گوشی ها استفاده نمی شود اما اگر سرویس بهداشتی شما دارای ابعاد کوچکی می باشد و شما احتیاج دارید از تمام فضا ها استفاده کنید امروزه کابین های دوش طرح های مدل های زیادی وجود دارد که برخی از آنها مخصوص کنج دیوار ها می باشد با استفاده از این کابین ها میتوانید از فضای کم حداکثر استفاده را ببرید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات